quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef HotCold het volgende:
[..]
Precies, mensen die een steentje bijdragen aan de economie moet je niet afstoten
Dan zijn ze misschien gedraaid. In het begin presenteerde ze zich als een nieuw rechts geluid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
zei Rutger niet zelf dat ze links van 't midden staan?
weet er ook niet veel vanaf maar kan me een filmpje herinneren waarin hij dat claimt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef eight het volgende:
[..]
Dan zijn ze misschien gedraaid. In het begin presenteerde ze zich als een nieuw rechts geluid.
Ik kijk er overigens zelden naar.
Statistieken worden wel vaak misbruikt, misleidend of onvolledig weergegeven en/of incorrect geīnterpreteerd in de politiek en media. Ze dienen als middel om bestaande standpunten te onderbouwen en niet als basis op een standpunt op te baseren. De scepsis van lellebel over statistieken lijkt me dus zeker niet onnozel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Je begrijpt er duidelijk niks van, met je 'boehoehoe wij tegen de rest' en 'rechts koopt alles om en we worden misleid'. Eerst snappen waar het over gaat voor je ongefundeerde bagger de wereld in schopt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Shispeed het volgende:
[..]
precies ja, er zitten goede bij, maar het merendeel niet.
Wat een verziekte geesten hier op Fokquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef Eponalicorn het volgende:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen en allochtonen die erg aardig zijn. Helaas moeten veel 'vriendjes' het voor ze verpesten.
Yeah right. Leg het er nog dikker op dat je een troll bentquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef lellebelle het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen Bilal, waar heb je het over? ik ken wel een mohammed, Fharid, Johhny, Damian en Shandra. Mijn beste vrienden dus. Shandra leert me altijd bootieshaken en schuren in the vetste clubs
Je bent toch hopelijk niet gestikt in dat broodje hč?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef lellebelle het volgende:
[..]
vertel ... dan nuttig ik ondertussen een broodje kebap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Ben jij ook zo hooggeleid, G?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Een uitzondering mogen ze -in beperkte mate- ook maken voor hoogopgeleiden buitenlanders in vakgebieden waar in Nederland behoefte aan is.
Alleen al omdat jij aardige allochtonen als uitzondering ziet verdien je het om door allochtonen gepest te worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef Eponalicorn het volgende:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen en allochtonen die erg aardig zijn. Helaas moeten veel 'vriendjes' het voor ze verpesten.
KokranteKrab heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:54 schreef KrokanteKrab het volgende:
Maximum trolling.
TS zit in de kelder van zijn ouders te fappen om de reacties in dit topic.
inderdaad, geloof me me maar op mijn woord dat de meeste in een gat wonen en nauwelijks buiten komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een verziekte geesten hier op Fok
Aardige/goede/nette allochtonen een uitzondering? Dan heb je echt een verziekt wereldbeeld
Don't agreequote:Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef Bonzoo het volgende:
Turken zijn wel chiller dan Marrokanen, echter doen allochtonen meestal aardiger tegen meisjes dan tegen hun autochtone mannelijke leeftijdsgenoten.
Dan heb je geluk.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik een "autochtone mannelijke leeftijdsgenoot" ben?
is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Laarizzmarley het volgende:
Ik heb niks tegen allochtonen, maar van je verhaal word ik toch misselijk.
Je hebt goede mensen en slechte mensen die vanuit alle landen komen en van alle culturen, elk geslacht, elk geloof etc.
Sommige mensen zijn nou eenmaal kortzichtig..
Het kan me geen reet schelen waar iemand vandaan komt zolang ze maar vriendelijk en eerlijk zijn, maar allochtonen kunnen ook erge racisten zijn.
Ach man, wanneer het je uitkomt zijn het gasten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef lellebelle het volgende:
[..]
is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelen
Gasten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef lellebelle het volgende:
[..]
is ook zo, ook niet alle allochtonen zijn heilig. Maar dat even terzijde, want ze zijn wel ''gasten'' in dit land, en gasten hoor je goed te behandelen
Gasten horen zich uiteraard dan ook te gedragen en zich in zekere mate aan te passen.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef lellebelle het volgende:
[..]
True, maar een allochtoon is iemand waarvan de ouders in het buitenland geboren zijn en/of dat ze zelf in het buitenland geboren zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:56 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gasten.Ze zijn hier geboren man, hun opa's en oma's waren gasten hier. Alleen gingen ze niet terug.
Hier haal ik helaas uit dat het alleen over turken gaat, maar ik snap heel goed wat je bedoeld en er zit een kern van waarheid in ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef Bonzoo het volgende:
Kijk, de eerste generatie die hier kwam zijn aardige mensen, de 2e generatie is ook nog wel te doen want die maken lekkere kapsalons en broodjes döner.
De 3e generatie, daarvan is meer dan de helft crimineel en agressief, en ondertussen staat de 4e generatie op het schoolplein hun middelvinger op te steken naar langsrijdende rouwstoeten.
Turken, Marrokanen, het maakt op zich niet zoveel uit. Al moet ik zeggen dat Turken wel een stuk aardiger en socialer zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:03 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
Hier haal ik helaas uit dat het alleen over turken gaat, maar ik snap heel goed wat je bedoeld en er zit een kern van waarheid in ja.
Dubbel oneens, veel meisjes kennen allochtonen als die gasten die "EEY HOER" roepen en in mijn ervaring zijn Turken juist veel erger met alleen met de eigen groep omgaan (maar ik ben dan ook opgegroeid in een buurt met veel Turken en weinig Marokkanen).quote:Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef Bonzoo het volgende:
Turken zijn wel chiller dan Marrokanen, echter doen allochtonen meestal aardiger tegen meisjes dan tegen hun autochtone mannelijke leeftijdsgenoten.
Ja ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Turken, toen mijn pa 2 jaar geleden in een andere stad is gaan wonen heb ik wel veel troubles gehad met Marrokanen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:14 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dubbel oneens, veel meisjes kennen allochtonen als die gasten die "EEY HOER" roepen en in mijn ervaring zijn Turken juist veel erger met alleen met de eigen groep omgaan (maar ik ben dan ook opgegroeid in een buurt met veel Turken en weinig Marokkanen).
Ik juist nooit met Marokkanen, maar daarbij speelt volgens mij wel mee, dat veel Marokkanen net zo denken over negers als veel autochtonen denken over Marokkanen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:15 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Turken, toen mijn pa 2 jaar geleden in een andere stad is gaan wonen heb ik wel veel troubles gehad met Marrokanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |