abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2011 @ 17:35:12 #201
348677 lellebelle
praying to be Miss perfect
pi_98684302
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:21 schreef Sir_Pepper het volgende:
TS houdt van buitenlands 'vlees' :')
ik houd van alle soorten vleesch O+
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
  zondag 26 juni 2011 @ 17:39:26 #202
291329 De_Viborateur
aka De Terreinverkenner
pi_98684452
Niks mis met allochtonen nee, maar hun dat geloof mogen ze voor hunzelf houden. En die probleem jongeren van de straat halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgelost, slotje.
pi_98684550
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef De_Viborateur het volgende:
Niks mis met allochtonen nee, maar hun dat geloof mogen ze voor hunzelf houden. En die probleem jongeren van de straat halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allochtoonisme.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:44:52 #204
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98684594
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet de eerste kk marokkaan nog tegenkomen die zich normaal kan gedragen. Onterechte klacht.
Ik denk ook niet dat je die ooit zal tegenkomen.

Mocht je ooit eens een keer buitenkomen zal je wellicht wel een Marokkaan tegenkomen die zich normaal kan gedragen. 'Kanker Marokkanen' daarentegen, gedragen zich nooit goed. Tenzij je doelt op diegenen die daadwerkelijk deze ziekte hebben. Daar zitten zowel goede als slechte Marokkanen tussen.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:45:40 #205
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98684616
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:35 schreef lellebelle het volgende:

[..]

ik houd van alle soorten vleesch O+
Oow jij bent er zo eentje?
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:45:41 #206
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98684617
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef De_Viborateur het volgende:

SPOILER
Alsof (bijna) alle allochtonen Moslim zijn 8)7
Krekker is de bom!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:46:34 #207
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98684633
Ik vind dat Turks eten trouwens zwaar wordt overgewaardeerd en dan vooral de kapsalon, die als ik me niet vergis helemaal niet echt Turks is.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:48:15 #208
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98684680
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:46 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik vind dat Turks eten trouwens zwaar wordt overgewaardeerd en dan vooral de kapsalon, die als ik me niet vergis helemaal niet echt Turks is.
Is juist lekker man, is volgens mij verzonnen in Rotterdam.
Was een of andere kapper die 's avonds altijd shoarma, patat, sla & knoflooksaus in 1 bak wou. Omdat dat altijd bezorgd werd in zijn kapsalon is het daarom kapsalon gaan heten. Weet niet zeker hoor.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:50:21 #209
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98684733
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Is juist lekker man, is volgens mij verzonnen in Rotterdam.
Was een of andere kapper die 's avonds altijd shoarma, patat, sla & knoflooksaus in 1 bak wou. Omdat dat altijd bezorgd werd in zijn kapsalon is het daarom kapsalon gaan heten. Weet niet zeker hoor.
Is wel lekker, maar zwaar overgewaardeerd. Liever gewoon een patatje met.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:54:35 #210
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98684832
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Is wel lekker, maar zwaar overgewaardeerd. Liever gewoon een patatje met.
Nah, kapsalon zonder sla is het beste. Of een Turkse pizza.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:58:05 #211
348928 TexRitter
Just Beyond the Moon
pi_98684934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lellebelle het volgende:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me vriendelijk begroet. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze zijn leuk aan het lachen. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont, en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, ik heb een reservesleutel van jouw huisje'', zegt de alleraadigste roemeense man. Ik krijg de huissleutels en een paar dagen later vind ik mijn sleutels op de bank. Vergeten, mijn eigen stomme schuld.
Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.[/quote]

Lijkt wel het begin van een subsidie romannetje.

quote:
Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten.
Dit gaat om een paar vrienden van jou en niet over culturen.

quote:
Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na)
Dit verklaard al een hoop.

quote:
en ben vernokt aan de multiculturele samenleving.
Dat zijn lelijke vrouwen die met een krullenbol in de kinderwagen rondlopen waarvan de vader weg is wel vaker.

quote:
Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat.
Dus voor de jaren 60 was iedereen bang?
Rare gedachte, dat een afkeur van iets gelijk aan angst staat.

quote:
Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.
Laat de psychoanalyses maar aan anderen over.

quote:
Open je ogen en open je hart, er gaat een wereld voor je open die jou verwacht.
Heb je dit uit een glitterende hyves krabbel?
  zondag 26 juni 2011 @ 17:58:40 #212
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_98684952
Verzonnen topics -1.
opgezegd@fok.nl
  zondag 26 juni 2011 @ 18:06:19 #213
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98685218
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:58 schreef TexRitter het volgende:

[..]

Dus voor de jaren 60 was iedereen bang?
Rare gedachte, dat een afkeur van iets gelijk aan angst staat.

In het verleden waren er inderdaad al genoeg mensen die een afkeer hadden van buitenlanders ja. Zie bijvoorbeeld dat verhaal van Sonny Boy (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sonny_Boy_(2011))

Maar ik weet inderdaad niet of dat te maken had met angst. Het kan ook gewoon een kwestie zijn van 'een arrogantie klootzak zijn'.
Krekker is de bom!
pi_98685283
quote:
Ik loop mijn wijk in, het regent een beetje. Ik paseer mijn marokkaanse buurjongen van een jaar of twintig die me vriendelijk begroet. Hij praat wat heen en weer met een nederlandse en surinaamse jongen, ze zijn leuk aan het lachen. Ik loop de trap op en laat mijn tas met boodschappen vallen, mijn surinaamse buurvrouw komt aangerend. ''Kan ik je helpen'', vraagt ze met een lieve zachte creoolse stem. Ik knik behartig, en binnen een minuut zit alles weer in mijn mandje. Ik ga naar binnen en ja hoor, sleutels kwijt. Ik loop een paar deuren verder waar mijn huisbaas woont, en ik word meteen binnen gelaten. ''Ik ben mijn sleutels kwijt'', tranen lopen over mijn wangen. ''Ach meisie toch, ik heb een reservesleutel van jouw huisje'', zegt de alleraadigste roemeense man. Ik krijg de huissleutels en een paar dagen later vind ik mijn sleutels op de bank. Vergeten, mijn eigen stomme schuld.

Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.

Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat. Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.

Ik ben ook Roemeens :D
pi_98694593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef captainkid het volgende:
Correct.
Ik ben ook bang voor buitenlanders (lees turken)
Dat komt omdat ik al meerdere keren problemen met dat volk gehad heb.

Het is nou zover dat ik niet naar uitgaansgelegenheden ga waar grote groepen buitenlanders (turken vooral) komen. Zoals de rest van de blanken hier.
Hahaha dat is gewoon je fucking eigen schuld man.
If not now, then when.
pi_98695270
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef lellebelle het volgende:

[..]

nee, en ik ken veel nederlanders (linksen) die geen problemen hebben met mulitculti
:'). Linksen :').
Geen referral hier.
pi_98697424
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:'). Linksen :').
Mensen :')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_98733253
Waar ligt Allochtonië dan? En wtf waarom in KLB
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:47:18 #219
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116035747
quote:
\

Die avond kijk ik een comedyfimpje met mijn multiculturele vriendengroep, wat bestaat uit hollanders, turken, marokkanen, surinamers, antilianen, afrikanen, polen. We zitten gezellig met een groep of 10 gezellig te smikkelen van de couscous, baklava, chips en chipata.

Dit is zwaar verzonnen of niet?
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:49:21 #220
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116035845
quote:

Dit is nou jezelfs openstellen tot andere culturen. Haat anderen niet en ze zullen jou ook niet haten. Ik ben extreem gelukkig (op mijn uiterlijk na) en ben vernokt aan de multiculturele samenleving. Die zogenaamde ''oeh aah vieze buitenlanders'' is niks anders dan het hebben van angst en zelfhaat. Bang voor het onbekende, bang voor de donkere ogen, bang voor de snor, bang voor alles wat niet-hollands lijkt.

wat een troll topic dit :'). Blijkbaar word je gepaald door een neger
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:51:19 #221
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_116035907
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:47 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dit is zwaar verzonnen of niet?
met je kick :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:51:47 #222
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116035928
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

met je kick :')
En dan wat? Wat een gehuil om niks
pi_116036075
Oud topic.

[ Bericht 45% gewijzigd door Devz op 26-08-2012 20:02:31 ]
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:15:57 #224
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116036972
Zeven nationaliteiten in een groep van 10 mensen. Het lijkt Rotterdam wel.
This isn't even my final form.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:27:37 #225
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_116037549
Is het nationale topic-kickdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')