Dunnoquote:
Als die mogelijkheid er niet is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gewoon rechtstreeks dan, niet uit een glas ofzo
een zeker iemand die mijn opgespaarde cum in een borrelglaasje niet op wil drinkenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Toen ik klein was lagen er wekelijks rietjes met zaad op het bureau, dus ik vind het niet zo raar.
niet van mensen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Toen ik klein was lagen er wekelijks rietjes met zaad op het bureau, dus ik vind het niet zo raar.
Dat dronk je toch niet op, of wel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Nope.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, ik ben dus niet de enige die zich dit afvraagt
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
een zeker iemand die mijn opgespaarde cum in een borrelglaasje niet op wil drinken
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dronk je toch niet op, of wel?
Godsamme zeg, nee, laten we stierencum in glaasjes gaan doen, das nog ergerquote:
geen idee, ik heb het nog nooit in mn mond gehad..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee van stieren, tis maar wat je liever hebt.
Van jezelf ook nooit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het nog nooit in mn mond gehad..
Ok, nou, dan ben jij vast Miss Positivismo herselfquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$
en daarna?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die kauwde ik kapot, want ik begreep dat natuurlijk nog niet :$
ik had het niet over jou zoskquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |