nee man, ik denk 870.000 kijkersquote:
Zie TT + Fipo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef Flow3r het volgende:
Is 't wat?
Kom net binnen
edit; afgelopen![]()
GMTA!quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Programma naam is te langik had 'tering' weg moeten laten.
Patty duikt voor geldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef mujentas het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Patty maakte toch wel een flinke smakker. Als ze volgende week week weer van de partij is dan is er éen ding zeker; ze zal toch wel een flinke duit krijgen voor haar participatie in het programma, de geldwolf.
Zo jij bent grappig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:40 schreef Bayswater het volgende:
Nadeel is dat die kijkers ook allemaal mogen stemmen 12 september
Is niet grappig.quote:
Ik heb het tot en met Bernal gezien. Die was samen met kleine neger het beste. Veruit zelfs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Injetta het volgende:
Idioot dat Jody eruit ligt. Die sprong als een van de besten.
En die achterlijke Adje door??
Wat bezielt dit land?
Heb jij die bagger show gekeken Cc?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er net even heel snel doorheen geswiped. Mijn God, die bagger ondertrof mijn al lage verwachtingen.
Ik kan me niet indenken dat al die 1,4 miljoen kijkers volgende week weer inschakelen. Wat een prut.
Ik heb er net heel snel doorheen geswiped op mijn iPad. Binnen vijf minuten klaar en toen moest ik de hele Tongelreep volhuilen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij die bagger show gekeken Cc?
Wat is een tongelreepquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er net heel snel doorheen geswiped op mijn iPad. Binnen vijf minuten klaar en toen moest ik de hele Tongelreep volhuilen.
Een zwembad waar gisteren ruim een miljoen mensen naar keken.quote:
Oh hiihhihiihquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zwembad waar gisteren ruim een miljoen mensen naar keken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:54 schreef Mascleta het volgende:
Was leuk geweest als ze ook meedeed. Kijk er toch net wat liever naar als naar Patty
Anders gaat die discussie van Pedofiel weer van startquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:11 schreef tong80 het volgende:....
Vooral Bernal deed het erg goed voor een amateur. Hoe kan het dan dat ie er uit ligt
Ja, daar zit ik ook een beetje mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:53 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil alleen volgende week Jaap nog zien springen.
Dat is inmiddels 17 x verteld. Als het je nou helemaal niet boeit mag je ook best ergens anders bijdehand doen.quote:
Er is altijd nog joetjoep!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook een beetje mee.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Patty Brard begint maandag weer met trainen voor Sterren Springen
[ afbeelding ]
"Mijn lippen zijn er niet mooier op geworden",zei Patty Brard zondag tegen Eva Jinek over de smak die ze maakte in het programma Sterren Springen Op Zaterdag. De diva heeft last van nek- en rugpijn, maar van een ernstige blessure is geen sprake. "Ik moet een beetje rust nemen, maar ik ga morgen gewoon weer trainen."
![]()
In het live-programma strijden bekende Nederlanders om de titel Beste Schoonspringer. De sprong van Patty Brard van de hoge duikplank ging niet helemaal goed, met een bloedende lip als gevolg. "Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet heb kunnen laten zien waar ik zo hard voor getraind heb", zei Patty in een telefoongesprek met Eva Jinek.
Op Twitter toonde Brard zich blij met de kijkcijfers van Sterren Springen, dat bijna 1,4 miljoen kijkers trok. "Hoezo pijn????? WHOEHOE!" Minister Edith Schippers, die te gast was in het programma van Jinek, zei dat ze "met bewondering" naar de verrichtingen van Patty Brard had gekeken. "Ik vind het moedig."
http://www.gelderlander.n(...)Sterren-Springen.ece
Dat shirt![]()
En toch heb je gekeken, en toch gaan volgende week een miljoen mensen kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er net even heel snel doorheen geswiped. Mijn God, die bagger ondertrof mijn al lage verwachtingen.
Ik kan me niet indenken dat al die 1,4 miljoen kijkers volgende week weer inschakelen. Wat een prut.
Om een oordeel te vellen vind ik het altijd wel een pré ergens eerst zelf naar te gaan kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
En toch heb je gekeken, en toch gaan volgende week een miljoen mensen kijken.
Ik denk dat je dit programma verwart met een talentenjacht of met een sportprogramma. Dit programma is zover ik het kan beoordelen uitsluitend bedoeld als entertainment. Kijkers trekken, reclameblokken verkopen. Dat werk. Dat heeft met geld te maken, niet met objectiviteit of rechtvaardigheid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
Ik begreep echt geen snars van de jurering,...
Als in er in zes minuten doorheen geswiped. Genoeg om te oordelen. Over wat ik eigenlijk al wist.quote:
Ik wist het eigenlijk ook al. Hoe had het ook anders kunnen zijn?quote:
Een heel programma (in de breedste zin van het woord) bouwen rondom een achttal (?) sprongen van elk amper drie secondes, was op zich al duidelijk genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wist het eigenlijk ook al. Hoe had het ook anders kunnen zijn?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als in er in zes minuten doorheen geswiped. Genoeg om te oordelen. Over wat ik eigenlijk al wist.
We weten het, en toch kijken we allemaal (deels). En dan vallen wij denk ik niet eens in de SBS-doelgroep, de mensen die dit oprecht leuk en interessant vinden. Ergens is er ook wel die spanning. Het is van enorm korte duur, maar het is wel een voelbare spanning als iemand daar op 7,5m staat. En als het ze dan ook nog lukt, is het nog bewonderingswaardig ook. Wat Jody Bernal en Dirk Taat deden bijvoorbeeld. Of het is fuckin hilarisch en om je dood te lachen, zoals gebeurde bij Patty.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk ook al. Hoe had het ook anders kunnen zijn?
Wat mij betreft ligt het entertainmentgehalte veel hoger als de besten doorgaan en je in de laatste aflevering ziet dat ze er echt moeite in hebben gestoken om beter te worden en een geweldige sprong laten zien. Dat was met Sterren Dansen op het IJs wel het geval.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit programma verwart met een talentenjacht of met een sportprogramma. Dit programma is zover ik het kan beoordelen uitsluitend bedoeld als entertainment. Kijkers trekken, reclameblokken verkopen. Dat werk. Dat heeft met geld te maken, niet met objectiviteit of rechtvaardigheid.
Gehypd? Ik wist pas toen ik ging zappen dat het kwam?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij betreft ligt het entertainmentgehalte veel hoger als de besten doorgaan en je in de laatste aflevering ziet dat ze er echt moeite in hebben gestoken om beter te worden en een geweldige sprong laten zien. Dat was met Sterren Dansen op het IJs wel het geval.
Maar wie ben ik![]()
Verder eens met Cc: ze hebben het heel goed gehyped, vandaar ook de hoge kijkcijfers, of die volgende week nog zo hoog zijn, ik betwijfel het. Ik voelde me genaaid in ieder geval.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gehypd? Ik wist pas toen ik ging zappen dat het kwam?
Hangt er ook vanaf welke zenders je kijkt natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb echt honderd voorstukjes voorbij zien komen, maar misschien komt het ook omdat er hier op FOK! al zoveel aandacht voor was.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf welke zenders je kijkt natuurlijk.
Dat komt omdat je veel SBS kijktquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb echt honderd voorstukjes voorbij zien komen, maar misschien komt het ook omdat er hier op FOK! al zoveel aandacht voor was.
Dat valt eigenlijk wel mee, door de week niet volgens mij, ik zou even niet weten wat. Maar ik zap veel, daar kan het door komenquote:
Goed excuusquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee, door de week niet volgens mij, ik zou even niet weten wat. Maar ik zap veel, daar kan het door komen
Ik dacht dat jij ook een hele zondagavond hadquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat ik kijk: Exotische Liefde op donderdag.
De laatste tijd niet, vandaag weer, er waren steeds herhalingen namelijk en EK en OSquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook een hele zondagavond had
Oja, dat gedoequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
De laatste tijd niet, vandaag weer, er waren steeds herhalingen namelijk en EK en OS
Nou, nee, want bij OS moet je wel degelijk kwaliteit hebben en het beste zijn om een plak te winnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Om het weer even OT te brengenDit is ook een soort OS maar dan voor de Sterren
Oh ja, hier worden de besten eruit gegooidquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, nee, want bij OS moet je wel degelijk kwaliteit hebben en het beste zijn om een plak te winnen
Tja, SBS hequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hier worden de besten eruit gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |