valt ook niks aan te snappen dus dat ken kloppenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap die plaatjes van jou gewoon niet
Ik ging er niet vanuit dat je serieus was eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Chai het volgende:
Bedankt Zosk. Ik bewaar het wel voor morgenavond, ben bang dat het dan harder nodig is.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
valt ook niks aan te snappen dus dat ken kloppen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Zosk die op elk random plaatje reageert met ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Zosk het volgende:
[..]ZEG DAN NIKS VERDOMME.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Niks nieuwsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Zosk die op elk random plaatje reageert met ""
Koop een nieuwe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk zo'n tv waarbij het geluid ineens harder gaat..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, anders doet wd voor jan lul die moeite.![]()
![]()
NEEquote:
True dat welquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, anders doet wd voor jan lul die moeite.![]()
![]()
Er is geen ander woord voor te bedenken inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat wel![]()
Kankerlelijk, waarom wordt dit gefilmd?
quote:
zij is sowieso kkgaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat wel![]()
Kankerlelijk, waarom wordt dit gefilmd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |