Ik heb al bijna een fles Rioja op, maar ik vind het toch erg stom...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
Afl 1: 9quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ze springen niet allemaal en dan wordt het een afvalrace of zo?
Hoe is het dan opgezet?
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Britt is erger. Gaan we ook met z'n allen kijken naar haar echte eigen talkshow?
Maak je een foto danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
Dat verwachte ik dus ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
10m![]()
eigenlijk verwacht ik dat hij terug loopt naar de 3 als hij daarboven staat
Ik tik whisky weg. Anders red ik het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
Inderdaad, als je 6 bent is dat een hele prestatie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef donald_dick het volgende:
Serieus, hij krijgt applaus omdat hij vanaf 10 meter springt
Lassibaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Die Lassibaas is nog gewoon aan het spelen op zijn telefoon
Alleen Jody Bernal maakte nog een echte sprong...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, had nou niemand een normale sprong kunnen voorbereiden?
ik zap net in, maar mis nu al 20 IQ puntenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, als je 6 bent is dat een hele prestatie.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik tik whisky weg. Anders red ik het niet.
.
Heel SBS graagquote:
Maak je hem synchroon blauwquote:
meisjes in de jungle negert met hamburgerquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maak je hem synchroon blauw. Op beide armen zo'n grote plek.
Ik ken hem van Rayman is laat geloof ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meisjes in de jungle negert met hamburger
ja, maar dat is na zijn lassibazentijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meisjes in de jungle negert met hamburger
Er zit inderdaad veel klapjes potentieel daar.quote:
Ze hebben het zwembad dieper moeten makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ik val er middenin, maar is dit het niveau van de avond?
Eerlijk? Het was nog slechterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ik val er middenin, maar is dit het niveau van de avond?
Gaan er mensen stemmen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef Mascleta het volgende:
zouden er mensen telefonisch gaan stemmen op Adje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |