ik houd van alle soorten vleeschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost, slotje.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef De_Viborateur het volgende:
Niks mis met allochtonen nee, maar hun dat geloof mogen ze voor hunzelf houden. En die probleem jongeren van de straat halen.Allochtoonisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Ik denk ook niet dat je die ooit zal tegenkomen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet de eerste kk marokkaan nog tegenkomen die zich normaal kan gedragen. Onterechte klacht.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef De_Viborateur het volgende:
Niks mis met allochtonen nee, maar hun dat geloof mogen ze voor hunzelf houden. En die probleem jongeren van de straat halen.Alsof (bijna) alle allochtonen Moslim zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krekker is de bom!
Is juist lekker man, is volgens mij verzonnen in Rotterdam.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:46 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik vind dat Turks eten trouwens zwaar wordt overgewaardeerd en dan vooral de kapsalon, die als ik me niet vergis helemaal niet echt Turks is.
Is wel lekker, maar zwaar overgewaardeerd. Liever gewoon een patatje met.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Is juist lekker man, is volgens mij verzonnen in Rotterdam.
Was een of andere kapper die 's avonds altijd shoarma, patat, sla & knoflooksaus in 1 bak wou. Omdat dat altijd bezorgd werd in zijn kapsalon is het daarom kapsalon gaan heten. Weet niet zeker hoor.
Nah, kapsalon zonder sla is het beste. Of een Turkse pizza.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Is wel lekker, maar zwaar overgewaardeerd. Liever gewoon een patatje met.
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.[/quote]quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me vriendelijk begroet. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze zijn leuk aan het lachen. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont, en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, ik heb een reservesleutel van jouw huisje'', zegt de alleraadigste roemeense man. Ik krijg de huissleutels en een paar dagen later vind ik mijn sleutels op de bank. Vergeten, mijn eigen stomme schuld.
Dit gaat om een paar vrienden van jou en niet over culturen.quote:Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten.
Dit verklaard al een hoop.quote:Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na)
Dat zijn lelijke vrouwen die met een krullenbol in de kinderwagen rondlopen waarvan de vader weg is wel vaker.quote:en ben vernokt aan de multiculturele samenleving.
Dus voor de jaren 60 was iedereen bang?quote:Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat.
Laat de psychoanalyses maar aan anderen over.quote:Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.
Heb je dit uit een glitterende hyves krabbel?quote:Open je ogen en open je hart, er gaat een wereld voor je open die jou verwacht.
In het verleden waren er inderdaad al genoeg mensen die een afkeer hadden van buitenlanders ja. Zie bijvoorbeeld dat verhaal van Sonny Boy (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sonny_Boy_(2011))quote:Op zondag 26 juni 2011 17:58 schreef TexRitter het volgende:
[..]
Dus voor de jaren 60 was iedereen bang?
Rare gedachte, dat een afkeur van iets gelijk aan angst staat.
Ik ben ook Roemeensquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me vriendelijk begroet. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze zijn leuk aan het lachen. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont, en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, ik heb een reservesleutel van jouw huisje'', zegt de alleraadigste roemeense man. Ik krijg de huissleutels en een paar dagen later vind ik mijn sleutels op de bank. Vergeten, mijn eigen stomme schuld.
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.
Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat. Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.
Open je ogen en open je hart, er gaat een wereld voor je open die jou verwacht.
Hahaha dat is gewoon je fucking eigen schuld man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef captainkid het volgende:
Correct.
Ik ben ook bang voor buitenlanders (lees turken)
Dat komt omdat ik al meerdere keren problemen met dat volk gehad heb.
Het is nou zover dat ik niet naar uitgaansgelegenheden ga waar grote groepen buitenlanders (turken vooral) komen. Zoals de rest van de blanken hier.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef lellebelle het volgende:
[..]
nee, en ik ken veel nederlanders (linksen) die geen problemen hebben met mulitculti
Dit is zwaar verzonnen of niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
\
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.
wat een troll topic ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat. Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.
Open je ogen en open je hart, er gaat een wereld voor je open die jou verwacht.
met je kickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |