Don't agreequote:Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef Bonzoo het volgende:
Turken zijn wel chiller dan Marrokanen, echter doen allochtonen meestal aardiger tegen meisjes dan tegen hun autochtone mannelijke leeftijdsgenoten.
Dan heb je geluk.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik een "autochtone mannelijke leeftijdsgenoot" ben?
is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Laarizzmarley het volgende:
Ik heb niks tegen allochtonen, maar van je verhaal word ik toch misselijk.
Je hebt goede mensen en slechte mensen die vanuit alle landen komen en van alle culturen, elk geslacht, elk geloof etc.
Sommige mensen zijn nou eenmaal kortzichtig..
Het kan me geen reet schelen waar iemand vandaan komt zolang ze maar vriendelijk en eerlijk zijn, maar allochtonen kunnen ook erge racisten zijn.
Ach man, wanneer het je uitkomt zijn het gasten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef lellebelle het volgende:
[..]
is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelen
Gasten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef lellebelle het volgende:
[..]
is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelen
Gasten horen zich uiteraard dan ook te gedragen en zich in zekere mate aan te passen.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef lellebelle het volgende:
[..]
True, maar een allochtoon is iemand waarvan de ouders in het buitenland geboren zijn en/of dat ze zelf in het buitenland geboren zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:56 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gasten.Ze zijn hier geboren man, hun opa's en oma's waren gasten hier. Alleen gingen ze niet terug.
Hier haal ik helaas uit dat het alleen over turken gaat, maar ik snap heel goed wat je bedoeld en er zit een kern van waarheid in ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef Bonzoo het volgende:
Kijk, de eerste generatie die hier kwam zijn aardige mensen, de 2e generatie is ook nog wel te doen want die maken lekkere kapsalons en broodjes döner.
De 3e generatie, daarvan is meer dan de helft crimineel en agressief, en ondertussen staat de 4e generatie op het schoolplein hun middelvinger op te steken naar langsrijdende rouwstoeten.
Turken, Marrokanen, het maakt op zich niet zoveel uit. Al moet ik zeggen dat Turken wel een stuk aardiger en socialer zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:03 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
Hier haal ik helaas uit dat het alleen over turken gaat, maar ik snap heel goed wat je bedoeld en er zit een kern van waarheid in ja.
Dubbel oneens, veel meisjes kennen allochtonen als die gasten die "EEY HOER" roepen en in mijn ervaring zijn Turken juist veel erger met alleen met de eigen groep omgaan (maar ik ben dan ook opgegroeid in een buurt met veel Turken en weinig Marokkanen).quote:Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef Bonzoo het volgende:
Turken zijn wel chiller dan Marrokanen, echter doen allochtonen meestal aardiger tegen meisjes dan tegen hun autochtone mannelijke leeftijdsgenoten.
Ja ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Turken, toen mijn pa 2 jaar geleden in een andere stad is gaan wonen heb ik wel veel troubles gehad met Marrokanen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:14 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dubbel oneens, veel meisjes kennen allochtonen als die gasten die "EEY HOER" roepen en in mijn ervaring zijn Turken juist veel erger met alleen met de eigen groep omgaan (maar ik ben dan ook opgegroeid in een buurt met veel Turken en weinig Marokkanen).
Ik juist nooit met Marokkanen, maar daarbij speelt volgens mij wel mee, dat veel Marokkanen net zo denken over negers als veel autochtonen denken over Marokkanen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:15 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Turken, toen mijn pa 2 jaar geleden in een andere stad is gaan wonen heb ik wel veel troubles gehad met Marrokanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |