Je maakt een geintje hoop ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht, die is echt gewoon niet helemaal lekker bij z'n hoofdOoit een keer van een te hoge plank gesprongen ofzo!
net chips en whisky gepaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
Ik heb al bijna een fles Rioja op, maar ik vind het toch erg stom...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
Afl 1: 9quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ze springen niet allemaal en dan wordt het een afvalrace of zo?
Hoe is het dan opgezet?
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Britt is erger. Gaan we ook met z'n allen kijken naar haar echte eigen talkshow?
Maak je een foto danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |