Ja die is helemaal niet vies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
Die viezerik is toch ook een act?
Bijna, Echte naam is Arijan van Bavel. O.a. gestudeerd aan Kleinkunst Factory in Tilburg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef mujentas het volgende:
Die adje is gewoon zijn artiestennaam. Hij heet eigenlijk Arjan.
Vrouwelijke intuïtie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen denken dat het echt is
Nee, die is gewoon rapper, en denkt dat hij cool is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
nee, hij heeft geen douche en woont in een kelderbox in de Bijlmerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
Strictly come dancing op NL 1?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Franneh het volgende:
Er is ook niks leuks meer om te volgen..
Beat the best is een verkapte HGT, The Voice wordt (was eigenlijk al) ook uitgemelkt als de neten en dit is gewoon fucking saai..Wat moet ik nu op een thuis-zit-zaterdagavond..
Ik bedoelde dat ik echt dat dat hij dacht dat het echt wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is niet erg, dat een TV programma zo ver gaat om maanden lang iemand in te huren die zich voordoet als een gehandicapt iemand.. DAT IS ZIELIG.
Oh je dacht het echtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik echt dat dat hij dacht dat het echt was
Ik geloof dat er duizenden mensen zijn die denken dat Adje echt zo isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je dacht het echtIk dacht dat je een geintje maakte.
Die was ik vergeten inderdaad, maar daar vind ik ook geen hol aan.quote:
Voor SBS-begrippen al een opsteker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is niet slecht genoeg om slechte kitsch te zijn. Het is gewoon alleen maar slecht.
Ik ken hem ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit van gehoord.. en ook nog nooit zijn kop gezien..
Maar ook weer niet mis genoeg.quote:
Behalve die van Adje want hij is echt zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Bastiefcg het volgende:
90 % van de sprongen in deze filmpjes zijn zo hard in scene gezet.
nee, geen GTST hoorquote:
Dat was ooit Irenes (van Carlo) snoepje van de week. Verder ook een GTST soapie geloof ik.quote:
Louganisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Net als Greg Lucanis.. vol op zijn kanis
Vol op zijn Lucanis?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Net als Greg Lucanis.. vol op zijn kanis
Ik dacht ook dat het die Robin was, daar lijkt hij op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht dat hij bij een idols soort programma mee deed?
Oh dat kijk ik niet en GTST ook niet, vandaar dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was ooit Irenes (van Carlo) snoepje van de week. Verder ook een GTST soapie geloof ik.
Morgan start dat weer?.... Leuk!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Gelukkig morgen weer Red mijn Vakantie
Bedankt voor de verbeteringquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
LouganisEn dat was echt eng toen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Morgan start dat weer?.... Leuk!!![]()
quote:In het najaar van 2008 was Taat te zien in het reisprogramma van Gordon, Gillend Naar Huis. Dit was omdat Gordons vriend met hem op vakantie was. Niet veel later was hij te zien in Life & Cooking als het Lekkere Hapje. Sinds 17 november 2008 speelde Taat de rol van Alex Luzack in de Nederlandse soapserie Onderweg naar Morgen (ONM) die door televisiezender BNN werd uitgezonden.
Op zaterdag 29 augustus 2009 deed Taat met de bekende Amsterdamse visagist Mari van de Ven mee aan het televisieprogramma Let's Dance. Taat danst en zoent hierin openlijk met de in een lichtroze rok geklede Van de Ven.
In 2010 deed Taat mee aan het eo-programma De Pelgrimscode hierbij moest Taat het uiteindelijk in de finale opnemen tegen John de Wolf en won deze uiteindelijk.
I would tooquote:
Rustig aan drunkey! Ik wil geen misbruik van je maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mauricetwitter:mauricewijnen twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 22:00:17De zwembroekjes bij de Olympische Spelen waren wel heel wat spannender dan deze shorts... #sterrenspringen reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rustig aan drunkey! Ik wil geen misbruik van je maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word niet zo snel dronken, ben wel wat gewend
![]()
Ik vind het al eng om normaal van de 3meter af te springenquote:
quote:
Ik heb je al vaak horen praten over flessen wijn jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]Ik word niet zo snel dronken, ben wel wat gewend
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb je al vaak horen praten over flessen wijn ja
Je weet de helft niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Adelante het volgende:
Wat een kansloze show heb ik er nu opgezet
Nou ja, om naar te kijken is het niet vervelend iig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ene keer denk ik, ja mag er zijn.. en dan denk ik.. nee toch niet.
Je komt wel op het goede moment.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het opgenomen. Kan ik het straks weer terugkijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Adelante het volgende:
Maare... moet jij geen Ajax kijken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]En ik heb nu vakantie, dus je zult het nog wel vaker horen, normaal is het alleen in het weekend.
Hoi Frannehquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ene keer denk ik, ja mag er zijn.. en dan denk ik.. nee toch niet.
Kan niet. Fysiek onmogelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Franneh het volgende:
Ik wil Quintus wel eens zien springen. Samen met Jaap. Tegelijkertijd.
Ik heb geen ELquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maare... moet jij geen Ajax kijken?
zoveel water zit er niet in het badquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Franneh het volgende:
Ik wil Quintus wel eens zien springen. Samen met Jaap. Tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |