JB pls.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wh laat zijn troost in Zosk stromen
Ik was op zoek naar zoiets, maar had niet verwacht dat het de tweede hit zou zijnquote:
http://www.dailymail.co.u(...)ight-depression.htmlquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
Helpt toch wel of niet? van zaad wordt je minder depressief en zo. Als je het doorslikt.
Ja, maar als je niet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastigerquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
Helpt toch wel of niet? van zaad wordt je minder depressief en zo. Als je het doorslikt.
Daar zijn glazen voor uitgevonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastiger
Ik zei een paar mensen die dat wel mogen, maar verder bijna niemand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je noet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastiger
Dat vind ik nou smerigquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Daar zijn glazen voor uitgevonden.
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei een paar mensen die dat wel mogen, maar verder bijna niemand.
En dan heb ik het alleen over neerslachtige momenten, verder niet.
Mag ook in een capsule ofzo, maar dat lijkt me een stuk bewerkelijker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat jij insinueert dat er met die glazen moet gebeuren [ afbeelding ]
Nou.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar zoiets, maar had niet verwacht dat het de tweede hit zou zijn
Normaal heb je geen problemen met slikkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde dat voor de zekerheid even benadrukken, want wil geen awkwardautist lijken.
Als je echt depressief bent is het wel het proberen waard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat dachten jullie van gewoon niet?!
Ja, gewoon rechtstreeks dan, niet uit een glas ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je echt depressief bent is het wel het proberen waard.
Baat het niet dan schaadt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |