quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Ajacied422 dit niet programma niet volgt
ja duh, die hele adje is een actquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
Die is dus ook ingehuurd als act. Bleh.
Hij is echt zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja duh, die hele adje is een act
een niet-leuke actquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Idd, we missen kostbare posttijd nu, terwijl het programma zo snel gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Ajacied422 dit programma niet volgt
Meen je dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En iedereen weet het ook, en maar blijven volhouden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jaap springt volgende week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef Injetta het volgende:
Ik schakel net in. Wie was die blonde die net sprong??
En waar is Jaap???
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Adje,. Die gast (act) is wel zo ongrappig.
dat wist je nog niet?quote:
nee, britt is echt zo domquote:
Nee joh, ik dacht, die is echt gewoon niet helemaal lekker bij z'n hoofdquote:
Oh, ze springen niet allemaal en dan wordt het een afvalrace of zo?quote:
Je maakt een geintje hoop ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht, die is echt gewoon niet helemaal lekker bij z'n hoofdOoit een keer van een te hoge plank gesprongen ofzo!
net chips en whisky gepaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
Ik heb al bijna een fles Rioja op, maar ik vind het toch erg stom...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
Afl 1: 9quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ze springen niet allemaal en dan wordt het een afvalrace of zo?
Hoe is het dan opgezet?
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Britt is erger. Gaan we ook met z'n allen kijken naar haar echte eigen talkshow?
Maak je een foto danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
Dat verwachte ik dus ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
10m![]()
eigenlijk verwacht ik dat hij terug loopt naar de 3 als hij daarboven staat
Ik tik whisky weg. Anders red ik het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Inderdaad, als je 6 bent is dat een hele prestatie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef donald_dick het volgende:
Serieus, hij krijgt applaus omdat hij vanaf 10 meter springt
Lassibaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Die Lassibaas is nog gewoon aan het spelen op zijn telefoon
Alleen Jody Bernal maakte nog een echte sprong...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, had nou niemand een normale sprong kunnen voorbereiden?
ik zap net in, maar mis nu al 20 IQ puntenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, als je 6 bent is dat een hele prestatie.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik tik whisky weg. Anders red ik het niet.
Heel SBS graagquote:
Maak je hem synchroon blauwquote:
meisjes in de jungle negert met hamburgerquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maak je hem synchroon blauw. Op beide armen zo'n grote plek.
Ik ken hem van Rayman is laat geloof ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meisjes in de jungle negert met hamburger
ja, maar dat is na zijn lassibazentijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meisjes in de jungle negert met hamburger
Er zit inderdaad veel klapjes potentieel daar.quote:
Ze hebben het zwembad dieper moeten makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ik val er middenin, maar is dit het niveau van de avond?
Eerlijk? Het was nog slechterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ik val er middenin, maar is dit het niveau van de avond?
Gaan er mensen stemmen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef Mascleta het volgende:
zouden er mensen telefonisch gaan stemmen op Adje?
ik ben maar 1 zaterdagavond per 2 maanden thuis ofzo, dus volgende week gewoon weer aan het bierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik volgende week weer kijk.
Niks? Dat is een act hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
Wat is die Adje voor raar persoon....
Wat heeft hij?
lolbroekquote:
Uhu, jij kijkt alle vier de uitzendingen. Schaam je maar niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben maar 1 zaterdagavond per 2 maanden thuis ofzo, dus volgende week gewoon weer aan het bier
Er zijn er maar 4?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Uhu, jij kijkt alle vier de uitzendingen. Schaam je maar niet.
Het idee ooit gehad om zich gewoon beetje minder begaafd voor te doen. Heeft hem in dit rare Nederland ook nog geld opgeleverd, o.a. sidekick bij Paul de Leeuw, diverse programma's en in te huren voor openingen, bedrijfsfeesten etc. etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
Wat heeft hij?
Jammer he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er zijn er maar 4?__________________________________
Jij wilde er graag meer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er zijn er maar 4?__________________________________
ik heb alleen maar vodka in de buurtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Nog een half uur he? Dan is mijn fles vast leeg.
ik denk dat ik volgende week in het publiek zitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Uhu, jij kijkt alle vier de uitzendingen. Schaam je maar niet.
een slechte actquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
Wat heeft hij?
Ja een act dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is niet waar, kijk maar naar zijn shows bij Paul de Leeuw. Daar is hij ook zo.
Als ik vodka had gehad, was hetzelfde gebeurd ben ik bang. Nu is het gelukkig wijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb alleen maar vodka in de buurt
als adje helemaal kapot gaat, dan wil ik er zeker 750quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik volgende week in het publiek zit
dat is ook wel nodigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb alleen maar vodka in de buurt
Kijk ik weer mee, neem ik dit op, snel doorspoelen dan is het vast spannender.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Volgende week kijk ik gewoon weer Beat the Best. Zap daar naartoe en er is daar wel gewoon een leuke act
En hij deed zich voor uit iemand uit mijn geboortedorp. Ben blij dat ik er destijds net weg wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Het idee ooit gehad om zich gewoon beetje minder begaafd voor te doen. Heeft hem in dit rare Nederland ook nog geld opgeleverd, o.a. sidekick bij Paul de Leeuw, diverse programma's en in te huren voor openingen, bedrijfsfeesten etc. etc.
Ziek land zijn wij, waar zulke mensen hun brood kunnen verdienen.
Mensen die denken dat het echt isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is niet waar, kijk maar naar zijn shows bij Paul de Leeuw. Daar is hij ook zo.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk ik weer mee, neem ik dit op, snel doorspoelen dan is het vast spannender.
Jij bent echt domquote:
lijkt het russische parlement welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, wij gebruiken in ons landje zwakbegaafden als sidekick.
Zeg dat nou niet, krijg je dadelijk allemaal vieze DM's van Fok!kers..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Nog een half uur he? Dan is mijn fles vast leeg.
Ben ik er ingetrapt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen denken dat het echt is
Dat wel, maar in dit geval nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, wij gebruiken in ons landje zwakbegaafden als sidekick.
Alleen omdat ik zeg dat ik wijn drink? Sneue FOK!kersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, krijg je dadelijk allemaal vieze DM's van Fok!kers..
Ja vast wel.quote:
Ja.quote:
begrijpelijkquote:
dat is een perfecte bussinessplanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is niet erg, dat een TV programma zo ver gaat om maanden lang iemand in te huren die zich voordoet als een gehandicapt iemand.. DAT IS ZIELIG.
Ja die is helemaal niet vies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
Die viezerik is toch ook een act?
Bijna, Echte naam is Arijan van Bavel. O.a. gestudeerd aan Kleinkunst Factory in Tilburg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef mujentas het volgende:
Die adje is gewoon zijn artiestennaam. Hij heet eigenlijk Arjan.
Vrouwelijke intuïtie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen denken dat het echt is
Nee, die is gewoon rapper, en denkt dat hij cool is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
nee, hij heeft geen douche en woont in een kelderbox in de Bijlmerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
Strictly come dancing op NL 1?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Franneh het volgende:
Er is ook niks leuks meer om te volgen..
Beat the best is een verkapte HGT, The Voice wordt (was eigenlijk al) ook uitgemelkt als de neten en dit is gewoon fucking saai..Wat moet ik nu op een thuis-zit-zaterdagavond..
Ik bedoelde dat ik echt dat dat hij dacht dat het echt wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is niet erg, dat een TV programma zo ver gaat om maanden lang iemand in te huren die zich voordoet als een gehandicapt iemand.. DAT IS ZIELIG.
Oh je dacht het echtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik echt dat dat hij dacht dat het echt was
Ik geloof dat er duizenden mensen zijn die denken dat Adje echt zo isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je dacht het echtIk dacht dat je een geintje maakte.
Die was ik vergeten inderdaad, maar daar vind ik ook geen hol aan.quote:
Voor SBS-begrippen al een opsteker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is niet slecht genoeg om slechte kitsch te zijn. Het is gewoon alleen maar slecht.
Ik ken hem ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit van gehoord.. en ook nog nooit zijn kop gezien..
Maar ook weer niet mis genoeg.quote:
Behalve die van Adje want hij is echt zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Bastiefcg het volgende:
90 % van de sprongen in deze filmpjes zijn zo hard in scene gezet.
nee, geen GTST hoorquote:
Dat was ooit Irenes (van Carlo) snoepje van de week. Verder ook een GTST soapie geloof ik.quote:
Louganisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Net als Greg Lucanis.. vol op zijn kanis
Vol op zijn Lucanis?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Net als Greg Lucanis.. vol op zijn kanis
Ik dacht ook dat het die Robin was, daar lijkt hij op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht dat hij bij een idols soort programma mee deed?
Oh dat kijk ik niet en GTST ook niet, vandaar dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was ooit Irenes (van Carlo) snoepje van de week. Verder ook een GTST soapie geloof ik.
Morgan start dat weer?.... Leuk!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Gelukkig morgen weer Red mijn Vakantie
Bedankt voor de verbeteringquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
LouganisEn dat was echt eng toen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Morgan start dat weer?.... Leuk!!![]()
quote:In het najaar van 2008 was Taat te zien in het reisprogramma van Gordon, Gillend Naar Huis. Dit was omdat Gordons vriend met hem op vakantie was. Niet veel later was hij te zien in Life & Cooking als het Lekkere Hapje. Sinds 17 november 2008 speelde Taat de rol van Alex Luzack in de Nederlandse soapserie Onderweg naar Morgen (ONM) die door televisiezender BNN werd uitgezonden.
Op zaterdag 29 augustus 2009 deed Taat met de bekende Amsterdamse visagist Mari van de Ven mee aan het televisieprogramma Let's Dance. Taat danst en zoent hierin openlijk met de in een lichtroze rok geklede Van de Ven.
In 2010 deed Taat mee aan het eo-programma De Pelgrimscode hierbij moest Taat het uiteindelijk in de finale opnemen tegen John de Wolf en won deze uiteindelijk.
I would tooquote:
Rustig aan drunkey! Ik wil geen misbruik van je maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mauricetwitter:mauricewijnen twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 22:00:17De zwembroekjes bij de Olympische Spelen waren wel heel wat spannender dan deze shorts... #sterrenspringen reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rustig aan drunkey! Ik wil geen misbruik van je maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word niet zo snel dronken, ben wel wat gewend
![]()
Ik vind het al eng om normaal van de 3meter af te springenquote:
quote:
Ik heb je al vaak horen praten over flessen wijn jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]Ik word niet zo snel dronken, ben wel wat gewend
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb je al vaak horen praten over flessen wijn ja
Je weet de helft niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Adelante het volgende:
Wat een kansloze show heb ik er nu opgezet
Nou ja, om naar te kijken is het niet vervelend iig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ene keer denk ik, ja mag er zijn.. en dan denk ik.. nee toch niet.
Je komt wel op het goede moment.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het opgenomen. Kan ik het straks weer terugkijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Adelante het volgende:
Maare... moet jij geen Ajax kijken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]En ik heb nu vakantie, dus je zult het nog wel vaker horen, normaal is het alleen in het weekend.
Hoi Frannehquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ene keer denk ik, ja mag er zijn.. en dan denk ik.. nee toch niet.
Kan niet. Fysiek onmogelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Franneh het volgende:
Ik wil Quintus wel eens zien springen. Samen met Jaap. Tegelijkertijd.
Ik heb geen ELquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maare... moet jij geen Ajax kijken?
zoveel water zit er niet in het badquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Franneh het volgende:
Ik wil Quintus wel eens zien springen. Samen met Jaap. Tegelijkertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |