nee man, ik denk 870.000 kijkersquote:
Zie TT + Fipo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef Flow3r het volgende:
Is 't wat?
Kom net binnen
edit; afgelopen![]()
GMTA!quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Programma naam is te langik had 'tering' weg moeten laten.
Patty duikt voor geldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef mujentas het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Patty maakte toch wel een flinke smakker. Als ze volgende week week weer van de partij is dan is er éen ding zeker; ze zal toch wel een flinke duit krijgen voor haar participatie in het programma, de geldwolf.
Zo jij bent grappig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:40 schreef Bayswater het volgende:
Nadeel is dat die kijkers ook allemaal mogen stemmen 12 september
Is niet grappig.quote:
Ik heb het tot en met Bernal gezien. Die was samen met kleine neger het beste. Veruit zelfs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Injetta het volgende:
Idioot dat Jody eruit ligt. Die sprong als een van de besten.
En die achterlijke Adje door??
Wat bezielt dit land?
Heb jij die bagger show gekeken Cc?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er net even heel snel doorheen geswiped. Mijn God, die bagger ondertrof mijn al lage verwachtingen.
Ik kan me niet indenken dat al die 1,4 miljoen kijkers volgende week weer inschakelen. Wat een prut.
Ik heb er net heel snel doorheen geswiped op mijn iPad. Binnen vijf minuten klaar en toen moest ik de hele Tongelreep volhuilen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij die bagger show gekeken Cc?
Wat is een tongelreepquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er net heel snel doorheen geswiped op mijn iPad. Binnen vijf minuten klaar en toen moest ik de hele Tongelreep volhuilen.
Een zwembad waar gisteren ruim een miljoen mensen naar keken.quote:
Oh hiihhihiihquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zwembad waar gisteren ruim een miljoen mensen naar keken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:54 schreef Mascleta het volgende:
Was leuk geweest als ze ook meedeed. Kijk er toch net wat liever naar als naar Patty
Anders gaat die discussie van Pedofiel weer van startquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:11 schreef tong80 het volgende:....
Vooral Bernal deed het erg goed voor een amateur. Hoe kan het dan dat ie er uit ligt
Ja, daar zit ik ook een beetje mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:53 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil alleen volgende week Jaap nog zien springen.
Dat is inmiddels 17 x verteld. Als het je nou helemaal niet boeit mag je ook best ergens anders bijdehand doen.quote:
Er is altijd nog joetjoep!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook een beetje mee.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Patty Brard begint maandag weer met trainen voor Sterren Springen
[ afbeelding ]
"Mijn lippen zijn er niet mooier op geworden",zei Patty Brard zondag tegen Eva Jinek over de smak die ze maakte in het programma Sterren Springen Op Zaterdag. De diva heeft last van nek- en rugpijn, maar van een ernstige blessure is geen sprake. "Ik moet een beetje rust nemen, maar ik ga morgen gewoon weer trainen."
![]()
In het live-programma strijden bekende Nederlanders om de titel Beste Schoonspringer. De sprong van Patty Brard van de hoge duikplank ging niet helemaal goed, met een bloedende lip als gevolg. "Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet heb kunnen laten zien waar ik zo hard voor getraind heb", zei Patty in een telefoongesprek met Eva Jinek.
Op Twitter toonde Brard zich blij met de kijkcijfers van Sterren Springen, dat bijna 1,4 miljoen kijkers trok. "Hoezo pijn????? WHOEHOE!" Minister Edith Schippers, die te gast was in het programma van Jinek, zei dat ze "met bewondering" naar de verrichtingen van Patty Brard had gekeken. "Ik vind het moedig."
http://www.gelderlander.n(...)Sterren-Springen.ece
Dat shirt![]()
En toch heb je gekeken, en toch gaan volgende week een miljoen mensen kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er net even heel snel doorheen geswiped. Mijn God, die bagger ondertrof mijn al lage verwachtingen.
Ik kan me niet indenken dat al die 1,4 miljoen kijkers volgende week weer inschakelen. Wat een prut.
Om een oordeel te vellen vind ik het altijd wel een pré ergens eerst zelf naar te gaan kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
En toch heb je gekeken, en toch gaan volgende week een miljoen mensen kijken.
Ik denk dat je dit programma verwart met een talentenjacht of met een sportprogramma. Dit programma is zover ik het kan beoordelen uitsluitend bedoeld als entertainment. Kijkers trekken, reclameblokken verkopen. Dat werk. Dat heeft met geld te maken, niet met objectiviteit of rechtvaardigheid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
Ik begreep echt geen snars van de jurering,...
Als in er in zes minuten doorheen geswiped. Genoeg om te oordelen. Over wat ik eigenlijk al wist.quote:
Ik wist het eigenlijk ook al. Hoe had het ook anders kunnen zijn?quote:
Een heel programma (in de breedste zin van het woord) bouwen rondom een achttal (?) sprongen van elk amper drie secondes, was op zich al duidelijk genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wist het eigenlijk ook al. Hoe had het ook anders kunnen zijn?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als in er in zes minuten doorheen geswiped. Genoeg om te oordelen. Over wat ik eigenlijk al wist.
We weten het, en toch kijken we allemaal (deels). En dan vallen wij denk ik niet eens in de SBS-doelgroep, de mensen die dit oprecht leuk en interessant vinden. Ergens is er ook wel die spanning. Het is van enorm korte duur, maar het is wel een voelbare spanning als iemand daar op 7,5m staat. En als het ze dan ook nog lukt, is het nog bewonderingswaardig ook. Wat Jody Bernal en Dirk Taat deden bijvoorbeeld. Of het is fuckin hilarisch en om je dood te lachen, zoals gebeurde bij Patty.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk ook al. Hoe had het ook anders kunnen zijn?
Wat mij betreft ligt het entertainmentgehalte veel hoger als de besten doorgaan en je in de laatste aflevering ziet dat ze er echt moeite in hebben gestoken om beter te worden en een geweldige sprong laten zien. Dat was met Sterren Dansen op het IJs wel het geval.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit programma verwart met een talentenjacht of met een sportprogramma. Dit programma is zover ik het kan beoordelen uitsluitend bedoeld als entertainment. Kijkers trekken, reclameblokken verkopen. Dat werk. Dat heeft met geld te maken, niet met objectiviteit of rechtvaardigheid.
Gehypd? Ik wist pas toen ik ging zappen dat het kwam?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij betreft ligt het entertainmentgehalte veel hoger als de besten doorgaan en je in de laatste aflevering ziet dat ze er echt moeite in hebben gestoken om beter te worden en een geweldige sprong laten zien. Dat was met Sterren Dansen op het IJs wel het geval.
Maar wie ben ik![]()
Verder eens met Cc: ze hebben het heel goed gehyped, vandaar ook de hoge kijkcijfers, of die volgende week nog zo hoog zijn, ik betwijfel het. Ik voelde me genaaid in ieder geval.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gehypd? Ik wist pas toen ik ging zappen dat het kwam?
Hangt er ook vanaf welke zenders je kijkt natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb echt honderd voorstukjes voorbij zien komen, maar misschien komt het ook omdat er hier op FOK! al zoveel aandacht voor was.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf welke zenders je kijkt natuurlijk.
Dat komt omdat je veel SBS kijktquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb echt honderd voorstukjes voorbij zien komen, maar misschien komt het ook omdat er hier op FOK! al zoveel aandacht voor was.
Dat valt eigenlijk wel mee, door de week niet volgens mij, ik zou even niet weten wat. Maar ik zap veel, daar kan het door komenquote:
Goed excuusquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee, door de week niet volgens mij, ik zou even niet weten wat. Maar ik zap veel, daar kan het door komen
Ik dacht dat jij ook een hele zondagavond hadquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat ik kijk: Exotische Liefde op donderdag.
De laatste tijd niet, vandaag weer, er waren steeds herhalingen namelijk en EK en OSquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook een hele zondagavond had
Oja, dat gedoequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
De laatste tijd niet, vandaag weer, er waren steeds herhalingen namelijk en EK en OS
Nou, nee, want bij OS moet je wel degelijk kwaliteit hebben en het beste zijn om een plak te winnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Om het weer even OT te brengenDit is ook een soort OS maar dan voor de Sterren
Oh ja, hier worden de besten eruit gegooidquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, nee, want bij OS moet je wel degelijk kwaliteit hebben en het beste zijn om een plak te winnen
Tja, SBS hequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hier worden de besten eruit gegooid
Wat is de titel van het topic?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:13 schreef kissaa het volgende:
Hier maar even![]()
Ik zoek het topic over het schoonspringen met sterren waarin Brard op haar buik landt enzovoort.
![]()
Iemand?
Bvd
Moet dat niet zijn: Smoelensmid?quote:
Moet dat niet zijn: 'You're simply the best'?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Your Simply the Best' van Tina Turner
www.ad.nl
Meer dan 1 miljoen kijkt ook naar dat baggerprogramma van linda de mol, dus ik ben niet verbaasd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister Edith Schippers, die te gast was in het programma van Jinek, zei dat ze "met bewondering" naar de verrichtingen van Patty Brard had gekeken. "Ik vind het moedig."
Eigenlijk wel ja, ware het niet dat de titel gewoon "The Best" is. Dubbele blunder dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:52 schreef Cynix ® het volgende:
Moet dat niet zijn: 'You're simply the best'?
Ik weet weer waarom ik geen kranten meer lees.
Die Schippers heeft dan ook een paar lippen alsof ze 15 keer keihard op het water is geklaptquote:
Ik ruik nu mijn kansquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
Eén keer was al een hele opgave, no way dat ik de herhaling ga zien.
Ze ligt nu weer onder het mes. Haar darmen sterven afquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:55 schreef markvanrinsum het volgende:
Justine Pelmelay met spoed opgenomen
Home » Prive
ma 27 aug 2012, 11:09
Justine Pelmelay met spoed opgenomen Van onze redactie
AMSTERDAM - Justine Pelmelay is zondagmiddag met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Pelmelay, deelneemster aan het SBS-programma Sterren Springen, kreeg voor de uitzending last van pijn.
Haar management meldt: "twee uur voor het programma is zij in het MMC Veldhoven volledig gecheckt. Op de gemaakte foto's en onderzoeken werd niets gevonden."
Pelmelay besloot daardoor om zaterdagavond, met zware pijnstillers, toch van de duikplank af te springen. "Daarna werd de pijn te heftig en is zij op zondagmiddag met spoed per ambulance opgenomen in het ziekenhuis voor een uitvoerig onderzoek", laat haar management weten.
Het is nog niet bekend wat de zangeres mankeert.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
SBS blij met Sterren Springen
SBS is zeer tevreden met de kijkcijfers van de eerste aflevering van het nieuwe programma Sterren Springen op Zaterdag. Dat zegt Remko van Westerloo in het AD. Bijna 1,4 miljoen kijkers stemden af op de nieuwe amusementsshow.
“Ik had ingezet op 800.000 kijkers en ging er eigenlijk volledig vanuit dat Strictly Come Dancing van de AVRO daar ruimschoots boven zou zitten”, zo vertelt de zenderbaas. Naar Strictly Come Dancing keken 879.000 mensen en de andere grote zaterdagavondshow Beat the Best trok 944.000 kijkers.
Toch ziet Van Westerloo nog wel verbeterpunten voor het programma waarin BN’ers als Patty Brard en Emile Ratelband schoonspringen. “Presentator Gerard Joling was nog wat voorzichtig en zijn partnership met (co-presentator) Tess Milne moet nog groeien. Ook de juryleden zitten er nog niet goed in. Het ontbreekt nog wat aan chemie.”
Vanvond in de vroege aflevering van Shownieuws zijn Gerard Joling en Patty Brard te gast: SBS6, 19.20 uur.
http://www.shownieuws.tv/showflits/sbs-blij-met-sterren-springen/
Nu wij nog tevreden
Da's toch geen nieuws?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch weer, bij de commercielen kijken ze alleen naar de kijkicijfers.
Weet ik ook wel. 'Als ze bloemkolen willen, krijgen ze bloemkolen.'quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's toch geen nieuws?
TV programma's zijn uitsluitend bedoeld om zoveel mogelijk kijkers naar de reclameblokken te trekken.
Dikgedrukte stukje zegt alles, ik denk ook dat het daar aan ligt.quote:Met veel bombarie werd de afgelopen weken Het Nieuwe SBS aangekondigd. Tientallen nieuwe programma's werden gelanceerd, met als één van de krakers het folkelnieuwe Sterren Springen. SBS6-baas Remko van Westerloo is echter 'inhoudelijk nog niet tevreden' over het programma, waarin B-sterren in het water springen.
Van Westerloo wil dat er stappen gemaakt worden, zo vertelt hij tegenover het AD. "Sterren Springen kan en moet nog beter. Presentator Gerard Joling was nog wat voorzichtig en zijn partnership met Tess Milne moet nog groeien. Ook de juryleden zitten er nog niet goed in. Het ontbreekt nog wat aan chemie." In Sterren Springen duiken celebs als Emile Ratelband, Adje, Kelly van der Veer en Kleine Viezerik van een duikplank een zwembad in.
Het programma was wel de winnaar van Super Saturday, waar het moest opboksen tegen Strictly Come Dancing en Beat the Best. "Ik had ingezet op 800.000 kijkers en ging er eigenlijk volledig vanuit dat Strictly Come Dancing van de AVRO daar ruimschoots boven zou zitten", stelt de SBS-baas. De springende sterren wisten echter verrassend 1,4 miljoen mensen te boeien. "Dat is een goed signaal voor een zender die van ver komt. Maar ik loop lang genoeg mee in deze wereld om te weten dat dit nog niet de grote ommekeer is. Volgende week wordt wederom spannend."
http://www.powned.tv/nieu(...)en_over_sterren.html
Dat laatste is zeker waar. Het is bijna kiezen uit 3 matige concepten. Bij alle drie staat presteren centraal en dat moet je maar liggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Denk het niet eigenlijk; een deel haakt af, een deel wil het juist weer zien. Het is ook niet zo dat Strictly en Beat the Best zo verschrikkelijk veel leuker of beter waren...
Geef je op! Liveverslag vanuit het zwembadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
WINNEN! Kaarten Sterren Springen Op Zaterdag
Wil je komend weekend kans maken om bij de tweede liveshow van Sterren Springen op Zaterdag aanwezig te zijn? Dat kan!
Mail het antwoord op onderstaande vraag plus je contactgegevens naar publiek-sterren@eyeworks.tv en wie weet zit jij zaterdag op de tribune van het Pieter van den Hoogenband Zwemstadion in Eindhoven.
Met wie presenteert Gerard Joling het SBS6-programma Sterren Springen op Zaterdag?![]()
www.telegraaf.nl
Zeker moeite om de tent vol te krijgen
Het lijkt een beetje op een blindedarmontsteking als je het zo leest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef static het volgende:
Met die Justine schijnt het kritiek te zijn in het ziekenhuis.
Er is 60 cm darm weggehaald, dus dat lijkt me wat veel voor een blindedarmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een blindedarmontsteking als je het zo leest.
darmlengte nu 9.4 ipv 10quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is 60 cm darm weggehaald, dus dat lijkt me wat veel voor een blindedarm
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Geef je op! Liveverslag vanuit het zwembad
Jammer nou, ook niet voor Gerard Joling?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Zonder Dries (in gele zwembroek) ga ik dus echt niet
![]()
Heeft die een gele zwembroekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Jammer nou, ook niet voor Gerard Joling?
Klinkt eerder als Crohn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is 60 cm darm weggehaald, dus dat lijkt me wat veel voor een blindedarm
Dat is wel een eigen topic waard.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kelly wil een kind
Kelly van der Veer heeft haar hele leven al een kinderwens gehad.
Dat vertelt de webcamgirl aan het AD.
Kelly onderging in 2000 een geslachtsveranderende operatie waardoor ze geen mannelijke voortplantingsorganen meer heeft. Ook liet ze destijds geen sperma invriezen. Waarschijnlijk kan ze met haar genen geen kinderen krijgen.
"Mijn vrouwelijke anatomie functioneert natuurlijk ook niet zoals het zou moeten. Maar, wie weet, komt er ooit een doorbraak waardoor ik toch nog moeder kan worden."
Kelly vindt dat ze tijdens haar geslachtsverandering geen goede voorlichting heeft gehad. "Niemand, ook de behandelend artsen en mijn ouders niet, heeft me er destijds op gewezen erfelijk materiaan in het ziekenhuis te bewaren. Zelf stond ik er ook niet bij stil, omdat ik geestelijk volledig gefocust was op de geslachtsveranderende operatie. Door het ontbreken van zaad kan ik mijn droom, ooit nog moeder worden, nooit meer verwezenlijken. Dat is dieptriest en zelfs dramatisch.”
De webcamgirl heeft adoptie nooit overwogen. "Ik wil een kindje met mijn genen."
www.telegraaf.nl
is een debiel niet genoeg
![]()
Kind kan iig zeggen dat het een hoerenjong is![]()
www.boccacio.nl
Alleen al het feit dat de enige die ECHT goed sprong er als eerste uit vloog maakt al dat ik de volgende keer niet meer kijk. Ik vind Bernal maar een griebel, maar dit sloeg hélemaal nergens op zo. Als je dus maar de grootste debiel van het setje bent dan win je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dikgedrukte stukje zegt alles, ik denk ook dat het daar aan ligt.
Niet aan het feit dat een gemiddelde 6-jarige beter springt.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sterren Springen mogelijk redding Justine Pelmelay
De zieke Sterren Springen-deelneemster Justine Pelmelay ligt nog steeds in het ziekenhuis. Haar toestand is nog altijd kritiek, zo laat haar vriend Ronald van Driel weten. Gisteren ging ze voor de tweede keer in 24 uur onder het mes. Ze komt nu bij van de loodzware darmoperatie. 'Haar conditie is, dankzij de trainingen voor Sterren Springen, heel goed. Volgens artsen is dat misschien wel haar redding geweest.'
Maandagavond ging Pelmelay met spoed onder het mes, omdat ze ondraaglijke pijn had. Tijdens die ingreep is 60 centimeter van haar dunne darm verwijderd. 'Door een bloedprop in de ader die vanaf de lever naar de darmen en milt loopt, heeft een stuk darm te weinig zuurstofrijk bloed gekregen. Een deel van het spijsverteringsorgaan is daardoor afgestorven', aldus een aangeslagen Van Driel in het AD.
Dode uiteinden dichtgeniet
'De 'dode' uiteinden zijn dichtgeniet omdat de artsen wilden weten of de darmdelen die daaraan vastzitten nog levensvatbaar zijn. Dat is gisteren gecontroleerd. Omdat de uiteinden goed bleken, zijn ze aan elkaar vastgezet. Het is nu afwachten hoe de darm zich houdt en of het lichaam in staat is nieuwe bloedvaten aan te maken die de darm van vers bloed voorzien. Lukt dat niet, dan is misschien een stoma noodzakelijk.'
Volgens Van Driel noemen de artsen de aandoening van Justine zeldzaam. Hoe lang ze in het ziekenhuis moet blijven, is nog onduidelijk. Van Driel stelt dat zijn vriendin 'een enorm vechtlustige vrouw is'. 'En haar conditie is, dankzij de trainingen voor Sterren Springen, heel goed. Volgens de artsen is dat misschien wel haar redding geweest.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stine-Pelmelay.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |