Je begrijpt er duidelijk niks van, met je 'boehoehoe wij tegen de rest' en 'rechts koopt alles om en we worden misleid'. Eerst snappen waar het over gaat voor je ongefundeerde bagger de wereld in schopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef lellebelle het volgende:
[..]
MBO, want? nu ben ik dom, zielig, onozel?
Dus rechts heeft zoveel geld dat ze 'statistieken kunnen omkopen'?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef lellebelle het volgende:
[..]
statistieken worden ook omgekocht door rechts, allemaal een farcade, fake, dom gepraat.
...maar niet genoeg geld om één omroep in de lucht te houden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
powned, daarom gaat die rechtse omroep bijna failliet,
quote:
eens. het is echter wel het enige rechtse geluid in een oerwoud van links. waar blijft midden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
powned, daarom gaat die rechtse omroep bijna failliet,
nee leg uit als je nog enig lef hebt! hoe durf je een geloof te gebruiken voor iets slechts of crimineels.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef HotCold het volgende:
[..]
Iets met intergratie en islamisering de rest vul je zelf maar in.
heet van een ''mening hebben'' skatsje. hoe ik het vind. Wat toevallig dat ik bijna geen enkele criminele vervelende allochtoon ken, en jullie niks anders dan alleen maar! hahaha, kom toch uit die grottenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Je begrijpt er duidelijk niks van, met je 'boehoehoe wij tegen de rest' en 'rechts koopt alles om en we worden misleid'. Eerst snappen waar het over gaat voor je ongefundeerde bagger de wereld in schopt.
het midden is een dom volgloos schaap dat niet durft te kiezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef eight het volgende:
[..]
eens. het is echter wel het enige rechtse geluid in een oerwoud van links. waar blijft midden?
doe ik al, ik begin een eigen bloemenzaakjequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef Shispeed het volgende:
weetje ik had eerst nog respect voor die mensen, ik vond buitenlanders interessant en dacht dat het een klein deel was wat het verpestte voor de rest.
maar echt waar er is inmiddels zo veel gebeurd dat ze wat mij betreft allemaal op mogen hoepelen
vertel ... dan nuttig ik ondertussen een broodje kebapquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef Shispeed het volgende:
weetje ik had eerst nog respect voor die mensen, ik vond buitenlanders interessant en dacht dat het een klein deel was wat het verpestte voor de rest.
maar echt waar er is inmiddels zo veel gebeurd dat ze wat mij betreft allemaal op mogen hoepelen
Het is een groot deel dat het verpest voor iedereen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef Shispeed het volgende:
ik woon in een dorp, nog geen 2000 inwoners en op een familie na (waar ik het overigens goed mee kan vinden) helemaal Nederlands.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef lellebelle het volgende:
[..]
vertel ... dan nuttig ik ondertussen een broodje kebap
precies ja, er zitten goede bij, maar het merendeel niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
Het is een groot deel dat het verpest voor iedereen.
Lekker bezig net nog wat het "wat mij betreft mogen alle buitenlanders ophoepelen" en nu opeens zijn er ook nog "goede".quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Shispeed het volgende:
[..]
precies ja, er zitten goede bij, maar het merendeel niet.
overigens moet ik zeggen dat er ook bevolkingsgroepen zijn waar je nauwelijks last van heb zoals bv. Aziaten
ja, er zijn goede inderdaad. en om alle buitenlanders "te laten ophoepelen" is sowieso niet realistisch, maar ik denk wel dat we de 'slechte' keihard moeten aanpakken en geen nieuwe meer moeten binnenlaten, zeker geen die voor economische redenen deze kant op komen, vluchtelingen vind ik een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef HotCold het volgende:
[..]
Lekker bezig net nog wat het "wat mij betreft mogen alle buitenlanders ophoepelen" en nu opeens zijn er ook nog "goede".
Ik deel precies dezelfde mening, gewoon keihard straffen en dat geldt natuurlijk voor alle criminelen niet alleen de buitenlanders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja, er zijn goede inderdaad. en om alle buitenlanders "te laten ophoepelen" is sowieso niet realistisch, maar ik denk wel dat we de 'slechte' keihard moeten aanpakken en geen nieuwe meer moeten binnenlaten, zeker geen die voor economische redenen deze kant op komen, vluchtelingen vind ik een ander verhaal.
dat sowieso, natuurlijk moeten ze even hard aangepakt worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik deel precies dezelfde mening, gewoon keihard straffen en dat geldt natuurlijk voor alle criminelen niet alleen de buitenlanders.
Ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja, er zijn goede inderdaad. en om alle buitenlanders "te laten ophoepelen" is sowieso niet realistisch, maar ik denk wel dat we de 'slechte' keihard moeten aanpakken en geen nieuwe meer moeten binnenlaten, zeker geen die voor economische redenen deze kant op komen, vluchtelingen vind ik een ander verhaal.
Dit. Een uitzondering mogen ze -in beperkte mate- ook maken voor hoogopgeleiden buitenlanders in vakgebieden waar in Nederland behoefte aan is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Precies, mensen die een steentje bijdragen aan de economie moet je niet afsluiten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Een uitzondering mogen ze -in beperkte mate- ook maken voor hoogopgeleiden buitenlanders in vakgebieden waar in Nederland behoefte aan is.
zei Rutger niet zelf dat ze links van 't midden staan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de publieke omroepen is alleen Powned rechts. Daar staan heel wat meer linkse omroepen tegenover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |