ja, door nederlanders! door géén allochtone vrouw. Ben zelf dus als hollandse weggepest door hollanders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
Was jij niet weggepest van het viva-forum?
Hier TS: klikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ja, door nederlanders! door géén allochtone vrouw. Ben zelf dus als hollandse weggepest door hollanders.
quote:Utopie is een moeilijk te definiëren literaire en filosofische term die men tegenwoordig wel onmogelijke werkelijkheid noemt.
Met 2 negers in je poepertje!quote:
je bedoelt pvda? goede partij, toen die regeerde was het tenminste wederzijds respect van alle kanten. Sinds de opkomst van ''rechts'' word er lekker haatgezaaid. En jullie duikelen er allemaal in, in de grote modderpoel met haatdenkende mensenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dit dames en heren is het perfectionistische beeld van Partij Van De Allochtonen. Ik zie dit zo helemaal voor me als een soort partij reclame op Nederland 1. Multi culti heeft gefaald.
Ik heb heel veel buitenlandse vrienden (uit allerlei verschillende landen), ben zelf ook niet 100% Nederlands en mijn familie plus aanhang is ook heel erg multicultureel, maar ik vind dit verhaal wel een beetje overdreven hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me vriendelijk begroet. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze zijn leuk aan het lachen. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont, en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, ik heb een reservesleutel van jouw huisje'', zegt de alleraadigste roemeense man. Ik krijg de huissleutels en een paar dagen later vind ik mijn sleutels op de bank. Vergeten, mijn eigen stomme schuld.
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.
Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat. Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.
Open je ogen en open je hart, er gaat een wereld voor je open die jou verwacht.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na)
zo ziet de perfecte wereld eruit, meer verschillend aan één hand, dan één soort in het hele land!quote:
Omdat je een zwart innerlijk hebt, sister. Vuile Vivaracisten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef lellebelle het volgende:
ja, door nederlanders! door géén allochtone vrouw. Ben zelf dus als hollandse weggepest door hollanders.
nee, partij voor de dieren. Die niet voorzichzelf kunnen spreken.quote:
ik durf niet te klikkenquote:
Ja ik bedoel de pvda de Partij van de Allochten zoals ik het daar neer zet. Met faal leider Job Cohen die 100% verneuk de Nederlandse cultuur is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef lellebelle het volgende:
[..]
je bedoelt pvda? goede partij, toen die regeerde was het tenminste wederzijds respect van alle kanten. Sinds de opkomst van ''rechts'' word er lekker haatgezaaid. En jullie duikelen er allemaal in, in de grote modderpoel met haatdenkende mensen
aan je nederlandse vlag en heetgebakkerde hoofd in je avater neem ik aan dat je ook haatdragend bent?quote:
Er is nik smis met de Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef lellebelle het volgende:
[..]
aan je nederlandse vlag en heetgebakkerde hoofd in je avater neem ik aan dat je ook haatdragend bent?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me kwaad aankijkt. Hij praat wat heen en weer in het Berbers met andere Marokkaanse jongens. Ze spugen, blowen, trappen rotzooi en doen wheelies op opgevoerde brommers. Een kind van 6 kan nog net op tijd wegspringen voor zo'n scooter. Ik loop de trap op en zeg er wat van. Whollah houd je kankerbek kankerkaas! Of we zzzlopen je. Mette je vieze voorhuid kk wollah. Ik laat mijn tas met boodschappen vallen en ze lachen zich rot. Ze pakken de spullen op en rennen ermee weg. Mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. 'Neuk jij mijn man? He? Neuk jij die koalo Koelie? Vuile Bakra'', vraagt ze met een creoolse stem. Ik schud van nee en binnen een minuut zit in mijn huis. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont en er zit een Roemeense zigeuner voor de deur harmonica te spelen. Ik kan naar binnen lopen want er is ingebroken en de deur is geforceerd. "Ik ben alles kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, het zijn maar spullen', zegt de roemeense man. Hij handelt in gestolen spullen, hij zal zelf de tip wel aan zijn familie gegeven hebben dat ik weg was. Een paar dagen later vind ik mijn laptop op de bank van de huismeester. Vergeten, mijn eigen stomme schuld, denkt die. Hij zegt dat hij hem gevonden heeft en ontkend alles.
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele collegas tijdens de pauze van mn werk. Het gezelschap bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten ruzie te maken over halal eten en dat wie dan niet doet een vuile kankerongelovige is... de meisjes met hoofddoeken kijken laatdunkend tegen meisjes met los haar. De Marokkanen en Polen gaan met elkaar op de vuist terwijl de Antilianen de Turken neersteken. Ik vlucht weg maar wordt groepsverkracht door 7 Antillianen... na afloop komen er een paar Zigeuners op me af... ik denk ze komen me helpen maar ze stelen m'n portemonnee en laten me liggen...
Open je ogen en open je hart, er gaat een wereld voor je open die jou verwacht.
dat marokkanen de zware schapen in de samenleving zijn (tja, iemand moet blijkbaar de schuld krijgen) maakt ze nog niet de enige moslimsquote:
Rijmt wel oetlul. Als je nou eens oplette op school zou je weten dat klinkerrijm ook rijm is.quote:
Beetje geanekdotiseerd dit he, er worden zeven nationaliteiten genoemd in meervoud, en er zijn maar een man of tien. Tenzij je echt "groep of 10" bedoelde, dan was het wel héél erg gezellig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |