Wat is de titel van het topic?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:13 schreef kissaa het volgende:
Hier maar even![]()
Ik zoek het topic over het schoonspringen met sterren waarin Brard op haar buik landt enzovoort.
![]()
Iemand?
Bvd
Moet dat niet zijn: Smoelensmid?quote:
Moet dat niet zijn: 'You're simply the best'?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Your Simply the Best' van Tina Turner
www.ad.nl
Meer dan 1 miljoen kijkt ook naar dat baggerprogramma van linda de mol, dus ik ben niet verbaasd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er net even heel snel doorheen geswiped. Mijn God, die bagger ondertrof mijn al lage verwachtingen.
Ik kan me niet indenken dat al die 1,4 miljoen kijkers volgende week weer inschakelen. Wat een prut.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister Edith Schippers, die te gast was in het programma van Jinek, zei dat ze "met bewondering" naar de verrichtingen van Patty Brard had gekeken. "Ik vind het moedig."
Eigenlijk wel ja, ware het niet dat de titel gewoon "The Best" is. Dubbele blunder dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:52 schreef Cynix ® het volgende:
Moet dat niet zijn: 'You're simply the best'?
Ik weet weer waarom ik geen kranten meer lees.
Die Schippers heeft dan ook een paar lippen alsof ze 15 keer keihard op het water is geklaptquote:
Ik ruik nu mijn kansquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
Eén keer was al een hele opgave, no way dat ik de herhaling ga zien.
Ze ligt nu weer onder het mes. Haar darmen sterven afquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:55 schreef markvanrinsum het volgende:
Justine Pelmelay met spoed opgenomen
Home » Prive
ma 27 aug 2012, 11:09
Justine Pelmelay met spoed opgenomen Van onze redactie
AMSTERDAM - Justine Pelmelay is zondagmiddag met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Pelmelay, deelneemster aan het SBS-programma Sterren Springen, kreeg voor de uitzending last van pijn.
Haar management meldt: "twee uur voor het programma is zij in het MMC Veldhoven volledig gecheckt. Op de gemaakte foto's en onderzoeken werd niets gevonden."
Pelmelay besloot daardoor om zaterdagavond, met zware pijnstillers, toch van de duikplank af te springen. "Daarna werd de pijn te heftig en is zij op zondagmiddag met spoed per ambulance opgenomen in het ziekenhuis voor een uitvoerig onderzoek", laat haar management weten.
Het is nog niet bekend wat de zangeres mankeert.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
SBS blij met Sterren Springen
SBS is zeer tevreden met de kijkcijfers van de eerste aflevering van het nieuwe programma Sterren Springen op Zaterdag. Dat zegt Remko van Westerloo in het AD. Bijna 1,4 miljoen kijkers stemden af op de nieuwe amusementsshow.
“Ik had ingezet op 800.000 kijkers en ging er eigenlijk volledig vanuit dat Strictly Come Dancing van de AVRO daar ruimschoots boven zou zitten”, zo vertelt de zenderbaas. Naar Strictly Come Dancing keken 879.000 mensen en de andere grote zaterdagavondshow Beat the Best trok 944.000 kijkers.
Toch ziet Van Westerloo nog wel verbeterpunten voor het programma waarin BN’ers als Patty Brard en Emile Ratelband schoonspringen. “Presentator Gerard Joling was nog wat voorzichtig en zijn partnership met (co-presentator) Tess Milne moet nog groeien. Ook de juryleden zitten er nog niet goed in. Het ontbreekt nog wat aan chemie.”
Vanvond in de vroege aflevering van Shownieuws zijn Gerard Joling en Patty Brard te gast: SBS6, 19.20 uur.
http://www.shownieuws.tv/showflits/sbs-blij-met-sterren-springen/
Nu wij nog tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |