Amenquote:
Voor jou is het nooit genoeg dushi :$quote:
Hahah kaklijn en die andere hollister verkoopt incontentiemateriaal XDquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
Nooit gesnapt wat er zo tof is aan Hollister. Lijkt op een kaklijn van C&A.
Ga in vrede.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen
[..]
Voor jou is het nooit genoeg dushi :$
geen idee, kom nooit bij de c&a.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
Ik loop alleen maar in Hollister.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
Ik zou d'r doen hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
ja ik vind dat idd mooiquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, kom nooit bij de c&a.
ik weet ook niet of ik het wat vind. ik wist dat MK het mooi vond, dus moest het ff melden
Die mannelijke ondergoedmodellen bij de ingang van de filialen zijn op zich ook niet heel vervelend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen hoor
[ afbeelding ]
Lokkertjes!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die mannelijke ondergoedmodellen bij de ingang van de filialen zijn op zich ook niet heel vervelend.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Chai het volgende:
Geen idee.
Ik woon daar eigenlijk helemaal niet. :$
op de site zie ik best leuke dingen, dus ik zal vast wel eens in de winkel gaan kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik vind dat idd mooien kan me ook werkelijk niets schelen wat andere daarvan vinden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die mannelijke ondergoedmodellen bij de ingang van de filialen zijn op zich ook niet heel vervelend.
ze hebben ook lekkere parfum, die ik wil voor mijn verjaardagquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de site zie ik best leuke dingen, dus ik zal vast wel eens in de winkel gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |