Pizza.quote:
Shirt is wel origineel btw.. nog nooit iemand gegeven voor zijn/haar verjaardagquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ik denk een nieuw shirt ofzo.. Weet t anders ook niet wat die jongen wil
En dan gaan we zo samen comafokken
Die andere, voor meneer motorboot weet ik al helemaaaaaaaaaaal niet wat ik zou moeten kopen
Ik had schoonzus ff gevraagd, want ik wist t nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shirt is wel origineel btw.. nog nooit iemand gegeven voor zijn/haar verjaardag
Meneer motorboot ook__
Gewoon zo'n berenvalvindt ie vast heel leuk.
Whaahhahaahahhahquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een week is mijn leven voorbij![]()
Fuuuuuuuuu
Handig zo'n schoonzusquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had schoonzus ff gevraagd, want ik wist t niet.. Die kwam daarmee
Berenval voor m zetten ja
quote:
Okquote:
Ah ja, dan beginnen de basisscholen weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een week is mijn leven voorbij![]()
Fuuuuuuuuu
quote:
Jezus wat zijn we gevat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Crèchequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah ja, dan beginnen de basisscholen weer
Morgen ga ik mofo lang uitslapen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik heb dan lekker vakantie. Lekker lang uitslapen
Ook, maar de basisscholen ook weerquote:
Ik dacht dat die scholen allang weer begonnen waren..maar dat verschilt per regio natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook, maar de basisscholen ook weer![]()
Kinderen weer op tijd in bed en ritme enzo
Noorden hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat die scholen allang weer begonnen waren..maar dat verschilt per regio natuurlijk.
070 Midden hierquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus wat zijn we gevat..Uhm wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hier nog niet, ze zitten op zolder, kreeg een app: "Mogen we chips?" Ik: "Nee, jullie mogen zo je tanden poetsenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
070 Midden hier
Hier zijn ze geloof ik allemaal weer naar school
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier nog niet, ze zitten op zolder, kreeg een app: "Mogen we chips?" Ik: "Nee, jullie mogen zo je tanden poetsen"
Ow jee
Nou ja, moet eerlijk bekennen dat ik dit liever heb dan dat ze, zoals voorheen, schreeuwden vanaf zolder naar benedenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ideale manier van communicatie
Dat is wel beter jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, moet eerlijk bekennen dat ik dit liever heb dan dat ze, zoals voorheen, schreeuwden vanaf zolder naar beneden![]()
quote:
geilquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik vond deze altijd wel mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Potato jesus!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel, bedankt voor je hulp en een fijne avond gewenst.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beyonce imitatie. Zie je toch.
quote:Stemwijzer gedaan; toch weer de meeste aansluiting met de PVV! Ik denk ook deze keer weer op de PVV stemmen; hij is wel de beste partij voor de zorg!
Same here, dus ik verlaat de sc maar vastquote:
Ik ben een liefhebberquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here, dus ik verlaat de sc maar vast
Ben nog wel ff op dm btw voor de liefhebbers:$
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |