ik ben maar 1 zaterdagavond per 2 maanden thuis ofzo, dus volgende week gewoon weer aan het bierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik volgende week weer kijk.
Niks? Dat is een act hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
Wat is die Adje voor raar persoon....
Wat heeft hij?
lolbroekquote:
Uhu, jij kijkt alle vier de uitzendingen. Schaam je maar niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben maar 1 zaterdagavond per 2 maanden thuis ofzo, dus volgende week gewoon weer aan het bier
Er zijn er maar 4?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Uhu, jij kijkt alle vier de uitzendingen. Schaam je maar niet.
Het idee ooit gehad om zich gewoon beetje minder begaafd voor te doen. Heeft hem in dit rare Nederland ook nog geld opgeleverd, o.a. sidekick bij Paul de Leeuw, diverse programma's en in te huren voor openingen, bedrijfsfeesten etc. etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
Wat heeft hij?
Jammer he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er zijn er maar 4?__________________________________
Jij wilde er graag meer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er zijn er maar 4?__________________________________
ik heb alleen maar vodka in de buurtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Nog een half uur he? Dan is mijn fles vast leeg.
ik denk dat ik volgende week in het publiek zitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Uhu, jij kijkt alle vier de uitzendingen. Schaam je maar niet.
een slechte actquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
Wat heeft hij?
Ja een act dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is niet waar, kijk maar naar zijn shows bij Paul de Leeuw. Daar is hij ook zo.
Als ik vodka had gehad, was hetzelfde gebeurd ben ik bang. Nu is het gelukkig wijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb alleen maar vodka in de buurt
als adje helemaal kapot gaat, dan wil ik er zeker 750quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik volgende week in het publiek zit
dat is ook wel nodigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb alleen maar vodka in de buurt
Kijk ik weer mee, neem ik dit op, snel doorspoelen dan is het vast spannender.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Volgende week kijk ik gewoon weer Beat the Best. Zap daar naartoe en er is daar wel gewoon een leuke act
En hij deed zich voor uit iemand uit mijn geboortedorp. Ben blij dat ik er destijds net weg wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Het idee ooit gehad om zich gewoon beetje minder begaafd voor te doen. Heeft hem in dit rare Nederland ook nog geld opgeleverd, o.a. sidekick bij Paul de Leeuw, diverse programma's en in te huren voor openingen, bedrijfsfeesten etc. etc.
Ziek land zijn wij, waar zulke mensen hun brood kunnen verdienen.
Mensen die denken dat het echt isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is niet waar, kijk maar naar zijn shows bij Paul de Leeuw. Daar is hij ook zo.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk ik weer mee, neem ik dit op, snel doorspoelen dan is het vast spannender.
Jij bent echt domquote:
lijkt het russische parlement welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, wij gebruiken in ons landje zwakbegaafden als sidekick.
Zeg dat nou niet, krijg je dadelijk allemaal vieze DM's van Fok!kers..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Nog een half uur he? Dan is mijn fles vast leeg.
Ben ik er ingetrapt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen denken dat het echt is
Dat wel, maar in dit geval nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, wij gebruiken in ons landje zwakbegaafden als sidekick.
Alleen omdat ik zeg dat ik wijn drink? Sneue FOK!kersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, krijg je dadelijk allemaal vieze DM's van Fok!kers..
Ja vast wel.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |