SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:09 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hey, Zowaar buiten BF3 of MW2SC gespot!
Gelukkig heb je de foto's nog!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Holy shit, ik ben pas een half uur wakker.... Feestje gisteren zal wel goed zijn geweest?
Dat klinkt inderdaad als een goed feestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Holy shit, ik ben pas een half uur wakker.... Feestje gisteren zal wel goed zijn geweest?
Die is dus echt niet leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
#Jeuj. Banjo&Kazooie N&B weer aan het spelen!
*Morgenquote:
*Morgenquote:
*Morgenquote:
*Morgenquote:
Wat Kn0x zegtquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
*Morgen
[..]
*Morgen
[..]
*Morgen
[..]
*Morgen
Heb me na het verschrikkelijke eerste deel nooit meer gewaagd aan een AC game. Hoor overal dat de andere delen beter zijn maar nog hoeft het van mij niet..quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren AssRev uitgespeeld, ben de opzet van die Assassin's Creed-games inmiddels wel zat, hoop dat AC3 daar flink wat verandering in brengt anders gaat er flink wat tijd overheen voor ik weer klaar ben voor zo'n spel. Dat gezegd hebbende, het overkoepelende verhaal is wel echt tof!
Om het eerste deel nu verschrikkelijk te noemen... Ja het was wel wat eentonig maar de schaal en de toffe assassinations maakte het voor mij meer dan goed! (moet wel zeggen dat ik 'm op de PC heb gespeeld waar je al meer side-missions had, meer variatie)quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb me na het verschrikkelijke eerste deel nooit meer gewaagd aan een AC game. Hoor overal dat de andere delen beter zijn maar nog hoeft het van mij niet..
Ik vond het eerste deel verschrikkelijk ja.. En 'wel wat eentonig' is denk ik het understatement van de dag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Om het eerste deel nu verschrikkelijk te noemen... Ja het was wel wat eentonig maar de schaal en de toffe assassinations maakte het voor mij meer dan goed! (moet wel zeggen dat ik 'm op de PC heb gespeeld waar je al meer side-missions had, meer variatie)
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:10 schreef Poit het volgende:
Pff, ik ben een beetje zenuwachtig.. Ga strakjes voor het eerst naar een boksschool..
Om les te nemen, niets als boksbal... Hoop ik..
Ik vond je post leuker toen er nog maar één plaatje in stond...quote:
Of rossjeflossje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:02 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, F1 2012 in de bus. Dat wordt weer familie bellen en langs laten komen om er iets zinnigs over te melden
Wil wel helpen, maar was niet van plan om hem zelf te kopen dus kan geen user review voor je maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:02 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, F1 2012 in de bus. Dat wordt weer familie bellen en langs laten komen om er iets zinnigs over te melden
Wordt sowieso lastig, dit is de previewbuildquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil wel helpen, maar was niet van plan om hem zelf te kopen dus kan geen user review voor je maken.
Zover ik gezien heb is er weinig veranderd tov F1 2011. Nouja er is een rookie en challenge mode bijgekomen en natuurlijk de nieuwe baan in Texas die dit jaar op de kalender is verschenen, maar dat was het volgens mij wel... Geen idee of de gameplay aangepast is, er stond een te lange rij voor de game op de GamesCom
Als ik dit soort dingen zie besef ik me dat ik geen echte ekte gamer benquote:
Aziatenquote:
wees blij, dat ventje zal zich nooit voorplanten zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zie besef ik me dat ik geen echte ekte gamer ben
Aan de andere kant.. Je ziet niet wat er onder die kast gebeurt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wees blij, dat ventje zal zich nooit voorplanten zo.
Zou die daar 5 dollar voor over hebben dan ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. Je ziet niet wat er onder die kast gebeurt..
Jonguh, hij is pro gamer! bitches love pro gamers!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zou die daar 5 dollar voor over hebben dan ?
Niet elke arcade kast heeft een glory holequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. Je ziet niet wat er onder die kast gebeurt..
Hij heeft in ieder geval zijn vingers goed getrained.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, hij is pro gamer! bitches love pro gamers!
Die heeft een glory hole!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet elke arcade kast heeft een glory hole![]()
Hoe is het met jouw arcade kast eigenlijk![]()
Had je dit trouwens al gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft een glory hole!![]()
Maar moet em nog steeds afmaken![]()
Bezel, sideart, extra knoppen en een mooie marquee.. Dan istie pas klaar..
Ja, vond ik leuk om te zien. Al zou ik liever een echte pinballmachine opknappen. Lijkt me leuker dan vanaf zo'n scherm spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je dit trouwens al gezien
http://tweakers.net/video(...)pinball-casemod.html
Ah voor de devkit dus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt sowieso lastig, dit is de previewbuild
Ik zat al wat op internet te lezen om te kijken waar ik op kan letten. Ik lees veel over het nogal wazige besturing van de auto's in 2011, en wat nieuwe modi. Oh ja, de besturing voor de gamepad is nu wat beter gemaakt.
Ik denk dat hij er een cock push-up door kan doen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:59 schreef Reintji het volgende:
Zo. Mint condition cib Zelda Four Swords Adventures binnen voor de GameCube. Zou Roy er een klein stijfje van krijgen?
Nee, het is Zelda, volgens Roy het zwarte schaap van Nintendo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:59 schreef Reintji het volgende:
Zo. Mint condition cib Zelda Four Swords Adventures binnen voor de GameCube. Zou Roy er een klein stijfje van krijgen?
zon eentje die je voor nintendo punten kon kopen op nintendo.nl ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, het is Zelda, volgens Roy het zwarte schaap van Nintendo.
Maar dat spel is toch niet zo speciaal? Is best wel geflopt dacht ik, en volgens mij ook geen spel dat geliefd is bij de Zelda-fans.
Ik heb nog die limited edition Zelda-collection voor de GameCube nieuw in seal liggen, klaar voor de verkoop! Maar daarvoor moet hij eerst nog wat meer waard worden...
Ja. Ik had er twee, eentje heb ik gespeeld en een paar jaar geleden al verkocht, deze heb ik in seal bewaard voor de verkoop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zon eentje die je voor nintendo punten kon kopen op nintendo.nl ?
Volgens mij zijn die nog vrij veel te krijgen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ja. Ik had er twee, eentje heb ik gespeeld en een paar jaar geleden al verkocht, deze heb ik in seal bewaard voor de verkoop.
Mhoa. Op MP en eBay gaat ie nauwelijks voor minder dan ¤40~60,- weg. Had een mazzeltje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, het is Zelda, volgens Roy het zwarte schaap van Nintendo.
Maar dat spel is toch niet zo speciaal? Is best wel geflopt dacht ik, en volgens mij ook geen spel dat geliefd is bij de Zelda-fans.
Ik heb nog die limited edition Zelda-collection voor de GameCube nieuw in seal liggen, klaar voor de verkoop! Maar daarvoor moet hij eerst nog wat meer waard worden...
een snes controller voor de wii?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die nog vrij veel te krijgen inderdaad.
Waar moest je anders die punten voor gebruiken
Die kwam pas veel later, in de GC tijd stond er echt nooit iets op die store.quote:
quote:
Babes in bikini's?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Weetje wat wel helemaal de shit is?![]()
![]()
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ite-en-darksiders-2/
Pubers. Gamende pubers.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.
congratz, je bent geen puber meer!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.
Dat is toch al jaren zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
VERTEL ME WAT DE SHIT IS IK MOET WEET!!!!quote:
Het is FACKing grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Unityquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
VERTEL ME WAT DE SHIT IS IK MOET WEET!!!!
Het komt niet meer goed met je AQquote:
Ik weet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Unity
[..]
Het komt niet meer goed met je AQ
Ik krijg nog liever oogherpes AQ.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet!
Volgens week komt ook de nieuwe film van DGVF uit op youtube!
Ga jij die wel kijken?
quote:
Je hoort 'm bijna gaan van "ssscchhhhhPLOP!"quote:
Jouw billen of jouw Lotje?quote:
Lot natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Jouw billen of jouw Lotje?
Stiekem denk ik gewoon dat dit Lotje is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lot natuurlijkEn nee want die van Lot zijn NOG LEKKERDER
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever oogherpes AQ.
Wat een mooie ferme billetjesquote:
!!!!quote:
HOAX WOMAN!quote:
What is this fiction you talk about?quote:
Ik ben er alweer, kom maar op met de spamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef badboynova het volgende:
Shar is op vakantie, en gelijk heeft iedereen hier een leven gevonden buiten de SC
U vraagt, u krijgtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben er alweer, kom maar op met de spam
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
U vraagt, u krijgt
[ afbeelding ]
HOAX!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben zowaar bruin geworden in die paar dagen![]()
Nee daarom, normaal geef ik licht in het donkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
HOAX!!!
Gingers worden niet bruin..
Spraytan dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daarom, normaal geef ik licht in het donker![]()
Ik kreeg het zelfs van mensen in de bus te horen en op het werk konden ze het niet geloven
DAFUQ hoe kom jij zo snel aan mijn vakantiepicsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef badboynova het volgende:
Wel vertellen dat je bruin ben geworden, maar niet vertellen dat je ook je haar heb laten verven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is nou het voordeel van stalkers in loondienst te hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAFUQ hoe kom jij zo snel aan mijn vakantiepics
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel van stalkers in loondienst te hebben.
P.s Poit je loon is deze maand iets vertraagd geweest, ons excuus hier voor![]()
Gelukkig.. Die vliegticket naar Italie wordt toch ook gewoon vergoed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel van stalkers in loondienst te hebben.
P.s Poit je loon is deze maand iets vertraagd geweest, ons excuus hier voor![]()
Heb je het adres nodig voor volgende week waar ik in belgie zit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig.. Die vliegticket naar Italie wordt toch ook gewoon vergoed?
Neu, ik rij gewoon op onopvallende afstand achter je aan. Heb inmiddels enige ervaring daarin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je het adres nodig voor volgende week waar ik in belgie zit?
Ooooh okay! We vertrekken vrijdagmiddag dus moet je wel even rekening mee houden qua je normale werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Neu, ik rij gewoon op onopvallende afstand achter je aan. Heb inmiddels enige ervaring daarin.
En die ingebouwde GPS tracker is ook een uitkomstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Neu, ik rij gewoon op onopvallende afstand achter je aan. Heb inmiddels enige ervaring daarin.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
En die ingebouwde GPS tracker is ook een uitkomst
Dat wist ik al! En dit is m'n normale werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ooooh okay! We vertrekken vrijdagmiddag dus moet je wel even rekening mee houden qua je normale werk
OH dat was dus wat ik in mijn nek voelde, check!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
En die ingebouwde GPS tracker is ook een uitkomst
Nee, dat was wat andersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH dat was dus wat ik in mijn nek voelde, check!
quote:
Veel te veelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef badboynova het volgende:
100% dat Poit nog wel wat titels weet.
http://games.fok.nl/poll/(...)-een-xxx-versie.html
Toen ik de link zag dacht ik dat er xxxl versie stond :/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef badboynova het volgende:
100% dat Poit nog wel wat titels weet.
http://games.fok.nl/poll/(...)-een-xxx-versie.html
wel als ik in de buurt was geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Stond stil met auto die niet wou starten op een druk kruispunt![]()
Er zijn niet veel dingen erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XOXO
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik had netjes geholpen met duwenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
Badboy had jij mij geholpen met wegduwen van auto of had je me echt aangereden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had netjes geholpen met duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had netjes geholpen met duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Word je auto nu gefixed AQ? Wat was er mis?
Morgen naar de garage, en was niet mijn auto gelukkig :pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
Word je auto nu gefixed AQ? Wat was er mis?
Goed dat je het zegt. Mijn scootmobiel moet ook weer voor een onderhoudsbeurtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen naar de garage, en was niet mijn auto gelukkig :p
Maar bokke klote zo iets!
Daar heb ik een paraplu voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:33 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh... nat geregend en al![]()
Gelukkig hebben we hier een droger staan en had ik reservekleding bij me
Ouch.. ik heb gefietst.. trein.. gefietst...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik een paraplu voor
Minder dat door de wind de paraplu inklapte en ik nu met een bebloede hand zit
Sharquote:
Nicequote:
Netjesquote:
Vanmiddag moet het wat meer opklaren, in de ochtend her en der flinke regen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag mag ik naar een bruiloft, ze hebben het wel slecht getroffen qua weer zeg
quote:
Dat is zeker balen zeg, zou er niet aan moeten denken als je bruiloft zo in t water valtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag mag ik naar een bruiloft, ze hebben het wel slecht getroffen qua weer zeg
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit een echte advertentie is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je te goedquote:
Gvd wat prachtig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Een goedkope computer ter grootte van een smartphonequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef wc-eend het volgende:
WTF is dat Raspberry Pi- ding... ik heb jullie er al meerdere male over gehoord..
wantzquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
TAIN!!
Your Raspberry Pi has now been shipped from our warehouse.
Zodra er een goed snel emulator op werkt ga ik een Snes cartridge casemod voor je makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wantz
het is maar goed dat nu wij getrouwd zijn alles van jou ook van mij is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodra er een goed snel emulator op werkt ga ik een Snes cartridge casemod voor je maken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
TAIN!!
Ik heb minder ambitieuse plannen dan jij gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wat jouw mening er over is.
Er was uiteindelijk niets mee aan de handquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Mijn scootmobiel moet ook weer voor een onderhoudsbeurt
1 uur 20 min speelduurquote:DGVF wordt ontvoerd en hij heeft geen idee wiedit gedaan heeft.
In zijn cel heeft hij vaak gedoe met zijn celgenoten. Die kan hij echt niet uitstaan.
Maar ze zullen toch moeten samenwerken om alles tot een goed einde te brengen.
AQ ... ik ga even op vakantie en wat is er gelijk weer met je gebeurd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
De 2de DGVF FILM IS UIT
[..]
1 uur 20 min speelduur![]()
En een stuk beter dan de 1e film!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AQ ... ik ga even op vakantie en wat is er gelijk weer met je gebeurd?
Eindelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
TAIN!!
Ik heb er even doorheen gezapt maar t is niet mijn humorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Geef het een kans shar!
43% beter dan de vorige film!
Sta me bij Shar!quote:
Ik heb toch de moeite genomen om er op te klikken en er even naar te kijken!quote:
Ik moet hem nog zien! Was is wel beter dan de 1e?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb toch de moeite genomen om er op te klikken en er even naar te kijken!
Ik snap gewoon echt _niet_ wat er zo leuk aan is.
Ik voorspel dat eendje binnen kort bezoek krijgtquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Lig ik lekker te slapen... Wordt ik 01:30 bruut wakker gemaakt door een ruziënd quartet... Ik kijk uit mijn raam en kan alles zien..
Een negert wil te graag in zijn auto rijden na teveel gedronken te hebben. Zijn blanke vriend en diens vrouw en haar zus, de vrouw van de negert, houden hem tegen.
De negert kan dit niet hebben en zoekt ruzie met de blanke vriend... Die raakt opgefokt en de negert doet een 'over 9000' en wil die blanke vriend slaan... Dames komen tussenbeide maar de negert is zo krachtig dat hij de zus van zijn vrouw ten gronde slaat...
Gelukkig had eendmans al de popo's gebeld toen de negert ging slaan en kwam de politie snel tusserbeide...
Toen gingen dingen van kwaad naar erger wat de negert bleef kalm en deed alsof hij niks misdragen had. Zijn vrouw beschermde de negert door te zeggen dat het te snel ging. De blanke man ging redelijk uit zijn stekker en de politie zag meer dader in hem dan de negert.
Maar eendmans merkte alles op en heeft zich netjes bij oom agent gemeld en verteld wat er gebeurd is. Oom agent was blij want hij snapte geen fuck er van.
Alom alom een negert die onschuldig doet.. Zijn vrouw die daar in mee gaat, waarschijnlijk door de grootte van zijn fallus, diens zus die nu in het ziekenhuis ligt en de blanke man zit op het politiebureau want zijn gevoelens jegens de negert waren te agressief van aard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Heb je ook nog pinda's uit het raam gegooid?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Lig ik lekker te slapen... Wordt ik 01:30 bruut wakker gemaakt door een ruziënd quartet... Ik kijk uit mijn raam en kan alles zien..
Een negert wil te graag in zijn auto rijden na teveel gedronken te hebben. Zijn blanke vriend en diens vrouw en haar zus, de vrouw van de negert, houden hem tegen.
De negert kan dit niet hebben en zoekt ruzie met de blanke vriend... Die raakt opgefokt en de negert doet een 'over 9000' en wil die blanke vriend slaan... Dames komen tussenbeide maar de negert is zo krachtig dat hij de zus van zijn vrouw ten gronde slaat...
Gelukkig had eendmans al de popo's gebeld toen de negert ging slaan en kwam de politie snel tusserbeide...
Toen gingen dingen van kwaad naar erger wat de negert bleef kalm en deed alsof hij niks misdragen had. Zijn vrouw beschermde de negert door te zeggen dat het te snel ging. De blanke man ging redelijk uit zijn stekker en de politie zag meer dader in hem dan de negert.
Maar eendmans merkte alles op en heeft zich netjes bij oom agent gemeld en verteld wat er gebeurd is. Oom agent was blij want hij snapte geen fuck er van.
Alom alom een negert die onschuldig doet.. Zijn vrouw die daar in mee gaat, waarschijnlijk door de grootte van zijn fallus, diens zus die nu in het ziekenhuis ligt en de blanke man zit op het politiebureau want zijn gevoelens jegens de negert waren te agressief van aard.
Daar ben je ook lekker klaar mee zegquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Nestelenquote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitchesssssss!!!Ben blij dat ik naar Den Haag verkas, gisteren heel de dag schoongemaakt (en friet gegeten uiteraard), leuk huis! Zin om er te gaan nestelen en m'n mancave in te richten!
waar zit je in fc de haagquote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitchesssssss!!!Ben blij dat ik naar Den Haag verkas, gisteren heel de dag schoongemaakt (en friet gegeten uiteraard), leuk huis! Zin om er te gaan nestelen en m'n mancave in te richten!
Dichtbij Hans!quote:
Nice Spank!!quote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Vlakbij het oude ADO stadion! Half minuutje ten noorden van het zuiderparkquote:
Zo dicht bij mijquote:Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vlakbij het oude ADO stadion! Half minuutje ten noorden van het zuiderpark
quote:
KUT!quote:Op zondag 2 september 2012 11:31 schreef Wessiej het volgende:
behalve dat ik nu woon in utrecht groet.
Dat heb ik gelukkig gisteren al gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice Spank!!
Ik ben nu ook aan t schoonmaken, was hard nodig
Ik ga ook maar eens mijn ramen lappen, ik woon hier nu meer als een jaar en alleen toen ik hier kwam wonen heeft mijn moeder het gedaan maar daarna heb ik het nooit gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gisteren al gedaan
Raad eens wat mijn moeder gedaan heeft toen ik er net woondequote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens mijn ramen lappen, ik woon hier nu meer als een jaar en alleen toen ik hier kwam wonen heeft mijn moeder het gedaan maar daarna heb ik het nooit gedaan![]()
Moedersquote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Raad eens wat mijn moeder gedaan heeft toen ik er net woondealleen ik had toen gigantisch de griep
Je raam nuquote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens mijn ramen lappen, ik woon hier nu meer als een jaar en alleen toen ik hier kwam wonen heeft mijn moeder het gedaan maar daarna heb ik het nooit gedaan![]()
Close enough!quote:
filmpje van dit tafareel pleasequote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Mario spelen gaat echt super goed als je een kat hebt die elke keer als mario springt of rent de ds in elkaar mept
Ik zal volgende keer proberen filmpje te maken, speel toch vaak genoeg. Heb wel een foto dat hij steeds met zijn kop voor het beeld van de ds zit maar daar zie je niet echt dat hij slaatquote:
ik wacht het af, lijk mij wel een grappig gezichtquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer proberen filmpje te maken, speel toch vaak genoeg. Heb wel een foto dat hij steeds met zijn kop voor het beeld van de ds zit maar daar zie je niet echt dat hij slaat
Gelukkig welquote:
Katrol heb ik niet, wel een glijbaan!quote:Op maandag 3 september 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een hele dag gesoftbald, 4 wedstrijden op één dag is toch best pittig. Rugpiiijjjnnn
En vanavond gewoon weer gaan trainen, heeft iemand een katrol over? Dan kan ik me misschien morgen toch nog uit bed hijsen
Ik ben alweer toe aan vakantie!quote:Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef Altron het volgende:
Moguh
Pfft... eerste dag op m'n werk weer na m'n vakantie...
Ben nu alweer toe aan weekend.
Ik helemaalquote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben alweer toe aan vakantie!
Haha , ik ook als ik deze week weer gewerkt heb gok ik zo..quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben alweer toe aan vakantie!
Dat overleef ik welquote:Op maandag 3 september 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nog een week joh, dat overleef je wel
Dat zou fucking awesome zijn! Helaas is mijn bed niet zo hoogquote:Op maandag 3 september 2012 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Katrol heb ik niet, wel een glijbaan!
Haha kleine wereld!quote:Op maandag 3 september 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou fucking awesome zijn! Helaas is mijn bed niet zo hoog
Vrijdag trouwens ineens atse gespot tijdens een bruiloftHelaas niet gesproken, denk dat hij op tijd weer was vertrokken
waterglijbaanquote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha kleine wereld!
En laag bed is trouwens geen probleem als je er een waterglijbaan van maakt!
quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Excuses!
En dames en Sharana_LV in het bijzonder!
Het klinkt als een LEGO-game waarin ze de pretentie dat mensen samenwerken hebben losgelatenquote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
http://gambitious.com/ideas/2044-super-micro-heroes
Xou deze een tof spel zijn?
ZEG HEE!!! GA EENS SLAPEN!!!!quote:
Misschien typ ik in mijn slaap? ....quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ZEG HEE!!! GA EENS SLAPEN!!!!
Misschien lieg je ook nog eens naast het feit dat je nog steeds wakker bent?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien typ ik in mijn slaap? ....
Misschien lieg ik in mijn slaap? .. oh wait....whut....quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien lieg je ook nog eens naast het feit dat je nog steeds wakker bent?
Sharquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!
Buuuuh ik heb veel te kort geslapen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Wat een verrassing aan het topic te zien.
Je hoeft je tegen mij niet te verantwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaaaaar, teveel dingen aan hoofd buuuuh.
Morgen fiets kopen en dan ga ik naar t werk op de fiets als het niet regent
Dat komt me bekend voor...quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Morgen fiets kopen en dan ga ik naar t werk op de fiets als het niet regent
Ik heb geen auto en een hekel aan de bus en metro die ik nu elke dag moet nemen dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor...
En dan toch gewoon elke dag in de auto stappen![]()
Pftt.. ben altijd veelste lui 's ochtends..
Kan je alleen niet meer DSenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en een hekel aan de bus en metro die ik nu elke dag moet nemen dus ik denk dat het wel goed komt
quote:
Dan moet dat idd wel goed gaan komenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en een hekel aan de bus en metro die ik nu elke dag moet nemen dus ik denk dat het wel goed komt
Naar Amsterdam fietsen lijkt me niet echt geweldig als ik er met het OV al 1 uur en 45 minuten over zou doen...quote:
1 uur en 45 minuten??quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Naar Amsterdam fietsen lijkt me niet echt geweldig als ik er met het OV al 1 uur en 45 minuten over zou doen...
Gewoon in Den Haag, maar dan wel aan de andere kant van de stad vlakbij de Uithof...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
1 uur en 45 minuten??
Sinds wanneer woon jij in Limburg?
Ja, waarom ga je daar dan ook wonen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon in Den Haag, maar dan wel aan de andere kant van de stad vlakbij de Uithof...
Funny because it's truequote:
Dat wel voor de verandering.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben ik tenminste op tijd op het werk
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ik zag het ook al langskomenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef Poit het volgende:
Fuck he.. Wat een games weer!!
http://blog.eu.playstatio(...)pdate-4th-september/
Red Dead Redemption,
Scott Pilgrim,
Double Dragon Neon,
Machinarium.
Las het net, gaat een leuke maand worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef Poit het volgende:
Fuck he.. Wat een games weer!!
http://blog.eu.playstatio(...)pdate-4th-september/
Red Dead Redemption,
Scott Pilgrim,
Double Dragon Neon,
Machinarium.
Awesome!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:34 schreef Tain het volgende:
schoonvader staat nu op de top van de Kilimanjaro
Oe nicequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:34 schreef Tain het volgende:
schoonvader staat nu op de top van de Kilimanjaro
De gemiddelde verhaallijn in een DGVF vid is duuidelijk dan deze topic!quote:
Maar ga je er geld instoppen?quote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het klinkt als een LEGO-game waarin ze de pretentie dat mensen samenwerken hebben losgelaten
Hells no nigga!quote:
Omdat het niet goed is?quote:
Nouja is gewoon niet echt mijn game, doe amper coop, heb alleen maar stomme vrienden ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |