JB pls.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wh laat zijn troost in Zosk stromen
Ik was op zoek naar zoiets, maar had niet verwacht dat het de tweede hit zou zijnquote:
http://www.dailymail.co.u(...)ight-depression.htmlquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
Helpt toch wel of niet? van zaad wordt je minder depressief en zo. Als je het doorslikt.
Ja, maar als je niet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastigerquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
Helpt toch wel of niet? van zaad wordt je minder depressief en zo. Als je het doorslikt.
Daar zijn glazen voor uitgevonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastiger
Ik zei een paar mensen die dat wel mogen, maar verder bijna niemand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je noet wil dat mensen je aanraken, wordt dat natuurijk wel lastiger
Dat vind ik nou smerigquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Daar zijn glazen voor uitgevonden.
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei een paar mensen die dat wel mogen, maar verder bijna niemand.
En dan heb ik het alleen over neerslachtige momenten, verder niet.
Mag ook in een capsule ofzo, maar dat lijkt me een stuk bewerkelijker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat jij insinueert dat er met die glazen moet gebeuren [ afbeelding ]
Nou.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar zoiets, maar had niet verwacht dat het de tweede hit zou zijn
Normaal heb je geen problemen met slikkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde dat voor de zekerheid even benadrukken, want wil geen awkwardautist lijken.
Als je echt depressief bent is het wel het proberen waard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat dachten jullie van gewoon niet?!
Ja, gewoon rechtstreeks dan, niet uit een glas ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je echt depressief bent is het wel het proberen waard.
Baat het niet dan schaadt het niet.
Dunnoquote:
Als die mogelijkheid er niet is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gewoon rechtstreeks dan, niet uit een glas ofzo
een zeker iemand die mijn opgespaarde cum in een borrelglaasje niet op wil drinkenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Toen ik klein was lagen er wekelijks rietjes met zaad op het bureau, dus ik vind het niet zo raar.
niet van mensen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Toen ik klein was lagen er wekelijks rietjes met zaad op het bureau, dus ik vind het niet zo raar.
Dat dronk je toch niet op, of wel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Nope.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, ik ben dus niet de enige die zich dit afvraagt
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
een zeker iemand die mijn opgespaarde cum in een borrelglaasje niet op wil drinken
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dronk je toch niet op, of wel?
Godsamme zeg, nee, laten we stierencum in glaasjes gaan doen, das nog ergerquote:
geen idee, ik heb het nog nooit in mn mond gehad..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee van stieren, tis maar wat je liever hebt.
Van jezelf ook nooit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het nog nooit in mn mond gehad..
Ok, nou, dan ben jij vast Miss Positivismo herselfquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$
en daarna?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$
ik had het niet over jou zoskquote:
Als je die pen Echt kapot kauwt welquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Is gewoon hetzelfde als op een pen kauwen. Je krijgt geen inkt binnen hoor.
niet? dan kauw je niet ver genoeg door..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Is gewoon hetzelfde als op een pen kauwen. Je krijgt geen inkt binnen hoor.
QFT. Inkt smaakt overigens niet eens zo vies.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je die pen Echt kapot kauwt wel
of je cum drinkt uit een glaasje?quote:
Nee, maar je krijgt er zo'n blauwe bek vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
QFT. Inkt smaakt overigens niet eens zo vies.
iig op het buroquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan chai meer zaad in dr mond heeft gehad dan menig zangvogel
Ik zie het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Het is een kastje
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan chai meer zaad in dr mond heeft gehad dan menig zangvogel
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
helleu monsters, ik heb spekkoek gebakken en hij is heul lekker
Iew.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:52 schreef Salatrel het volgende:
Waarom zijn het altijd de mooie dames met laag uitgesneden truitjes die zittend een vraag moeten stellen terwijl ik sta...
Dan moet ik wel heel creepy strak in de ogen aankijken anders lijkt het alsof ik naar der tieten sta te staren
breng maar langsquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb het gezien en ik het beviel me wat ik zagquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
stukje kan je krijgenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik het beviel me wat ik zag
dat is hetquote:
Spekkoek is wel lekker jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Wel veel werk om te makenquote:
OMG WAAAAAAAAAAR WAAAR WAARquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
ohw, en trouwens: wij krijgen een hollister winkel
jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel veel werk om te maken![]()
Damn
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaik was pas kwart voor 7 klaar met dat ding.. en ben om .. half 1? ofzo begonnen
KEI VET!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maastricht. eerste in nederland schijnbaar.
alleen de precieze openingsdatum weet ik niet
voel je de haat?quote:
ach ja, voorlopig ligt mn shop budget weer even op een laag pitjequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KEI VET!
gelukkig ist hier in sint niklaas ook
spekvet klinkt anders niet zo smaakvolquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voel je de haat?
het is omdat mevrpoes al weken zeurde om die spekvetzakkerij dat ik het gedaan heb
uiteindelijk was het ook erg lekker hur daar niet van
Waarom zijn jullie blij met zo'n luierwinkel?quote:Kies uw productgroep:
Stomazorg
Continentiezorg
Nou ik voel voornamelijk de liefde, omdat je het toch speciaal voor haar gemaakt hebtquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voel je de haat?
het is omdat mevrpoes al weken zeurde om die spekvetzakkerij dat ik het gedaan heb
uiteindelijk was het ook erg lekker hur daar niet van
quote:
www.hollisterco.comquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Chai het volgende:
http://www.hollister.com/netherlands/
WTf?
[..]
Waarom zijn jullie blij met zo'n luierwinkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |