Zij jou ook, 6 tussen de ribbenquote:
Wss ging ze gewoon op z'n gezicht zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe mannen in zo'n stressituatie kunnen presteren ?
Ik zou haar ook palen zonder dat mes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij jou ook, 6 tussen de ribben
Nee maar ziet er nice uit ja
Brute verkrachting hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wss ging ze gewoon op z'n gezicht zitten.
Ik zou het erg traumatiserend vinden andersquote:
Nou ja, van sommige mensen zou ik het ook niet echt leuk vinden als ze op mijn gezicht gingen zittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het erg traumatiserend vinden anders
Ik las penetreren. Maar komt op hetzelfde neer jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe mannen in zo'n stressituatie kunnen presteren ?
Scheelt weer...quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laatst trouwens wel een heel goeie ervaring gehad met de helpdesk van Interpolis, dus heb niet het idee dat ik daar verkeerd zit.
Goeiemorgenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las penetreren. Maar komt op hetzelfde neer ja![]()
Hahaha ik moest lachen hieromquote:
zo rollen jullie in de achterhoek?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:32 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag zulke lelijke kleding aan.![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, maar de rok is dan iets smaller en heeft de bovenkant van een tuinbroek.![]()
![]()
Eentje maar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vakantiesletje wat je na 10 dagen nooit meer ziet.
Ik woon niet in de achterhoek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo rollen jullie in de achterhoek?
Ik zei alleen dat je haar na de vakantie nooit meer ziet. Aantallen heb ik niet genoemd, zal ik ook nooit doen.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je haar na de vakantie nooit meer ziet. Aantallen heb ik niet genoemd, zal ik ook nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |