quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie de meeste verzekeringen bij dezelfde verzekeraar?Ik heb nooit zin om iedere verzekeraar te gaan vergelijken als het om relatief kleine bedragen gaat =$
Interpolis, voor alles.
Dan doe je het niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie de meeste verzekeringen bij dezelfde verzekeraar?Ik heb nooit zin om iedere verzekeraar te gaan vergelijken als het om relatief kleine bedragen gaat =$
gewoon makkelijk gedaan en de 1e de beste gekozen voor allesquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Ah oke, kan ook geen kwaad lijkt me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon makkelijk gedaan en de 1e de beste gekozen voor alles
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:32 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag zulke lelijke kleding aan.![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, maar de rok is dan iets smaller en heeft de bovenkant van een tuinbroek.![]()
![]()
Nee heb alles verschillend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Nee, nog geen last mee gehad. Ben ook niet zo'n uitzoekertquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, kan ook geen kwaad lijkt me.
Is dat niet vervelend als je alles apart moet bijhouden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nog geen last mee gehad. Ben ook niet zo'n uitzoekert
Ik vind het serieus zielig voor d'r.quote:
Verdommequote:
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend als je alles apart moet bijhouden?
Dat ja. Interpolis, want dat had mijn vader ook. Daarom zit ik ook bij de Rabobank. Daarna nooit meer naar omkijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon makkelijk gedaan en de 1e de beste gekozen voor alles
Oh volgens mij had je een keer in de sc gezegd dat ze niet zo goed tegen kritiek kon?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het serieus zielig voor d'r.en ik vind het ook zielig dat ik het zielig vind.
![]()
Alleen er iets van zeggen helpt sowieso niet. Behalve dat ze chagrijniger dan normaal wordt misschien.
Precies jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ja. Interpolis, want dat had mijn vader ook. Daarom zit ik ook bij de Rabobank. Daarna nooit meer naar omkijken.
Vervelend zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
'Angelina Jolie' verkracht taxichauffeur
Herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ja. Interpolis, want dat had mijn vader ook. Daarom zit ik ook bij de Rabobank. Daarna nooit meer naar omkijken.
Ik zou haar doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
Laatst trouwens wel een heel goeie ervaring gehad met de helpdesk van Interpolis, dus heb niet het idee dat ik daar verkeerd zit.quote:
Ik vraag me dan altijd af hoe mannen in zo'n stressituatie kunnen presteren ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |