waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef HotCold het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je voor de islamisering van Nederland bent.
Nee, ik ken geen Bilal, waar heb je het over? ik ken wel een mohammed, Fharid, Johhny, Damian en Shandra. Mijn beste vrienden dus. Shandra leert me altijd bootieshaken en schuren in the vetste clubsquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jezus over hypocriet gesproken!
TS mag je morgen weer achterop de scooter zitten bij Bilal
Dit. Nu kun je tenminste nog een inschatting maken wie de waarschijnlijke dader kan zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Beetlebum het volgende:
Ik zou trouwens helemaal niet willen dat we straks allemaal dezelfde kleur hebben etc.
eens! maar ben 't oneens met 't steeds apart benoemenquote:
Dit is net zo over de top als al die racistische trolls, hoe wist ze dat die man Nigeriaans was?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Gochme het volgende:
[..]
Waarom probeer je de enige hippie allochtonenlover op fok te ontmaskeren?
Ik denk(hoop) niet dat het meerdendeel hier een rouwstoet verstoort heeft door het schreeuwen van woorden als "Joden" en weet ik veel wat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef lellebelle het volgende:
[..]
stoerdenoenerij. Ga me niet vertellen dat één van de posters nooit buitenlanders heeft uitgescholden. Niemand is 100% heilig, en ja dat gescheld met joden is akelig. Zo ie zo dat joden de schuld van dit en dat krijgen
Ik wil het meer 'luisteren naar de statistieken' noemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef lellebelle het volgende:
[..]
tuurlijk geen anderen maar de schuld, schaam je! Ik zei toch dat ze op de bank lagen ....
en dan kun je tenminste ook niet iemand valselijk beschuldigen. ''Opgeschoren krulletjeshaar op een scooter. Foutje! blonde man met bomberjack en kistjes. .. oeps!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Nu kun je tenminste nog een inschatting maken wie de waarschijnlijke dader kan zijn.
statistieken worden ook omgekocht door rechts, allemaal een farcade, fake, dom gepraat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wil het meer 'luisteren naar de statistieken' noemen.
Verkeerd gequote sorry:Pquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer vandaan?
omdat ze het gewend zijn om gastvrij te zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef Shispeed het volgende:
niks mis met buitenlanders, alleen jammer dat ze steeds zonder te bellen op de koffie komen
ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef lellebelle het volgende:
[..]
omdat ze het gewend zijn om gastvrij te zijn.
omdat hij nigeriaans ''of wathever'' praatte. Hij had trouwens een gebreid nigeriaans vlaggetje op z'n jas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Dit is net zo over de top als al die racistische trolls, hoe wist ze dat die man Nigeriaans was?
Ik ben voor een tegengeluid tegen het racisme op Fok! maar overduidelijke trolls zullen daar toch niet bij helpen.
oke, daar geef ik je gelijk in. Maar om dan meteen de hele donkergekrulde gemeenschap de schuld te geven is sneuquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik denk(hoop) niet dat het meerdendeel hier een rouwstoet verstoort heeft door het schreeuwen van woorden als "Joden" en weet ik veel wat.
Tuurlijk. Mag ik vragen wat je opleidingsniveau is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef lellebelle het volgende:
[..]
statistieken worden ook omgekocht door rechts, allemaal een farcade, fake, dom gepraat.
Als ik kijk naar de publieke omroepen is alleen Powned rechts. Daar staan heel wat meer linkse omroepen tegenover.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef lellebelle het volgende:
statistieken worden ook omgekocht door rechts, allemaal een farcade, fake, dom gepraat.
MBO, want? nu ben ik dom, zielig, onozel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mag ik vragen wat je opleidingsniveau is?
Ik heb niks tegen mensen met een tint ben zelf ook niet blank het boeit me niks wat voor "kleur" iemand heeft laat dat duidelijk zijn;p maar heb wel degelijk wat tegen de islam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef lellebelle het volgende:
[..]
oke, daar geef ik je gelijk in. Maar om dan meteen de hele donkergekrulde gemeenschap de schuld te geven is sneu
pownedquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de publieke omroepen is alleen Powned rechts. Daar staan heel wat meer linkse omroepen tegenover.
want? leg uit, ze bekogelen je met halal-eieren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen met een tint ben zelf ook niet blank het boeit me niks wat voor "kleur" iemand heeft laat dat duidelijk zijn;p maar heb wel degelijk wat tegen de islam.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef lellebelle het volgende:
[..]
sommige turken zijn vast eng en agresief, het merendeel dat ik ken is ontzettend lief., ze braken
Iets met intergratie en islamisering de rest vul je zelf maar in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
want? leg uit, ze bekogelen je met halal-eieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |