dat is een perfecte bussinessplanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is niet erg, dat een TV programma zo ver gaat om maanden lang iemand in te huren die zich voordoet als een gehandicapt iemand.. DAT IS ZIELIG.
Ja die is helemaal niet vies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
Die viezerik is toch ook een act?
Bijna, Echte naam is Arijan van Bavel. O.a. gestudeerd aan Kleinkunst Factory in Tilburg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef mujentas het volgende:
Die adje is gewoon zijn artiestennaam. Hij heet eigenlijk Arjan.
Vrouwelijke intuïtie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen denken dat het echt is
Nee, die is gewoon rapper, en denkt dat hij cool is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
nee, hij heeft geen douche en woont in een kelderbox in de Bijlmerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
Strictly come dancing op NL 1?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Franneh het volgende:
Er is ook niks leuks meer om te volgen..
Beat the best is een verkapte HGT, The Voice wordt (was eigenlijk al) ook uitgemelkt als de neten en dit is gewoon fucking saai..Wat moet ik nu op een thuis-zit-zaterdagavond..
Ik bedoelde dat ik echt dat dat hij dacht dat het echt wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is niet erg, dat een TV programma zo ver gaat om maanden lang iemand in te huren die zich voordoet als een gehandicapt iemand.. DAT IS ZIELIG.
Oh je dacht het echtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik echt dat dat hij dacht dat het echt was
Ik geloof dat er duizenden mensen zijn die denken dat Adje echt zo isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je dacht het echtIk dacht dat je een geintje maakte.
Die was ik vergeten inderdaad, maar daar vind ik ook geen hol aan.quote:
Voor SBS-begrippen al een opsteker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is niet slecht genoeg om slechte kitsch te zijn. Het is gewoon alleen maar slecht.
Ik ken hem ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit van gehoord.. en ook nog nooit zijn kop gezien..
Maar ook weer niet mis genoeg.quote:
Behalve die van Adje want hij is echt zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Bastiefcg het volgende:
90 % van de sprongen in deze filmpjes zijn zo hard in scene gezet.
nee, geen GTST hoorquote:
Dat was ooit Irenes (van Carlo) snoepje van de week. Verder ook een GTST soapie geloof ik.quote:
Louganisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Net als Greg Lucanis.. vol op zijn kanis
Vol op zijn Lucanis?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Net als Greg Lucanis.. vol op zijn kanis
Ik dacht ook dat het die Robin was, daar lijkt hij op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht dat hij bij een idols soort programma mee deed?
Oh dat kijk ik niet en GTST ook niet, vandaar dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was ooit Irenes (van Carlo) snoepje van de week. Verder ook een GTST soapie geloof ik.
Morgan start dat weer?.... Leuk!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Gelukkig morgen weer Red mijn Vakantie
Bedankt voor de verbeteringquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
LouganisEn dat was echt eng toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |