JB pls.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wh laat zijn troost in Zosk stromen
Ik was op zoek naar zoiets, maar had niet verwacht dat het de tweede hit zou zijnquote:
http://www.dailymail.co.u(...)ight-depression.htmlquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
Helpt toch wel of niet? van zaad wordt je minder depressief en zo. Als je het doorslikt.
Ja, maar als je niet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastigerquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
Helpt toch wel of niet? van zaad wordt je minder depressief en zo. Als je het doorslikt.
Daar zijn glazen voor uitgevonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastiger
Ik zei een paar mensen die dat wel mogen, maar verder bijna niemand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je noet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastiger
Dat vind ik nou smerigquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Daar zijn glazen voor uitgevonden.
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei een paar mensen die dat wel mogen, maar verder bijna niemand.
En dan heb ik het alleen over neerslachtige momenten, verder niet.
Mag ook in een capsule ofzo, maar dat lijkt me een stuk bewerkelijker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat jij insinueert dat er met die glazen moet gebeuren [ afbeelding ]
Nou.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar zoiets, maar had niet verwacht dat het de tweede hit zou zijn
Normaal heb je geen problemen met slikkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde dat voor de zekerheid even benadrukken, want wil geen awkwardautist lijken.
Als je echt depressief bent is het wel het proberen waard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat dachten jullie van gewoon niet?!
Ja, gewoon rechtstreeks dan, niet uit een glas ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je echt depressief bent is het wel het proberen waard.
Baat het niet dan schaadt het niet.
Dunnoquote:
Als die mogelijkheid er niet is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gewoon rechtstreeks dan, niet uit een glas ofzo
een zeker iemand die mijn opgespaarde cum in een borrelglaasje niet op wil drinkenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Toen ik klein was lagen er wekelijks rietjes met zaad op het bureau, dus ik vind het niet zo raar.
niet van mensen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Toen ik klein was lagen er wekelijks rietjes met zaad op het bureau, dus ik vind het niet zo raar.
Dat dronk je toch niet op, of wel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Nope.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, ik ben dus niet de enige die zich dit afvraagt
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
een zeker iemand die mijn opgespaarde cum in een borrelglaasje niet op wil drinken
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dronk je toch niet op, of wel?
Godsamme zeg, nee, laten we stierencum in glaasjes gaan doen, das nog ergerquote:
geen idee, ik heb het nog nooit in mn mond gehad..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee van stieren, tis maar wat je liever hebt.
Van jezelf ook nooit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het nog nooit in mn mond gehad..
Ok, nou, dan ben jij vast Miss Positivismo herselfquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$
en daarna?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$
ik had het niet over jou zoskquote:
Als je die pen Echt kapot kauwt welquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Is gewoon hetzelfde als op een pen kauwen. Je krijgt geen inkt binnen hoor.
niet? dan kauw je niet ver genoeg door..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Is gewoon hetzelfde als op een pen kauwen. Je krijgt geen inkt binnen hoor.
QFT. Inkt smaakt overigens niet eens zo vies.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je die pen Echt kapot kauwt wel
of je cum drinkt uit een glaasje?quote:
Nee, maar je krijgt er zo'n blauwe bek vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
QFT. Inkt smaakt overigens niet eens zo vies.
iig op het buroquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan chai meer zaad in dr mond heeft gehad dan menig zangvogel
Ik zie het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Het is een kastje
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan chai meer zaad in dr mond heeft gehad dan menig zangvogel
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
helleu monsters, ik heb spekkoek gebakken en hij is heul lekker
Iew.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:52 schreef Salatrel het volgende:
Waarom zijn het altijd de mooie dames met laag uitgesneden truitjes die zittend een vraag moeten stellen terwijl ik sta...
Dan moet ik wel heel creepy strak in de ogen aankijken anders lijkt het alsof ik naar der tieten sta te staren
breng maar langsquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb het gezien en ik het beviel me wat ik zagquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
stukje kan je krijgenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik het beviel me wat ik zag
dat is hetquote:
Spekkoek is wel lekker jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Wel veel werk om te makenquote:
OMG WAAAAAAAAAAR WAAAR WAARquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
ohw, en trouwens: wij krijgen een hollister winkel
jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel veel werk om te maken![]()
Damn
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaik was pas kwart voor 7 klaar met dat ding.. en ben om .. half 1? ofzo begonnen
KEI VET!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maastricht. eerste in nederland schijnbaar.
alleen de precieze openingsdatum weet ik niet
voel je de haat?quote:
ach ja, voorlopig ligt mn shop budget weer even op een laag pitjequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KEI VET!
gelukkig ist hier in sint niklaas ook
spekvet klinkt anders niet zo smaakvolquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voel je de haat?
het is omdat mevrpoes al weken zeurde om die spekvetzakkerij dat ik het gedaan heb
uiteindelijk was het ook erg lekker hur daar niet van
Waarom zijn jullie blij met zo'n luierwinkel?quote:Kies uw productgroep:
Stomazorg
Continentiezorg
Nou ik voel voornamelijk de liefde, omdat je het toch speciaal voor haar gemaakt hebtquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voel je de haat?
het is omdat mevrpoes al weken zeurde om die spekvetzakkerij dat ik het gedaan heb
uiteindelijk was het ook erg lekker hur daar niet van
quote:
www.hollisterco.comquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Chai het volgende:
http://www.hollister.com/netherlands/
WTf?
[..]
Waarom zijn jullie blij met zo'n luierwinkel?
oeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, voorlopig ligt mn shop budget weer even op een laag pitje
quote:
Best wel leuke vestjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
www.hollisterco.com
merk van abercrombie en fitch
het is lekker hoor, maar erg vettig. er zit 375 gram boter inquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
spekvet klinkt anders niet zo smaakvol
Ik moet daar niet teveel van eten, anders word ik misselijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is lekker hoor, maar erg vettig. er zit 375 gram boter in
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik voel voornamelijk de liefde, omdat je het toch speciaal voor haar gemaakt hebt
truequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet daar niet teveel van eten, anders word ik misselijk
en hoeveel weegt dat ding? 400 gram?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is lekker hoor, maar erg vettig. er zit 375 gram boter in
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en hoeveel weegt dat ding? 400 gram?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en hoeveel weegt dat ding? 400 gram?
ze hadden alleen nog patat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus ik ging friet halen, was de friet op.
kei toffe grapquote:
Een welverdiende "bwohoho"quote:
Vergezeld door een u_uquote:
En een uberpinguinquote:
Op een maffe rots.quote:
Amenquote:
Voor jou is het nooit genoeg dushi :$quote:
Hahah kaklijn en die andere hollister verkoopt incontentiemateriaal XDquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
Nooit gesnapt wat er zo tof is aan Hollister. Lijkt op een kaklijn van C&A.
Ga in vrede.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen
[..]
Voor jou is het nooit genoeg dushi :$
geen idee, kom nooit bij de c&a.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
Ik loop alleen maar in Hollister.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
Ik zou d'r doen hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
ja ik vind dat idd mooiquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, kom nooit bij de c&a.
ik weet ook niet of ik het wat vind. ik wist dat MK het mooi vond, dus moest het ff melden
Die mannelijke ondergoedmodellen bij de ingang van de filialen zijn op zich ook niet heel vervelend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen hoor
[ afbeelding ]
Lokkertjes!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die mannelijke ondergoedmodellen bij de ingang van de filialen zijn op zich ook niet heel vervelend.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Chai het volgende:
Geen idee.
Ik woon daar eigenlijk helemaal niet. :$
op de site zie ik best leuke dingen, dus ik zal vast wel eens in de winkel gaan kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik vind dat idd mooien kan me ook werkelijk niets schelen wat andere daarvan vinden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die mannelijke ondergoedmodellen bij de ingang van de filialen zijn op zich ook niet heel vervelend.
ze hebben ook lekkere parfum, die ik wil voor mijn verjaardagquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de site zie ik best leuke dingen, dus ik zal vast wel eens in de winkel gaan kijken
Ben ik oppervlakkig als ik zeg dat ik die winkel alleen bezoek door hun zwoele blikken?quote:
ik weet niet wanneer die isquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze hebben ook lekkere parfum, die ik wil voor mijn verjaardag
ja, maar je bent vast niet de enigequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben ik oppervlakkig als ik zeg dat ik die winkel alleen bezoek door hun zwoele blikken?
Ja, dat vind ik echt niet kunnen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben ik oppervlakkig als ik zeg dat ik die winkel alleen bezoek door hun zwoele blikken?
Ze zijn van karton he, dat weet je toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ongetwijfeldquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo slecht als de film op net 5?
quote:
ja, maar geertquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef Chai het volgende:
Geert die serieus terug wil naar de gulden.
Verstandig.quote:
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn van karton he, dat weet je toch?
Toch nog iemand hier!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.
Wat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount die voor elke post de naam zetten van diegene die het post
"Jan zegt:..."
quote:
IRRITANTquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount die voor elke post de naam zetten van diegene die het post
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount
hij heeft ook wel goede punten erbij, maar met hem als persoon is gewoon niet samen te werkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daarmee wint hij blijkbaar nog kiezers ook. Wtf.
Hij had Simon moeten heten...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Ja en wat voor kiezers. Mensen die gewoon niet verder nadenkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daarmee wint hij blijkbaar nog kiezers ook. Wtf.
eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en wat voor kiezers. Mensen die gewoon niet verder nadenken
Al zou ik ook wel terug naar de gulden willen, al was het dan alleen maar omdat de briefjes mooier waren.
Kan ik me niet herinneren. Grootste geld wat ik zelf had waren rijksdaalders volgens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zou ik ook wel terug naar de gulden willen, al was het dan alleen maar omdat de briefjes mooier waren.
Ja ik wil ook wel terug, maar alleen omdat ik er nog genoeg van heb liggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat nieuwe tientje vond ik erg mooiDie heb ik dan ook nog bewaard
nostalgiequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een duizendje bewaard, die vond ik mooi!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een duizendje bewaard, die vond ik mooi!
Ik ook niet :$quote:
Gezelligquote:
om jou te klotenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is mijn kapper op maandag dicht?
Dat zou nou juist de perfecte dag zijn ..
Ik zal ze eens slopen.quote:
WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOO schavuitquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit geld gestolen, alleen maar snoepjes bij iemand en niet uit de winkel.
Ja, was het lekker?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOO schavuit
Ik ging eens groentes stelen op de markt![]()
wejooquote:
Wise-styloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Er zaten geen druiven bij, maar het was een optie geweestquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was het lekker?
Je gestolen groente?![]()
Je lijkt wel wat op die druivensteler, waar niemand dat van gezien had!
Ik zal jou eens stelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zaten geen druiven bij, maar het was een optie geweest
En het smaakte nog beter daardoor
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef gianni61 het volgende:
ik ga jullie eens uitzetten.
tot morgen
Ik heb hem nog niet eensquote:
Ik voelde een vleugje sis-romantiek in deze post :$quote:
Dat ligt aan je postbodequote:
for real?quote:
Ja zoiets als bromance, maar dan andersom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde een vleugje sis-romantiek in deze post :$
quote:
YOU AND ME COULD HAVE A BAD SISMANCE LALALLAAquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zoiets als bromance, maar dan andersom.
ik wil je haar wel knippen. Ben toch vrij morgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is mijn kapper op maandag dicht?
Dat zou nou juist de perfecte dag zijn ..
Raaaa raaaa raaaaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
YOU AND ME COULD HAVE A BAD SISMANCE LALALLAA
Ja, met de tondeuse zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wil je haar wel knippen. Ben toch vrij morgen
Ff soppen, nolesboquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raaaa raaaa raaaa
* Klauwen van handen maakt.
Dit gesprek niet neequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik had ook een fout gemaakt,
maar dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden.
So-le-bo.quote:
Ja, die fouten blijven.quote:
Buurvrouw Laqueesha op een scootmobiel :$quote:
Alleen als het oranje is en dan heb ik het niet over de scootmobiel :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Buurvrouw Laqueesha op een scootmobiel :$
Laqueesha is toch niet oranje gekkie xDquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als het oranje is en dan heb ik het niet over de scootmobiel :$
Ik heb zin om alle Harry Potter afleveringen achter elkaar te zien
Oke, doeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga naar een andere SC wellicht tot morgen.. doei vriendjes
Nja apart, heb nog niks gehadquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die fouten blijven.
Dat is een beetje jammer.
Gewoon tot 10 uur in de ochtend opblijvenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laqueesha is toch niet oranje gekkie xD
EN DOE HET!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan daar ook niets aan doen.quote:
T is dat ik me net bedenk dat ik morgen nog heeeeeel ff naar de stad zou, cadeautje voor m'n broer kopen, maar anders had ik dat ook gedaan.. Als het me zou lukken iig, want ik ben keimoequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon tot 10 uur in de ochtend opblijven![]()
![]()
Gisteren wel 23 uur achter elkaar opgebleven, het was fantastisch en ik kan het iedereen aanbevelen
Niet ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niets aan doen.
Ik sta ook op het punt van instorten en het is pas 10 uurquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik me net bedenk dat ik morgen nog heeeeeel ff naar de stad zou, cadeautje voor m'n broer kopen, maar anders had ik dat ook gedaan.. Als het me zou lukken iig, want ik ben keimoe
Haha netjes![]()
Stiekem wel.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga naar een andere SC wellicht tot morgen.. doei vriendjes
Oke, wacht ik nog ffquote:
Nou ik denk een nieuw shirt ofzo.. Weet t anders ook niet wat die jongen wilquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta ook op het punt van instorten en het is pas 10 uur_
En wat ga je kopen?![]()
Een derde motorboot of is het die andere ?
Pizza.quote:
Shirt is wel origineel btw.. nog nooit iemand gegeven voor zijn/haar verjaardagquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ik denk een nieuw shirt ofzo.. Weet t anders ook niet wat die jongen wil
En dan gaan we zo samen comafokken
Die andere, voor meneer motorboot weet ik al helemaaaaaaaaaaal niet wat ik zou moeten kopen
Ik had schoonzus ff gevraagd, want ik wist t nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shirt is wel origineel btw.. nog nooit iemand gegeven voor zijn/haar verjaardag
Meneer motorboot ook__
Gewoon zo'n berenvalvindt ie vast heel leuk.
Whaahhahaahahhahquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een week is mijn leven voorbij![]()
Fuuuuuuuuu
Handig zo'n schoonzusquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had schoonzus ff gevraagd, want ik wist t niet.. Die kwam daarmee
Berenval voor m zetten ja
quote:
Okquote:
Ah ja, dan beginnen de basisscholen weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een week is mijn leven voorbij![]()
Fuuuuuuuuu
quote:
Jezus wat zijn we gevat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Crèchequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah ja, dan beginnen de basisscholen weer
Morgen ga ik mofo lang uitslapen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik heb dan lekker vakantie. Lekker lang uitslapen
Ook, maar de basisscholen ook weerquote:
Ik dacht dat die scholen allang weer begonnen waren..maar dat verschilt per regio natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook, maar de basisscholen ook weer![]()
Kinderen weer op tijd in bed en ritme enzo
Noorden hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat die scholen allang weer begonnen waren..maar dat verschilt per regio natuurlijk.
070 Midden hierquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus wat zijn we gevat..Uhm wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hier nog niet, ze zitten op zolder, kreeg een app: "Mogen we chips?" Ik: "Nee, jullie mogen zo je tanden poetsenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
070 Midden hier
Hier zijn ze geloof ik allemaal weer naar school
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier nog niet, ze zitten op zolder, kreeg een app: "Mogen we chips?" Ik: "Nee, jullie mogen zo je tanden poetsen"
Ow jee
Nou ja, moet eerlijk bekennen dat ik dit liever heb dan dat ze, zoals voorheen, schreeuwden vanaf zolder naar benedenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ideale manier van communicatie
Dat is wel beter jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, moet eerlijk bekennen dat ik dit liever heb dan dat ze, zoals voorheen, schreeuwden vanaf zolder naar beneden![]()
quote:
geilquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik vond deze altijd wel mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Potato jesus!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel, bedankt voor je hulp en een fijne avond gewenst.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beyonce imitatie. Zie je toch.
quote:Stemwijzer gedaan; toch weer de meeste aansluiting met de PVV! Ik denk ook deze keer weer op de PVV stemmen; hij is wel de beste partij voor de zorg!
Same here, dus ik verlaat de sc maar vastquote:
Ik ben een liefhebberquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here, dus ik verlaat de sc maar vast
Ben nog wel ff op dm btw voor de liefhebbers:$
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |