abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:24:52 #1
348677 lellebelle
praying to be Miss perfect
pi_98578919
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me vriendelijk begroet. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze zijn leuk aan het lachen. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont, en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, ik heb een reservesleutel van jouw huisje'', zegt de alleraadigste roemeense man. Ik krijg de huissleutels en een paar dagen later vind ik mijn sleutels op de bank. Vergeten, mijn eigen stomme schuld.

Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.

Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat. Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.

Open je ogen en open je hart, er gaat een wereld voor je open die jou verwacht.
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
pi_98578969
Waarom allochtonen met een hoofdletter?
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:26:22 #3
348677 lellebelle
pi_98579031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef Multivitamine het volgende:
omdat ze voor mij ertoe doen
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
pi_98579044
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef Multivitamine het volgende:
Alsof allochtonen God himself zijn :{w
pi_98579081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef lellebelle het volgende:

[..]

En nu je zin weer zonder een hoofdletter beginnen. Ben je soms zelf allochtoon?
pi_98579127
En toen werd je wakker. :D
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:27:53 #7
348677 lellebelle
pi_98579159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

En nu je zin weer zonder een hoofdletter beginnen. Ben je soms zelf allochtoon?
jij eerder aan je plaatje te zien. niks mis mee verder. En nee, ben geen allochtoon, ik ben bruin van binnen en wit van buiten zeg maar.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:28:18 #8
348677 lellebelle
pi_98579194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef DaanA het volgende:
nee, en ik ken veel nederlanders (linksen) die geen problemen hebben met mulitculti
pi_98579195
Had verwacht dat Hakki, amenth of coban dit topic had aangemaakt. :')
pi_98579278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef lellebelle het volgende:

[..]

nee, en ik ken veel nederlanders (linksen) die geen problemen hebben met mulitculti
Ik heb ook niks tegen multiculti, maar ik word helemaal misselijk van die zoete openingspost. :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:29:25 #11
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_98579291
Er is maar één goede allochtoon, en dat is een dode allochtoon!
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:29:31 #12
348677 lellebelle
pi_98579302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef stan97 het volgende:
Had verwacht dat Hakki, amenth of coban dit topic had aangemaakt. :')
oja, want alle nederlanders minachten allochtonen. Tuuurlijk!
pi_98579318
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef lellebelle het volgende:

[..]

jij eerder aan je plaatje te zien. niks mis mee verder. En nee, ben geen allochtoon, ik ben bruin van binnen en wit van buiten zeg maar.
TS:

:')
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:29:45 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_98579326
Was jij niet weggepest van het viva-forum?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_98579340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me vriendelijk begroet. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze zijn leuk aan het lachen. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont, en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, ik heb een reservesleutel van jouw huisje'', zegt de alleraadigste roemeense man. Ik krijg de huissleutels en een paar dagen later vind ik mijn sleutels op de bank. Vergeten, mijn eigen stomme schuld.

Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.

Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat. Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.

Dit dames en heren is het perfectionistische beeld van Partij Van De Allochtonen. Ik zie dit zo helemaal voor me als een soort script voor de PvdA. Voor hun nieuwe reclame die ze dan uitzenden op Nederland 1. En TS de multi culti heeft gefaald.
Putin for President _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:30:05 #16
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_98579357
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

TS:

[ afbeelding ]

Thijs Bosma _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:30:16 #17
322510 stan97
Boomstronk
pi_98579366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef lellebelle het volgende:

[..]

oja, want alle nederlanders minachten allochtonen. Tuuurlijk!
Jij stemt zeker PVV?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:30:22 #18
348677 lellebelle
pi_98579374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef DaanA het volgende:

[..]

Ik heb ook niks tegen multiculti, maar ik word helemaal misselijk van die zoete openingspost. :')
zo is als het is, je hebt ook enkele vervelende allochtonen. Maar veel minder dan de kranten (die worden omgekocht door rechts) doen beweren. Er zit veel meer macht achter de politiek dan men denkt
pi_98579429
quote:
OPEN JE OGEN!!!!1
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:11 #20
348677 lellebelle
pi_98579452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

TS:

[ afbeelding ]

ik ben een vrouw, maar zoals die is zou ik hem wel als broer willen hebben. Wat is er mis met hem?
pi_98579460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef lellebelle het volgende:

[..]

zo is als het is, je hebt ook enkele vervelende allochtonen. Maar veel minder dan de kranten (die worden omgekocht door rechts) doen beweren. Er zit veel meer macht achter de politiek dan men denkt
Hou toch op, wat een onzin. Er is geen allochtonen-pest-plan.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:23 #22
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98579467
Je bent een schatje.
Goed van jou.
pi_98579471
quote:

Heb je soms groepsex gehad?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_98579478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef lellebelle het volgende:

[..]

ik ben een vrouw, maar zoals die is zou ik hem wel als broer willen hebben. Wat is er mis met hem?
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met hem. :D
pi_98579485
Wat een superleuk verhaal _O_
pi_98579509
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:59 #27
348677 lellebelle
pi_98579511
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
Was jij niet weggepest van het viva-forum?
ja, door nederlanders! door géén allochtone vrouw. Ben zelf dus als hollandse weggepest door hollanders.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:32:38 #28
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_98579554
pi_98579586
quote:

[..]

ja, door nederlanders! door géén allochtone vrouw. Ben zelf dus als hollandse weggepest door hollanders.
Hier TS: klik
pi_98579593
quote:
Utopie is een moeilijk te definiëren literaire en filosofische term die men tegenwoordig wel onmogelijke werkelijkheid noemt.
pi_98579611
quote:
Rijmt niet 8)7
pi_98579617
Niks mis met "niet moslim-allochtonen"
  Eindredactie Games donderdag 23 juni 2011 @ 22:33:28 #33
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98579630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef DaanA het volgende:
Met 2 negers in je poepertje!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_98579634
zo is er ook niks mis met nederlanders alleen met de pvv stemmers :')
Ne mutlu Türküm diyene
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:33:34 #35
348677 lellebelle
pi_98579635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Dit dames en heren is het perfectionistische beeld van Partij Van De Allochtonen. Ik zie dit zo helemaal voor me als een soort partij reclame op Nederland 1. Multi culti heeft gefaald.
je bedoelt pvda? goede partij, toen die regeerde was het tenminste wederzijds respect van alle kanten. Sinds de opkomst van ''rechts'' word er lekker haatgezaaid. En jullie duikelen er allemaal in, in de grote modderpoel met haatdenkende mensen
pi_98579659
Je stemt zeker SP? :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_98579671
quote:

Ik heb heel veel buitenlandse vrienden (uit allerlei verschillende landen), ben zelf ook niet 100% Nederlands en mijn familie plus aanhang is ook heel erg multicultureel, maar ik vind dit verhaal wel een beetje overdreven hoor. :')

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar je uiterlijk, aangezien je schrijft:

quote:
Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na)
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:34:09 #38
348677 lellebelle
pi_98579698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet de perfecte wereld eruit, meer verschillend aan één hand, dan één soort in het hele land!
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:34:10 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98579702
quote:
Omdat je een zwart innerlijk hebt, sister. Vuile Vivaracisten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:34:33 #40
348677 lellebelle
pi_98579727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Skv het volgende:
nee, partij voor de dieren. Die niet voorzichzelf kunnen spreken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:34:57 #41
348677 lellebelle
pi_98579756
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef DaanA het volgende:

[..]

Hier TS: klik
ik durf niet te klikken ;(
pi_98579792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef lellebelle het volgende:

[..]

je bedoelt pvda? goede partij, toen die regeerde was het tenminste wederzijds respect van alle kanten. Sinds de opkomst van ''rechts'' word er lekker haatgezaaid. En jullie duikelen er allemaal in, in de grote modderpoel met haatdenkende mensen
Ja ik bedoel de pvda de Partij van de Allochten zoals ik het daar neer zet. Met faal leider Job Cohen die 100% verneuk de Nederlandse cultuur is.
Putin for President _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:35:36 #43
348677 lellebelle
pi_98579802
quote:
18s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

aan je nederlandse vlag en heetgebakkerde hoofd in je avater neem ik aan dat je ook haatdragend bent?
pi_98579810
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn Marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me kwaad aankijkt. Hij praat wat heen en weer in het Berbers met andere Marokkaanse jongens. Ze spugen, blowen, trappen rotzooi en doen wheelies op opgevoerde brommers. Een kind van 6 kan nog net op tijd wegspringen voor zo'n scooter. Ik loop de trap op en zeg er wat van. Whollah houd je kankerbek kankerkaas! Of we zzzlopen je. Mette je vieze witte kankerkut wollah. Ik laat mijn tas met boodschappen vallen en ze lachen zich rot. Ze pakken de spullen op en rennen ermee weg. Mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. 'Neuk jij mijn man? He? Neuk jij die koalo Koelie? Vuile Bakra'', vraagt ze met een creoolse stem. Ik schud van nee en binnen een minuut zit in mijn huis. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont en er zit een Roemeense zigeuner voor de deur harmonica te spelen. Ik kan naar binnen lopen want er is ingebroken en de deur is geforceerd. "Ik ben alles kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, het zijn maar spullen', zegt de roemeense man. Hij handelt in gestolen spullen, hij zal zelf de tip wel aan zijn familie gegeven hebben dat ik weg was. Een paar dagen later vind ik mijn laptop op de bank van de huismeester. Vergeten, mijn eigen stomme schuld, denkt die. Hij zegt dat hij hem gevonden heeft en ontkend alles.

Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele collegas tijdens de pauze van mn werk. Het gezelschap bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten ruzie te maken over halal eten en dat wie dan niet doet een vuile kankerongelovige is... de meisjes met hoofddoeken kijken laatdunkend tegen meisjes met los haar. De Marokkanen en Polen gaan met elkaar op de vuist terwijl de Antilianen de Turken neersteken. Ik vlucht weg maar wordt groepsverkracht door 7 Antillianen... na afloop komen er een paar Zigeuners op me af... ik denk ze komen me helpen maar ze stelen m'n portemonnee en laten me liggen...

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:35:59 #45
322510 stan97
Boomstronk
pi_98579827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Skv het volgende:
Zij pvv natuurlijk!
pi_98579852
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef lellebelle het volgende:

[..]

aan je nederlandse vlag en heetgebakkerde hoofd in je avater neem ik aan dat je ook haatdragend bent?
Er is nik smis met de Nederlandse vlag. :{w
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:36:31 #47
322510 stan97
Boomstronk
pi_98579860
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me kwaad aankijkt. Hij praat wat heen en weer in het Berbers met andere Marokkaanse jongens. Ze spugen, blowen, trappen rotzooi en doen wheelies op opgevoerde brommers. Een kind van 6 kan nog net op tijd wegspringen voor zo'n scooter. Ik loop de trap op en zeg er wat van. Whollah houd je kankerbek kankerkaas! Of we zzzlopen je. Mette je vieze voorhuid kk wollah. Ik laat mijn tas met boodschappen vallen en ze lachen zich rot. Ze pakken de spullen op en rennen ermee weg. Mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. 'Neuk jij mijn man? He? Neuk jij die koalo Koelie? Vuile Bakra'', vraagt ze met een creoolse stem. Ik schud van nee en binnen een minuut zit in mijn huis. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont en er zit een Roemeense zigeuner voor de deur harmonica te spelen. Ik kan naar binnen lopen want er is ingebroken en de deur is geforceerd. "Ik ben alles kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, het zijn maar spullen', zegt de roemeense man. Hij handelt in gestolen spullen, hij zal zelf de tip wel aan zijn familie gegeven hebben dat ik weg was. Een paar dagen later vind ik mijn laptop op de bank van de huismeester. Vergeten, mijn eigen stomme schuld, denkt die. Hij zegt dat hij hem gevonden heeft en ontkend alles.

Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele collegas tijdens de pauze van mn werk. Het gezelschap bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten ruzie te maken over halal eten en dat wie dan niet doet een vuile kankerongelovige is... de meisjes met hoofddoeken kijken laatdunkend tegen meisjes met los haar. De Marokkanen en Polen gaan met elkaar op de vuist terwijl de Antilianen de Turken neersteken. Ik vlucht weg maar wordt groepsverkracht door 7 Antillianen... na afloop komen er een paar Zigeuners op me af... ik denk ze komen me helpen maar ze stelen m'n portemonnee en laten me liggen...

_O_ ^O^
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:36:35 #48
348677 lellebelle
pi_98579872
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef HotCold het volgende:
Niks mis met "niet moslim-allochtonen"
dat marokkanen de zware schapen in de samenleving zijn (tja, iemand moet blijkbaar de schuld krijgen) maakt ze nog niet de enige moslims
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:36:43 #49
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98579881
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Rijmt niet 8)7
Rijmt wel oetlul. Als je nou eens oplette op school zou je weten dat klinkerrijm ook rijm is.
Goed van jou.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:37:11 #50
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_98579916
quote:
Beetje geanekdotiseerd dit he, er worden zeven nationaliteiten genoemd in meervoud, en er zijn maar een man of tien. Tenzij je echt "groep of 10" bedoelde, dan was het wel héél erg gezellig.
pi_98579927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef DaanA het volgende:

[..]

Dit vat mijn mening wel zo'n beetje samen ja
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:37:20 #52
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_98579929
quote:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me kwaad aankijkt. Hij praat wat heen en weer in het Berbers met andere Marokkaanse jongens. Ze spugen, blowen, trappen rotzooi en doen wheelies op opgevoerde brommers. Een kind van 6 kan nog net op tijd wegspringen voor zo'n scooter. Ik loop de trap op en zeg er wat van. Whollah houd je kankerbek kankerkaas! Of we zzzlopen je. Mette je vieze voorhuid kk wollah. Ik laat mijn tas met boodschappen vallen en ze lachen zich rot. Ze pakken de spullen op en rennen ermee weg. Mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. 'Neuk jij mijn man? He? Neuk jij die koalo Koelie? Vuile Bakra'', vraagt ze met een creoolse stem. Ik schud van nee en binnen een minuut zit in mijn huis. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont en er zit een Roemeense zigeuner voor de deur harmonica te spelen. Ik kan naar binnen lopen want er is ingebroken en de deur is geforceerd. "Ik ben alles kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, het zijn maar spullen', zegt de roemeense man. Hij handelt in gestolen spullen, hij zal zelf de tip wel aan zijn familie gegeven hebben dat ik weg was. Een paar dagen later vind ik mijn laptop op de bank van de huismeester. Vergeten, mijn eigen stomme schuld, denkt die. Hij zegt dat hij hem gevonden heeft en ontkend alles.

_O-
pi_98579931
"Tranen over je wangen" omdat je je sleutels kwijt bent :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:37:56 #54
348677 lellebelle
pi_98579971
quote:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn Marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me kwaad aankijkt. Hij praat wat heen en weer in het Berbers met andere Marokkaanse jongens. Ze spugen, blowen, trappen rotzooi en doen wheelies op opgevoerde brommers. Een kind van 6 kan nog net op tijd wegspringen voor zo'n scooter. Ik loop de trap op en zeg er wat van. Whollah houd je kankerbek kankerkaas! Of we zzzlopen je. Mette je vieze witte kankerkut wollah. Ik laat mijn tas met boodschappen vallen en ze lachen zich rot. Ze pakken de spullen op en rennen ermee weg. Mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. 'Neuk jij mijn man? He? Neuk jij die koalo Koelie? Vuile Bakra'', vraagt ze met een creoolse stem. Ik schud van nee en binnen een minuut zit in mijn huis. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont en er zit een Roemeense zigeuner voor de deur harmonica te spelen. Ik kan naar binnen lopen want er is ingebroken en de deur is geforceerd. "Ik ben alles kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, het zijn maar spullen', zegt de roemeense man. Hij handelt in gestolen spullen, hij zal zelf de tip wel aan zijn familie gegeven hebben dat ik weg was. Een paar dagen later vind ik mijn laptop op de bank van de huismeester. Vergeten, mijn eigen stomme schuld, denkt die. Hij zegt dat hij hem gevonden heeft en ontkend alles.

_O-
pi_98579976
quote:

*O* *O* _O_
Putin for President _O_
pi_98580015
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef lellebelle het volgende:

[..]

nee, partij voor de dieren. Die niet voorzichzelf kunnen spreken.
Mijn God zeg. Planten en stenen kunnen ook niet spreken. :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:39:07 #57
348677 lellebelle
pi_98580055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Beetje geanekdotiseerd dit he, er worden zeven nationaliteiten genoemd in meervoud, en er zijn maar een man of tien. Tenzij je echt "groep of 10" bedoelde, dan was het wel héél erg gezellig.
je snapt het niet, ik bedoel te zeggen dat ik een héle brede groep met buitenlandse vrienden heb. We zaten toevallig met een paar uit die groep een filmpje (Shouf, shouf) te kijken
pi_98580079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Putin for President _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:39:46 #59
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98580104
*zucht* Door steeds maar weer allochtonen in een bepaalde hoek te drukken (zowel positief als negatief) blijven we ze als allochtonen zien...

Je hebt een erg nobel topic geopend TS maar je gaat voorbij aan 't feit dat je nu juist weer de nadruk op allochtonen legt.

Behandel iedereen zoals in je verhaal en dan hebben we het hopelijk over buurtbewoners in het algemeen ipv ze een label te geven.
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:39:49 #60
348677 lellebelle
pi_98580111
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Ja ik bedoel de pvda de Partij van de Allochten zoals ik het daar neer zet. Met faal leider Job Cohen die 100% verneuk de Nederlandse cultuur is.
De kok _O_ ,
pi_98580115
Correct.
Ik ben ook bang voor buitenlanders (lees turken)
Dat komt omdat ik al meerdere keren problemen met dat volk gehad heb.

Het is nou zover dat ik niet naar uitgaansgelegenheden ga waar grote groepen buitenlanders (turken vooral) komen. Zoals de rest van de blanken hier.
pi_98580126
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef lellebelle het volgende:

[..]

dat marokkanen de zware schapen in de samenleving zijn (tja, iemand moet blijkbaar de schuld krijgen) maakt ze nog niet de enige moslims
Hoevaak hoor je dat chinezen,italianen of andere soort gelijke bevolkingsgroepen problemen veroorzaken. Lang niet zoveel als die haatbaarden en ja het kan zijn dat ze in de minderheid zijn maar dan nog.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:40:18 #63
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_98580136
quote:

Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_98580142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef laares het volgende:
"Tranen over je wangen" omdat je je sleutels kwijt bent :')
Als Nederlander denk je: Gauw maken dat ik wegkom bij dit labiel kind.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:40:44 #65
348677 lellebelle
pi_98580163
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef Beetlebum het volgende:
*zucht* Door steeds maar weer allochtonen in een bepaalde hoek te drukken (zowel positief als negatief) blijven we ze als allochtonen zien...

Je hebt een erg nobel topic geopend TS maar je gaat voorbij aan 't feit dat je nu juist weer de nadruk op allochtonen legt.

Behandel iedereen zoals in je verhaal en dan hebben we het hopelijk over buurtbewoners in het algemeen ipv ze een label te geven.
laat ik lekker hypocriet doen en ze ''gekleurde nederlanders noemen'' , maakt niet uit. Het is niet aan mij om dit te veranderen maar aan de politiek. net als de term ''afro-americans'' i.p.v. ''blacks''
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:42:02 #66
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98580261
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef lellebelle het volgende:

[..]

laat ik lekker hypocriet doen en ze ''gekleurde nederlanders noemen'' , maakt niet uit. Het is niet aan mij om dit te veranderen maar aan de politiek. net als de term ''afro-americans'' i.p.v. ''blacks''
het gaat me ook niet om hoe je 'ze' noemt maar over het feit dat ze weer apart benoemd moeten worden.
of je dit nu doet om 'ze' te verdedigen of om 'ze' te bashen.. = om 't even
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:42:08 #67
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_98580266
Maar goed, we moeten gewoon allemaal mixen totdat we maar één kleur hebben
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:42:09 #68
348677 lellebelle
pi_98580267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef HotCold het volgende:

[..]

Hoevaak hoor je dat chinezen,italianen of andere soort gelijke bevolkingsgroepen problemen veroorzaken. Lang niet zoveel als die haatbaarden en ja het kan zijn dat ze in de minderheid zijn maar dan nog.
marokkanen, daarna turken, surinamers en antilianen zijn de grootste groepen allochtonen. niet te vergerlijken dus
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:42:53 #69
348677 lellebelle
pi_98580320
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef CasselerRIP het volgende:
Maar goed, we moeten gewoon allemaal mixen totdat we maar één kleur hebben
helemaal mee eens. Ik hoop dat we ooit allemaal dezelfde kleur haar, ogen en huid hebben. dan kun je alleen nog maar roepen dat iemand dik of lelijk is (zoals ik ;( )
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:43:44 #70
348677 lellebelle
pi_98580390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

het gaat me ook niet om hoe je 'ze' noemt maar over het feit dat ze weer apart benoemd moeten worden.
of je dit nu doet om 'ze' te verdedigen of om 'ze' te bashen.. = om 't even
wat is er mis met de term ''allochtonen''? of moet ik net als jullie rifapen, negers, turkuh, zeggen. Nee bedankt, ik houd het geciviliceerd en netjes.
pi_98580399

TS hoopt dat de vlag van Nederland ooit deze word. TS wil 100% Moslim/allochtonen cultuur.
Putin for President _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:44:11 #72
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98580434
Lellebelle, owee als dit een neptopic blijk! Heb als allochtoon zulke topics nodig! :(
Goed van jou.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:45:05 #73
348677 lellebelle
pi_98580493
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef captainkid het volgende:
Correct.

Het is nou zover dat ik niet naar uitgaansgelegenheden ga waar grote groepen buitenlanders (turken vooral) komen. Zoals de rest van de blanken hier.
sommige turken zijn vast eng en agresief, het merendeel dat ik ken is ontzettend lief. O+ , ze braken en braden lekker eten, kwebbelen leuk in het turks en zijn mooi gekleed.

Ja, wij (nederlanders) zien er ook leuk uit hoor! :*
pi_98580494
quote:

_O- _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:45:13 #75
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_98580501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Prullenbak6 het volgende:

Eén keer trollen per topic is voldoende, zeker als je niet grappig bent.
pi_98580516
Waarom moest je huilen toen je je sleutel kwijt was?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:47:20 #77
348677 lellebelle
pi_98580664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik ben snel geemotinioneer, ik huil snel. Omdat ik veel dingen vergeet :{ , ik was ook mijn portomonee vergeten toen ik boodschappen ging doen. En raad eens wie er betaalde, een al te schattige nigeriaanse man.
pi_98580672
Je beseft toch hopelijk wel dat de kans groot is dat een van die allochtonen je sleutel gepakt hebben?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:48:00 #79
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98580707
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef marleenhoofd- het volgende:
Waarom probeer je de enige hippie allochtonenlover op fok te ontmaskeren? :)
Goed van jou.
pi_98580715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef lellebelle het volgende:

[..]

marokkanen, daarna turken, surinamers en antilianen zijn de grootste groepen allochtonen. niet te vergerlijken dus
Er zijn meer Duitsers en Indo's. Dat zijn de grootste groepen.
pi_98580766
Een Marokkaan maakte me 450 euro armer. Dat was echt fantastisch.
pi_98580773
quote:

[..]

Je snapt hopelijk wel dat de meeste problemen ontstaan door de moslims/islam, zoals het schreeuwen met woorden als "joden" naar een rouwstoet door tuig van een islamitische school.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:49:35 #83
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98580804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef lellebelle het volgende:

[..]

wat is er mis met de term ''allochtonen''? of moet ik net als jullie rifapen, negers, turkuh, zeggen. Nee bedankt, ik houd het geciviliceerd en netjes.
hoezo jullie?
heb je ooit gelezen dat ik iets in die richting heb getypt?

met de term allochtonen is ook niets mis.
maar door een topic te openen waarin je ze aan 't verdedigen bent zie je ze zelf ook als een aparte 'soort' mensen.

Ik zou trouwens helemaal niet willen dat we straks allemaal dezelfde kleur hebben etc.
Vind 't juist wel mooi die variatie.
Maar ik zie die variatie als het verschil tussen blond en bruin haar. Beide mooi maar soms heb ik meer met 't een dan met 't andere.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:50:07 #84
348677 lellebelle
pi_98580838
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:47 schreef eight het volgende:
Je beseft toch hopelijk wel dat de kans groot is dat een van die allochtonen je sleutel gepakt hebben?
tuurlijk geen anderen maar de schuld, schaam je! Ik zei toch dat ze op de bank lagen ....
pi_98580849
Is Onur al gepost?

Zo nee:

Allochtonen _O_
pi_98580862
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Nickjuh16 het volgende:
Goeie drugs?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:51:12 #87
348677 lellebelle
pi_98580901
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Picchia het volgende:

[..]

Er zijn meer Duitsers en Indo's. Dat zijn de grootste groepen.
Duitsers zijn westerse allochtonen. Indo's zijn wannabe's, vergooien hun cultuur voor de rechtse schapen die onzin blaten in de wei
pi_98580921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef lellebelle het volgende:

[..]

Nee schat. Maar dat jou naïeve hoofdje dit soort onzin voortbrengt laat me wel smakelijk lachen! Of je bent grenzeloos naïef, of je bent een troll, en ik nijg naar het tweede.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:51:56 #89
348677 lellebelle
pi_98580946
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Nickjuh16 het volgende:
had je goed op je geld gelet? was het wel een marokkaan, en niet gewoon een zongebruinde fransman? let je wel op je spullen? geef je vaker marokkanen de schuld?
pi_98580980
Waar is de klacht?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:52:58 #91
348677 lellebelle
pi_98581007
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

hoezo jullie?
heb je ooit gelezen dat ik iets in die richting heb getypt?

met de term allochtonen is ook niets mis.
maar door een topic te openen waarin je ze aan 't verdedigen bent zie je ze zelf ook als een aparte 'soort' mensen.

Ik zou trouwens helemaal niet willen dat we straks allemaal dezelfde kleur hebben etc.
Vind 't juist wel mooi die variatie.
Maar ik zie die variatie als het verschil tussen blond en bruin haar. Beide mooi maar soms heb ik meer met 't een dan met 't andere.
oke, heel interessant. Het kan me geen meuk schelen wat iemands haarkleur is. Ik kijk naar iemands innderlijk niet naar iemands uiterlijk.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:53:10 #92
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98581022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef lellebelle het volgende:

[..]

Duitsers zijn westerse allochtonen. Indo's zijn wannabe's, vergooien hun cultuur voor de rechtse schapen die onzin blaten in de wei
whaha zo je best doen om te laten zien dat allochtonen leuk en aardig zijn maar ondertussen wel hypocriet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren...
horen indo's niet bij de groep allochtonen die je zo leuk vind?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:54:07 #93
348677 lellebelle
pi_98581085
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef HotCold het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk wel dat de meeste problemen ontstaan door de moslims/islam, zoals het schreeuwen met woorden als "joden" naar een rouwstoet door tuig van een islamitische school.
stoerdenoenerij. Ga me niet vertellen dat één van de posters nooit buitenlanders heeft uitgescholden. Niemand is 100% heilig, en ja dat gescheld met joden is akelig. Zo ie zo dat joden de schuld van dit en dat krijgen
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:54:23 #94
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98581103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef lellebelle het volgende:

[..]

oke, heel interessant. Het kan me geen meuk schelen wat iemands haarkleur is. Ik kijk naar iemands innderlijk niet naar iemands uiterlijk.
nee dat doe je helemaal niet, je maakt constant onderscheid in de afkomst van mensen die je tegenkomt.
die man die voor je betaalde had je ook kunnen omschrijven als een aardige oude man bijvoorbeeld. dat hij nigeriaans is heeft totaal geen meerwaarde...
pi_98581108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

whaha zo je best doen om te laten zien dat allochtonen leuk en aardig zijn maar ondertussen wel hypocriet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren...
Jezus over hypocriet gesproken!

TS mag je morgen weer achterop de scooter zitten bij Bilal :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:54:46 #96
348677 lellebelle
pi_98581122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

toevallig ken ik er geen, vind het wel leuke mensen. Maar ze gooien hun indo-cultuur te grabbel, jammer. .......
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:54:59 #97
348677 lellebelle
pi_98581137
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

nee dat doe je helemaal niet, je maakt constant onderscheid in de afkomst van mensen die je tegenkomt.
die man die voor je betaalde had je ook kunnen omschrijven als een aardige oude man bijvoorbeeld. dat hij nigeriaans is heeft totaal geen meerwaarde...
zeik niet, piespoepplas
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:55:23 #98
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98581164
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef lellebelle het volgende:

[..]

Je bent ook best extreem als je zegt dat de kranten omgekocht worden door politiek rechts.
samenvatting TS is appart.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98581174
[quote]0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat je voor de islamisering van Nederland bent.
  Redactie Frontpage donderdag 23 juni 2011 @ 22:55:52 #100
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_98581195
Eens met klacht, allochtonen zijn tof _O_
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:56:08 #101
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98581210
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef HotCold het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat je voor de islamisering van Nederland bent.
waar haal je dat nou weer vandaan?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:56:20 #102
348677 lellebelle
pi_98581228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Jezus over hypocriet gesproken!

TS mag je morgen weer achterop de scooter zitten bij Bilal :')
Nee, ik ken geen Bilal, waar heb je het over? ik ken wel een mohammed, Fharid, Johhny, Damian en Shandra. Mijn beste vrienden dus. Shandra leert me altijd bootieshaken en schuren in the vetste clubs
pi_98581230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Beetlebum het volgende:

Dit. Nu kun je tenminste nog een inschatting maken wie de waarschijnlijke dader kan zijn.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:56:45 #104
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98581262
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht, allochtonen zijn tof _O_
eens! maar ben 't oneens met 't steeds apart benoemen
pi_98581272
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Gochme het volgende:

[..]

Waarom probeer je de enige hippie allochtonenlover op fok te ontmaskeren? :)
Dit is net zo over de top als al die racistische trolls, hoe wist ze dat die man Nigeriaans was?
Ik ben voor een tegengeluid tegen het racisme op Fok! maar overduidelijke trolls zullen daar toch niet bij helpen.
pi_98581293
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef lellebelle het volgende:

[..]

stoerdenoenerij. Ga me niet vertellen dat één van de posters nooit buitenlanders heeft uitgescholden. Niemand is 100% heilig, en ja dat gescheld met joden is akelig. Zo ie zo dat joden de schuld van dit en dat krijgen
Ik denk(hoop) niet dat het meerdendeel hier een rouwstoet verstoort heeft door het schreeuwen van woorden als "Joden" en weet ik veel wat.
pi_98581319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef lellebelle het volgende:

[..]

tuurlijk geen anderen maar de schuld, schaam je! Ik zei toch dat ze op de bank lagen ....
Ik wil het meer 'luisteren naar de statistieken' noemen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:57:32 #108
348677 lellebelle
pi_98581320
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef eight het volgende:

[..]

Dit. Nu kun je tenminste nog een inschatting maken wie de waarschijnlijke dader kan zijn.
en dan kun je tenminste ook niet iemand valselijk beschuldigen. ''Opgeschoren krulletjeshaar op een scooter. Foutje! blonde man met bomberjack en kistjes. .. oeps!
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:57:42 #109
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98581333
niks mis met buitenlanders, alleen jammer dat ze steeds zonder te bellen op de koffie komen :N
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:58:07 #110
348677 lellebelle
pi_98581363
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef eight het volgende:

[..]

Ik wil het meer 'luisteren naar de statistieken' noemen.
statistieken worden ook omgekocht door rechts, allemaal een farcade, fake, dom gepraat.
pi_98581383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

waar haal je dat nou weer vandaan?
Verkeerd gequote sorry:P
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:58:33 #112
348677 lellebelle
pi_98581397
quote:
13s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef Shispeed het volgende:
niks mis met buitenlanders, alleen jammer dat ze steeds zonder te bellen op de koffie komen :N
omdat ze het gewend zijn om gastvrij te zijn.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:58:52 #113
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98581409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef HotCold het volgende:

[..]

Verkeerd gequote sorry:P
haha ok 't is je vergeven
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:58:59 #114
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98581417
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef lellebelle het volgende:

[..]

omdat ze het gewend zijn om gastvrij te zijn.
ben je nou echt zo dom? :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:59:21 #115
348677 lellebelle
pi_98581442
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Dit is net zo over de top als al die racistische trolls, hoe wist ze dat die man Nigeriaans was?
Ik ben voor een tegengeluid tegen het racisme op Fok! maar overduidelijke trolls zullen daar toch niet bij helpen.
omdat hij nigeriaans ''of wathever'' praatte. Hij had trouwens een gebreid nigeriaans vlaggetje op z'n jas.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:59:54 #116
348677 lellebelle
pi_98581474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef HotCold het volgende:

[..]

Ik denk(hoop) niet dat het meerdendeel hier een rouwstoet verstoort heeft door het schreeuwen van woorden als "Joden" en weet ik veel wat.
oke, daar geef ik je gelijk in. Maar om dan meteen de hele donkergekrulde gemeenschap de schuld te geven is sneu
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:00:07 #117
67670 Skv
Cynist.
pi_98581485
quote:

[..]

statistieken worden ook omgekocht door rechts, allemaal een farcade, fake, dom gepraat.
Tuurlijk. Mag ik vragen wat je opleidingsniveau is?
pi_98581494
quote:

Als ik kijk naar de publieke omroepen is alleen Powned rechts. Daar staan heel wat meer linkse omroepen tegenover.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:01:28 #119
348677 lellebelle
pi_98581561
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Tuurlijk. Mag ik vragen wat je opleidingsniveau is?
MBO, want? nu ben ik dom, zielig, onozel?
pi_98581575
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef lellebelle het volgende:

[..]

oke, daar geef ik je gelijk in. Maar om dan meteen de hele donkergekrulde gemeenschap de schuld te geven is sneu
Ik heb niks tegen mensen met een tint ben zelf ook niet blank het boeit me niks wat voor "kleur" iemand heeft laat dat duidelijk zijn;p maar heb wel degelijk wat tegen de islam.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:02:03 #121
348677 lellebelle
pi_98581595
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de publieke omroepen is alleen Powned rechts. Daar staan heel wat meer linkse omroepen tegenover.
powned ;( , daarom gaat die rechtse omroep bijna failliet,
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:02:21 #122
348677 lellebelle
pi_98581618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef HotCold het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen mensen met een tint ben zelf ook niet blank het boeit me niks wat voor "kleur" iemand heeft laat dat duidelijk zijn;p maar heb wel degelijk wat tegen de islam.
want? leg uit, ze bekogelen je met halal-eieren?
pi_98581619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef lellebelle het volgende:

[..]

sommige turken zijn vast eng en agresief, het merendeel dat ik ken is ontzettend lief. O+ , ze braken
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:02:31 #124
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98581625
maar wat is nu precies het doel van dit topic TS?
pi_98581665
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef lellebelle het volgende:

[..]

want? leg uit, ze bekogelen je met halal-eieren?
Iets met intergratie en islamisering de rest vul je zelf maar in.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:03:27 #126
67670 Skv
Cynist.
pi_98581674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef lellebelle het volgende:

[..]

MBO, want? nu ben ik dom, zielig, onozel?
Je begrijpt er duidelijk niks van, met je 'boehoehoe wij tegen de rest' en 'rechts koopt alles om en we worden misleid'. Eerst snappen waar het over gaat voor je ongefundeerde bagger de wereld in schopt.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:04:43 #127
67670 Skv
Cynist.
pi_98581759
quote:

[..]

Dus rechts heeft zoveel geld dat ze 'statistieken kunnen omkopen'? :')

quote:

[..]

...maar niet genoeg geld om één omroep in de lucht te houden?

Sure. :X
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:05:37 #128
348677 lellebelle
pi_98581813
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
pi_98581820
quote:

[..]

eens. het is echter wel het enige rechtse geluid in een oerwoud van links. waar blijft midden?
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:05:46 #130
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98581824
TS, is zo dom dat ze de politiek niet snapt 8)7
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:06:20 #131
348677 lellebelle
pi_98581862
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef HotCold het volgende:

[..]

Iets met intergratie en islamisering de rest vul je zelf maar in.
nee leg uit als je nog enig lef hebt! hoe durf je een geloof te gebruiken voor iets slechts of crimineels.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:07:21 #132
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_98581942
TS, ga iets doen met je leven ofzo
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:07:39 #133
348677 lellebelle
pi_98581959
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Je begrijpt er duidelijk niks van, met je 'boehoehoe wij tegen de rest' en 'rechts koopt alles om en we worden misleid'. Eerst snappen waar het over gaat voor je ongefundeerde bagger de wereld in schopt.
heet van een ''mening hebben'' skatsje. hoe ik het vind. Wat toevallig dat ik bijna geen enkele criminele vervelende allochtoon ken, en jullie niks anders dan alleen maar! hahaha, kom toch uit die grotten
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:08:01 #134
348677 lellebelle
pi_98581982
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef eight het volgende:

[..]

eens. het is echter wel het enige rechtse geluid in een oerwoud van links. waar blijft midden?
het midden is een dom volgloos schaap dat niet durft te kiezen
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:08:13 #135
348677 lellebelle
pi_98581998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:07 schreef Ypmaha het volgende:
TS, ga iets doen met je leven ofzo
doe ik al, ik begin een eigen bloemenzaakje
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:08:14 #136
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98582000
weetje ik had eerst nog respect voor die mensen, ik vond buitenlanders interessant en dacht dat het een klein deel was wat het verpestte voor de rest.

maar echt waar er is inmiddels zo veel gebeurd dat ze wat mij betreft allemaal op mogen hoepelen :r
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:08:33 #137
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98582020
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef Shispeed het volgende:
weetje ik had eerst nog respect voor die mensen, ik vond buitenlanders interessant en dacht dat het een klein deel was wat het verpestte voor de rest.

maar echt waar er is inmiddels zo veel gebeurd dat ze wat mij betreft allemaal op mogen hoepelen :r
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:10:17 #138
348677 lellebelle
pi_98582116
quote:

vertel ... dan nuttig ik ondertussen een broodje kebap
pi_98582345
quote:

Het is een groot deel dat het verpest voor iedereen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:15:41 #140
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98582437
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef lellebelle het volgende:

[..]

ik woon in een dorp, nog geen 2000 inwoners en op een familie na (waar ik het overigens goed mee kan vinden) helemaal Nederlands.

de laatste 3 jaar zijn inmiddels meer als 10 gewapende overvallen op huizen gebeurd, inclusief geweld, stroomstootwapens en een dode. geen enkele keer was er een Nederlander bij betrokken.
inbraken komen hier ook geregeld voor, iedere keer als er daders gepakt worden of camerabeelden zijn zien we hetzelfde: buitenlanders. Ze komen dus gewoon vanuit de stad om hier te roven.

ik kan hier dus echt helemaal geen begrip voor opbrengen. ze komen uit een arm, verscheurd land en wij geven ze voor niks van ons geld gratis onderdak, geld, werk en zelfs soms opleidingen.

en vervolgens komen ze met grof geweld de bezittingen van hardwerkende mensen jatten :r
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:17:52 #141
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98582584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef eight het volgende:

[..]

Het is een groot deel dat het verpest voor iedereen.
precies ja, er zitten goede bij, maar het merendeel niet.

overigens moet ik zeggen dat er ook bevolkingsgroepen zijn waar je nauwelijks last van heb zoals bv. Aziaten ^O^
pi_98582693
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Shispeed het volgende:

[..]

overigens moet ik zeggen dat er ook bevolkingsgroepen zijn waar je nauwelijks last van heb zoals bv. Aziaten ^O^
Lekker bezig net nog wat het "wat mij betreft mogen alle buitenlanders ophoepelen" en nu opeens zijn er ook nog "goede".
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:21:56 #143
67670 Skv
Cynist.
pi_98582781
d

[ Bericht 99% gewijzigd door Skv op 23-06-2011 23:22:07 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:22:17 #144
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98582804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef HotCold het volgende:

[..]

Lekker bezig net nog wat het "wat mij betreft mogen alle buitenlanders ophoepelen" en nu opeens zijn er ook nog "goede".
ja, er zijn goede inderdaad. en om alle buitenlanders "te laten ophoepelen" is sowieso niet realistisch, maar ik denk wel dat we de 'slechte' keihard moeten aanpakken en geen nieuwe meer moeten binnenlaten, zeker geen die voor economische redenen deze kant op komen, vluchtelingen vind ik een ander verhaal.
pi_98582908
quote:
13s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ja, er zijn goede inderdaad. en om alle buitenlanders "te laten ophoepelen" is sowieso niet realistisch, maar ik denk wel dat we de 'slechte' keihard moeten aanpakken en geen nieuwe meer moeten binnenlaten, zeker geen die voor economische redenen deze kant op komen, vluchtelingen vind ik een ander verhaal.
Ik deel precies dezelfde mening, gewoon keihard straffen en dat geldt natuurlijk voor alle criminelen niet alleen de buitenlanders.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:25:28 #146
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98582969
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef HotCold het volgende:

[..]

Ik deel precies dezelfde mening, gewoon keihard straffen en dat geldt natuurlijk voor alle criminelen niet alleen de buitenlanders.
dat sowieso, natuurlijk moeten ze even hard aangepakt worden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:28:30 #147
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_98583133
quote:

[..]

Dit
pi_98583316
quote:

[..]

Dit. Een uitzondering mogen ze -in beperkte mate- ook maken voor hoogopgeleiden buitenlanders in vakgebieden waar in Nederland behoefte aan is.
pi_98583383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:32 schreef eight het volgende:

[..]

Dit. Een uitzondering mogen ze -in beperkte mate- ook maken voor hoogopgeleiden buitenlanders in vakgebieden waar in Nederland behoefte aan is.
Precies, mensen die een steentje bijdragen aan de economie moet je niet afsluiten.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:34:00 #150
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98583402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:

[..]

zei Rutger niet zelf dat ze links van 't midden staan?
pi_98583430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef HotCold het volgende:

[..]

Precies, mensen die een steentje bijdragen aan de economie moet je niet afstoten
pi_98583943
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_98584263
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

zei Rutger niet zelf dat ze links van 't midden staan?
Dan zijn ze misschien gedraaid. In het begin presenteerde ze zich als een nieuw rechts geluid.
Ik kijk er overigens zelden naar.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:58:19 #154
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_98584842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef eight het volgende:

[..]

Dan zijn ze misschien gedraaid. In het begin presenteerde ze zich als een nieuw rechts geluid.
Ik kijk er overigens zelden naar.
weet er ook niet veel vanaf maar kan me een filmpje herinneren waarin hij dat claimt...
(of hij was ook aan 't trollen natuurlijk)

kan me trouwens niet zoveel schelen; links of rechts of recht-door-zee.
allemaal hebben ze goede en slechte ideeen, ik kijk alleen naar 't partijprogramma en niet naar links of rechts (en om on-topic te blijven: btje hoe ik naar onze mede-nederlander kijk, gedrag gaat 't me om, niet afkomst ofzo)
pi_98584870
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Statistieken worden wel vaak misbruikt, misleidend of onvolledig weergegeven en/of incorrect geïnterpreteerd in de politiek en media. Ze dienen als middel om bestaande standpunten te onderbouwen en niet als basis op een standpunt op te baseren. De scepsis van lellebel over statistieken lijkt me dus zeker niet onnozel.
pi_98584934
TS is nog nooit lastig gevallen door vervelende kut marokaantjes.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_98585669
Natuurlijk zijn er uitzonderingen en allochtonen die erg aardig zijn. Helaas moeten veel 'vriendjes' het voor ze verpesten.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:12:34 #158
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98585683
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Shispeed het volgende:

[..]

|:(

We hebber weer zo eentje die denkt dat 'het merendeel van de overvallen is gepleegd door allochtonen' gelijk staat aan 'het merendeel van de allochtonen pleegt overvallen':'(
Krekker is de bom!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:13:44 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98585765
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef Eponalicorn het volgende:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen en allochtonen die erg aardig zijn. Helaas moeten veel 'vriendjes' het voor ze verpesten.
Wat een verziekte geesten hier op Fok |:(

Aardige/goede/nette allochtonen een uitzondering? Dan heb je echt een verziekt wereldbeeld :r
Krekker is de bom!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:15:31 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98585882
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef lellebelle het volgende:

[..]

Nee, ik ken geen Bilal, waar heb je het over? ik ken wel een mohammed, Fharid, Johhny, Damian en Shandra. Mijn beste vrienden dus. Shandra leert me altijd bootieshaken en schuren in the vetste clubs
Yeah right. Leg het er nog dikker op dat je een troll bent :O
Krekker is de bom!
pi_98586034
Wat is je klacht? Ga lekker dit vrolijke verhaal delen met je multi-culti vrienden, maar laat KB met rust :{w
pi_98586447
TS O+
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_98586954
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef lellebelle het volgende:

[..]

Je bent toch hopelijk niet gestikt in dat broodje hè?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:49:44 #164
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98587998
Is ook niks mis met allochtonen, alleen met gedrag van sommige allochtonen.

Maar wat is nou behartig knikken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_98623332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef coban het volgende:
TS O+
O+
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_98623356
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

pardon? :r
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_98623518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:32 schreef eight het volgende:

[..]

Ben jij ook zo hooggeleid, G?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:21:56 #168
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98623854
Pics van TS om te zien of ze terecht ontevreden is over haar uiterlijk?

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef Eponalicorn het volgende:
Alleen al omdat jij aardige allochtonen als uitzondering ziet verdien je het om door allochtonen gepest te worden. :(
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98635945
TS laat zich naaien door mocro's
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:54:48 #170
346644 KrokanteKrab
De krokantste
pi_98636019
Maximum trolling.
TS zit in de kelder van zijn ouders te fappen om de reacties in dit topic. :')
Terug van vakantie, met gebruinde huid en alles.
pi_98636043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:54 schreef KrokanteKrab het volgende:
Maximum trolling.
TS zit in de kelder van zijn ouders te fappen om de reacties in dit topic. :')
KokranteKrab heeft altijd gelijk *O*
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_98636080
Wat een troll :')
  zaterdag 25 juni 2011 @ 02:54:29 #173
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_98636857
Ik ken ook een paar leuke negers.

Moet ik er nou een topic over openen om te laten zien hoe multicultureel ik ben?
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_98637453
Troll allochtonen op een vlot in de zee zetten of in de grond stoppen.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:39:35 #175
348677 lellebelle
pi_98682306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat een verziekte geesten hier op Fok |:(

Aardige/goede/nette allochtonen een uitzondering? Dan heb je echt een verziekt wereldbeeld :r
inderdaad, geloof me me maar op mijn woord dat de meeste in een gat wonen en nauwelijks buiten komen
  zondag 26 juni 2011 @ 16:44:23 #176
349007 Zw0llesjappie
Democratisch Iran
pi_98682463
Meeste allochtonen zijn zeer aardige mensen, vooral de oudere generatie turken.iraniërs zijn beleefd als maar kan. ^O^
Chanant scheef ik altijd verkeerd, dankzij FOK zou ik dat nooit meer vergeten..
pi_98682528
Turken 8-)
  zondag 26 juni 2011 @ 16:48:56 #178
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98682612
Turken zijn wel chiller dan Marrokanen, echter doen allochtonen meestal aardiger tegen meisjes dan tegen hun autochtone mannelijke leeftijdsgenoten.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_98682642
Mijn school school is zeer multicultureel en die-hard gothics kunnen het prima vinden met de Turken, Marokkanen en Iraniërs uit mijn klas. Ook krijg ik altijd een warm gevoel van binnen als ik de leraren van vmbo zie praten met jongens met een Nike-petje en en een Gucci tasje.
Wat is het leven toch mooi.
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_98682648
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef Bonzoo het volgende:
Turken zijn wel chiller dan Marrokanen, echter doen allochtonen meestal aardiger tegen meisjes dan tegen hun autochtone mannelijke leeftijdsgenoten.
Don't agree
  zondag 26 juni 2011 @ 16:50:14 #181
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98682660
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Don't agree
Hoezo?
pi_98682727
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:50 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat ik een "autochtone mannelijke leeftijdsgenoot" ben?
  zondag 26 juni 2011 @ 16:53:05 #183
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98682778
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Omdat ik een "autochtone mannelijke leeftijdsgenoot" ben?
Dan heb je geluk.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:54:01 #184
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_98682810
Niks mis met multiculti inderdaad ;D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_98682828
Ik heb niks tegen allochtonen, maar van je verhaal word ik toch misselijk.

Je hebt goede mensen en slechte mensen die vanuit alle landen komen en van alle culturen, elk geslacht, elk geloof etc.

Sommige mensen zijn nou eenmaal kortzichtig..

Het kan me geen reet schelen waar iemand vandaan komt zolang ze maar vriendelijk en eerlijk zijn, maar allochtonen kunnen ook erge racisten zijn.
pi_98682852
TS is het type dat nooit ergens een foute buitelander zal zien. :')

Mongolen zitten in alle lagen van de bevolking.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:55:15 #187
348677 lellebelle
pi_98682858
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Laarizzmarley het volgende:
Ik heb niks tegen allochtonen, maar van je verhaal word ik toch misselijk.

Je hebt goede mensen en slechte mensen die vanuit alle landen komen en van alle culturen, elk geslacht, elk geloof etc.

Sommige mensen zijn nou eenmaal kortzichtig..

Het kan me geen reet schelen waar iemand vandaan komt zolang ze maar vriendelijk en eerlijk zijn, maar allochtonen kunnen ook erge racisten zijn.
is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelen
pi_98682886
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef lellebelle het volgende:

[..]

is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelen
Ach man, wanneer het je uitkomt zijn het gasten.
Als ik zeg dat je gasten de deur kunt wijzen, zijn het zeker wel gewoon inwoners van ons land.

Je kan niet beide zijn.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:56:16 #189
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98682902
quote:

[..]

Gasten. :') Ze zijn hier geboren man, hun opa's en oma's waren gasten hier. Alleen gingen ze niet terug.
pi_98683070
quote:

[..]

Gasten horen zich uiteraard dan ook te gedragen en zich in zekere mate aan te passen.

Geef een ander respect en je krijgt het terug. =)

Wij hebben trouwens ook een Portugese vriend naar Nederland mee genomen, ondertussen woont hij hier al 2 jaar, spreekt aardig Nederlands, en is chefkok in een restaurant met michelin ster.

Het kan wel.. ze moeten het alleen willen en voldoende gemotiveerd worden.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:00:48 #191
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98683087
Kijk, de eerste generatie die hier kwam zijn aardige mensen, de 2e generatie is ook nog wel te doen want die maken lekkere kapsalons en broodjes döner.
De 3e generatie, daarvan is meer dan de helft crimineel en agressief, en ondertussen staat de 4e generatie op het schoolplein hun middelvinger op te steken naar langsrijdende rouwstoeten.
pi_98683130
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:56 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Gasten. :') Ze zijn hier geboren man, hun opa's en oma's waren gasten hier. Alleen gingen ze niet terug.
True, maar een allochtoon is iemand waarvan de ouders in het buitenland geboren zijn en/of dat ze zelf in het buitenland geboren zijn.

Als ze het 2e zijn, zijn het dus gasten.
pi_98683169
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef Bonzoo het volgende:
Kijk, de eerste generatie die hier kwam zijn aardige mensen, de 2e generatie is ook nog wel te doen want die maken lekkere kapsalons en broodjes döner.
De 3e generatie, daarvan is meer dan de helft crimineel en agressief, en ondertussen staat de 4e generatie op het schoolplein hun middelvinger op te steken naar langsrijdende rouwstoeten.
Hier haal ik helaas uit dat het alleen over turken gaat, maar ik snap heel goed wat je bedoeld en er zit een kern van waarheid in ja.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:05:31 #194
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98683246
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:03 schreef Laarizzmarley het volgende:

[..]

Hier haal ik helaas uit dat het alleen over turken gaat, maar ik snap heel goed wat je bedoeld en er zit een kern van waarheid in ja.
Turken, Marrokanen, het maakt op zich niet zoveel uit. Al moet ik zeggen dat Turken wel een stuk aardiger en socialer zijn.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:14:06 #195
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98683519
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef Bonzoo het volgende:
Dubbel oneens, veel meisjes kennen allochtonen als die gasten die "EEY HOER" roepen en in mijn ervaring zijn Turken juist veel erger met alleen met de eigen groep omgaan (maar ik ben dan ook opgegroeid in een buurt met veel Turken en weinig Marokkanen).
pi_98683546
Allochtonen :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:15:23 #197
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98683567
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:14 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Dubbel oneens, veel meisjes kennen allochtonen als die gasten die "EEY HOER" roepen en in mijn ervaring zijn Turken juist veel erger met alleen met de eigen groep omgaan (maar ik ben dan ook opgegroeid in een buurt met veel Turken en weinig Marokkanen).
Ja ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Turken, toen mijn pa 2 jaar geleden in een andere stad is gaan wonen heb ik wel veel troubles gehad met Marrokanen.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:19:20 #198
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98683708
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:15 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Ja ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Turken, toen mijn pa 2 jaar geleden in een andere stad is gaan wonen heb ik wel veel troubles gehad met Marrokanen.
Ik juist nooit met Marokkanen, maar daarbij speelt volgens mij wel mee, dat veel Marokkanen net zo denken over negers als veel autochtonen denken over Marokkanen. :9
  zondag 26 juni 2011 @ 17:21:00 #199
348477 Sir_Pepper
Better than you
pi_98683785
TS houdt van buitenlands 'vlees' :')
Dit is een kutpost
  zondag 26 juni 2011 @ 17:24:19 #200
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_98683896
Ik moet de eerste kk marokkaan nog tegenkomen die zich normaal kan gedragen. Onterechte klacht.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:35:12 #201
348677 lellebelle
pi_98684302
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:21 schreef Sir_Pepper het volgende:
TS houdt van buitenlands 'vlees' :')
ik houd van alle soorten vleesch O+
  zondag 26 juni 2011 @ 17:39:26 #202
291329 De_Viborateur
aka De Terreinverkenner
pi_98684452
Niks mis met allochtonen nee, maar hun dat geloof mogen ze voor hunzelf houden. En die probleem jongeren van de straat halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgelost, slotje.
pi_98684550
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef De_Viborateur het volgende:
Niks mis met allochtonen nee, maar hun dat geloof mogen ze voor hunzelf houden. En die probleem jongeren van de straat halen.

SPOILER
Allochtoonisme.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:44:52 #204
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98684594
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet de eerste kk marokkaan nog tegenkomen die zich normaal kan gedragen. Onterechte klacht.
Ik denk ook niet dat je die ooit zal tegenkomen.

Mocht je ooit eens een keer buitenkomen zal je wellicht wel een Marokkaan tegenkomen die zich normaal kan gedragen. 'Kanker Marokkanen' daarentegen, gedragen zich nooit goed. Tenzij je doelt op diegenen die daadwerkelijk deze ziekte hebben. Daar zitten zowel goede als slechte Marokkanen tussen.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:45:40 #205
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98684616
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:35 schreef lellebelle het volgende:

[..]

ik houd van alle soorten vleesch O+
Oow jij bent er zo eentje?
  zondag 26 juni 2011 @ 17:45:41 #206
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98684617
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef De_Viborateur het volgende:

SPOILER
Alsof (bijna) alle allochtonen Moslim zijn 8)7
Krekker is de bom!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:46:34 #207
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98684633
Ik vind dat Turks eten trouwens zwaar wordt overgewaardeerd en dan vooral de kapsalon, die als ik me niet vergis helemaal niet echt Turks is.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:48:15 #208
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98684680
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:46 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik vind dat Turks eten trouwens zwaar wordt overgewaardeerd en dan vooral de kapsalon, die als ik me niet vergis helemaal niet echt Turks is.
Is juist lekker man, is volgens mij verzonnen in Rotterdam.
Was een of andere kapper die 's avonds altijd shoarma, patat, sla & knoflooksaus in 1 bak wou. Omdat dat altijd bezorgd werd in zijn kapsalon is het daarom kapsalon gaan heten. Weet niet zeker hoor.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:50:21 #209
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98684733
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Is juist lekker man, is volgens mij verzonnen in Rotterdam.
Was een of andere kapper die 's avonds altijd shoarma, patat, sla & knoflooksaus in 1 bak wou. Omdat dat altijd bezorgd werd in zijn kapsalon is het daarom kapsalon gaan heten. Weet niet zeker hoor.
Is wel lekker, maar zwaar overgewaardeerd. Liever gewoon een patatje met.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:54:35 #210
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98684832
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Is wel lekker, maar zwaar overgewaardeerd. Liever gewoon een patatje met.
Nah, kapsalon zonder sla is het beste. Of een Turkse pizza.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:58:05 #211
348928 TexRitter
Just Beyond the Moon
pi_98684934
quote:
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.[/quote]

Lijkt wel het begin van een subsidie romannetje.

quote:
Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten.
Dit gaat om een paar vrienden van jou en niet over culturen.

quote:
Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na)
Dit verklaard al een hoop.

quote:
en ben vernokt aan de multiculturele samenleving.
Dat zijn lelijke vrouwen die met een krullenbol in de kinderwagen rondlopen waarvan de vader weg is wel vaker.

quote:
Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat.
Dus voor de jaren 60 was iedereen bang?
Rare gedachte, dat een afkeur van iets gelijk aan angst staat.

quote:
Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.
Laat de psychoanalyses maar aan anderen over.

quote:
Heb je dit uit een glitterende hyves krabbel?
  zondag 26 juni 2011 @ 17:58:40 #212
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_98684952
Verzonnen topics -1.
opgezegd@fok.nl
  zondag 26 juni 2011 @ 18:06:19 #213
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98685218
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:58 schreef TexRitter het volgende:

[..]

Dus voor de jaren 60 was iedereen bang?
Rare gedachte, dat een afkeur van iets gelijk aan angst staat.

In het verleden waren er inderdaad al genoeg mensen die een afkeer hadden van buitenlanders ja. Zie bijvoorbeeld dat verhaal van Sonny Boy (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sonny_Boy_(2011))

Maar ik weet inderdaad niet of dat te maken had met angst. Het kan ook gewoon een kwestie zijn van 'een arrogantie klootzak zijn'.
Krekker is de bom!
pi_98685283
quote:

Ik ben ook Roemeens :D
pi_98694593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef captainkid het volgende:
Correct.

Hahaha dat is gewoon je fucking eigen schuld man.
If not now, then when.
pi_98695270
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef lellebelle het volgende:

[..]

:'). Linksen :').
Geen referral hier.
pi_98697424
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:'). Linksen :').
Mensen :')
pi_98733253
Waar ligt Allochtonië dan? En wtf waarom in KLB
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:47:18 #219
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116035747
quote:
\

Dit is zwaar verzonnen of niet?
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:49:21 #220
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116035845
quote:

wat een troll topic dit :'). Blijkbaar word je gepaald door een neger
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:51:19 #221
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_116035907
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:47 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dit is zwaar verzonnen of niet?
met je kick :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:51:47 #222
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116035928
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

met je kick :')
En dan wat? Wat een gehuil om niks
pi_116036075
Oud topic.

[ Bericht 45% gewijzigd door Devz op 26-08-2012 20:02:31 ]
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:15:57 #224
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116036972
Zeven nationaliteiten in een groep van 10 mensen. Het lijkt Rotterdam wel.
This isn't even my final form.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:27:37 #225
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_116037549
Is het nationale topic-kickdag?
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:31:20 #226
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_116037781
allochtonen :')

TS die lelijk is :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:32:24 #227
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_116037843
Niks mis met allochtonen idd O+ _O_
Ik hou enorm van dat multiculturele en vind dat TS groot gelijk heeft, al overdrijft ze het wel wat in haar OP.

En buitenlandse meiden zijn O+ x 439984343842947239472934792429
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:33:19 #228
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116037893
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef foknerd het volgende:
Is het nationale topic-kickdag?
Je bent inderdaad een foknerdje :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:33:42 #229
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_116037922
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je bent inderdaad een foknerdje :')

EDIT: Tevens had je wel gelijk hoor, verzonnen topic :P
pi_116037998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef lellebelle het volgende:

[..]

en autochtonen niet? :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:35:02 #231
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116038007
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef foknerd het volgende:

[..]

EDIT: Tevens had je wel gelijk hoor, verzonnen topic :P
Hou je vooral bezig met fipo's, kicks, en dat soort foknerdjes ongein
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:36:38 #232
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_116038088
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hou je vooral bezig met fipo's, kicks, en dat soort foknerdjes ongein
Lieve Che_, jij was degene die dit topic uit den doden haalde hé, niet ik. Ik maak slechts een vraagstelling aangezien dit al het zoveelste topic is vandaag die gekicked wordt.
pi_116038108
Kijk eens bij het CBS waar de misdaadstatistieken per bevolkingsgroep staan.

Met die cijfers heb je een redelijk beeld wat je per bevolkingsgroep kunt verwachten. Helaas is het zo dat er bepaalde groepen allochtonen zijn die veel crimineler zijn dan gemiddeld.

Voor die groepen geldt dus dat er weldegelijk wat mis met hen is.

Het is natuurlijk wel zo dat dit iets zegt over de hele groep en dat dit niet per definitie geldt vor elk individu.

Verder valt op dat de generalisering "allochtonen" nergens op slaat, omdat er grote verschillen zijn tussen de verschillende allochtone bevolkingsgroepen.
pi_116038397
Inderdaad niks mis met allochtonen. Er zijn immers ook genoeg autochtonen criminelen, maar die scheer ik ook niet over één kam. Maar ik vind wel dat TS overdrijft in haar OP.
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:02:46 #235
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116039670
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef foknerd het volgende:

[..]

Lieve Che_, jij was degene die dit topic uit den doden haalde hé, niet ik. Ik maak slechts een vraagstelling aangezien dit al het zoveelste topic is vandaag die gekicked wordt.
Pff je houdt je echt teveel met fok bezig man. "Oh nee een dubbele post.. och jee een lemming. Oh oh een topickick"

zondag 26 augustus 2012 @ 21:04:13 #236
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_116039779
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Pff je houdt je echt teveel met fok bezig man. "Oh nee een dubbele post.. och jee een lemming. Oh oh een topickick"

Klopt ja, die posts maak ik nogal vaak.

zondag 26 augustus 2012 @ 21:11:10 #237
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_116040202
mooi (verzonnen) verhaal, maar wel terechte klacht! :)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_116057331
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef OEM het volgende:
Er is maar één goede allochtoon, en dat is een dode allochtoon!
:{
Roken is lekker
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:55:57 #239
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116057349
Jezus wat een onzintopic.

TS is te dom om te schijten volgens mij.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116057420
Dat er een topic voor nodig is.

Verder eens, buitenlanders zijn leuk :)
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:02:06 #241
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116057427
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:01 schreef vera166 het volgende:
Dat er een topic voor nodig is.

Verder eens, buitenlanders zijn leuk :)
Niet zo bekrompen of alles in hokjes stoppen.
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:07:32 #242
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116057604
quote:

[..]

helemaal mee eens. Ik hoop dat we ooit allemaal dezelfde kleur haar, ogen en huid hebben. dan kun je alleen nog maar roepen dat iemand dik of lelijk is (zoals ik ;( )
Klere haal je nog meer naar beneden..... als je je zo dik en lelijk vind doe er dan wat aan doe een sport een dieet, en smeer wat makeup op je gelaat.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:20:36 #244
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_116057696
Mijn god wat een kletsverhaal (op het stukje na dat je je sleutels kwijt was nadat je buurvrouw had geholpen dan) Dan nu de waarheid maar
quote:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me toeroept met 'Heeey jij siet eruit als slet!'. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze handelen drugs. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, portemonnee weg en mijn sleutels weg, de kuthoer. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont. De verschrikkelijke muziek staat kei hard. Ik klop nog een paar keer. Ik hoor wat geschreeuw en een zweterige kale man met bloed aan zijn hand doet open en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, iek hep scheutel!'', zegt de stinkende roemeense man, terwijl hij een koevoet haalt. Hij breekt mijn deur open en een paar dagen later vind ik mijn sleutels in de hal. Vergeten door de surinaamse buurvrouw.

Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. Ik ben de enige die het begrijpt, omdat de rest het niet verstaat. Zodra er een meisje zonder hoofddoek verschijnt op TV, breekt de pleures uit. "WOLLA WOLLA SLET!' roept Fatih en begint te schelden. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata. Fatih en Youssoef mogen niet alles, want dat is haram. Serkov is hierdoor beledigd. Intussen zitten de Surinaamse vrienden onderling op te scheppen met hun nieuwe Iphones. Mohie raakt zeer geirriteerd. "Schijt aan Iphone iek heb net nieuwe Audi" roept hij toe. De situatie escaleert. Politie is geroepen in verband met overlast. Fatih en Youssef hebben geen enkel respect voor de politie. Aan het einde van de avond ben ik nog alleen over en liggen er wat telefoons en drugs tussen de bank die snel verstopt waren door mijn zogenaamde vrienden.

Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen misbruik van je maken. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan een v orm van realisme, aangezien anderen culturen ook niet open staan voor de Nederlandse cultuur.

Open je ogen en open je hart, mengeling van culturen werkt simpelweg niet.
pi_116057709
quote:

Wauw... :') :') :')

Ik weet niet of ik moet lachen of janken. Zo'n bekrompen manier van denken :')
Nou weet ik dat TS lichtelijk overdrijft maar volgens mij denk jij echt zo :')
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:28:52 #246
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_116057830
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wauw... :') :') :')

Ik weet niet of ik moet lachen of janken. Zo'n bekrompen manier van denken :')
Nou weet ik dat TS lichtelijk overdrijft maar volgens mij denk jij echt zo :')
Het probleem is wel dat dit verhaal meer overeen komt met de waarheid dan de OP
pi_116058030
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:02 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Niet zo bekrompen of alles in hokjes stoppen.
Ik stop dingen in hokjes? Nee
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:42:49 #248
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116058042
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik stop dingen in hokjes? Nee
Je zegt buitenlanders zijn leuk. Dat zijn vooroordelen! Dat is hetzelfde als zeggen buitenlanders zijn stom.

Je moet mensen natuurlijk individueel beoordelen, niet vanwege land van herkomst.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116059496
Wat is dit nou weer voor kutzooi :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  Forum Admin maandag 27 augustus 2012 @ 10:50:33 #250
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_116059634
Niks mis mee, geen klacht, kutkick, etc. de groenten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')