Wordt sowieso lastig, dit is de previewbuildquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil wel helpen, maar was niet van plan om hem zelf te kopen dus kan geen user review voor je maken.
Zover ik gezien heb is er weinig veranderd tov F1 2011. Nouja er is een rookie en challenge mode bijgekomen en natuurlijk de nieuwe baan in Texas die dit jaar op de kalender is verschenen, maar dat was het volgens mij wel... Geen idee of de gameplay aangepast is, er stond een te lange rij voor de game op de GamesCom
Als ik dit soort dingen zie besef ik me dat ik geen echte ekte gamer benquote:
Aziatenquote:
wees blij, dat ventje zal zich nooit voorplanten zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zie besef ik me dat ik geen echte ekte gamer ben
Aan de andere kant.. Je ziet niet wat er onder die kast gebeurt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wees blij, dat ventje zal zich nooit voorplanten zo.
Zou die daar 5 dollar voor over hebben dan ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. Je ziet niet wat er onder die kast gebeurt..
Jonguh, hij is pro gamer! bitches love pro gamers!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zou die daar 5 dollar voor over hebben dan ?
Niet elke arcade kast heeft een glory holequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. Je ziet niet wat er onder die kast gebeurt..
Hij heeft in ieder geval zijn vingers goed getrained.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, hij is pro gamer! bitches love pro gamers!
Die heeft een glory hole!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet elke arcade kast heeft een glory hole![]()
Hoe is het met jouw arcade kast eigenlijk![]()
Had je dit trouwens al gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft een glory hole!![]()
Maar moet em nog steeds afmaken![]()
Bezel, sideart, extra knoppen en een mooie marquee.. Dan istie pas klaar..
Ja, vond ik leuk om te zien. Al zou ik liever een echte pinballmachine opknappen. Lijkt me leuker dan vanaf zo'n scherm spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je dit trouwens al gezien
http://tweakers.net/video(...)pinball-casemod.html
Ah voor de devkit dus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt sowieso lastig, dit is de previewbuild
Ik zat al wat op internet te lezen om te kijken waar ik op kan letten. Ik lees veel over het nogal wazige besturing van de auto's in 2011, en wat nieuwe modi. Oh ja, de besturing voor de gamepad is nu wat beter gemaakt.
Ik denk dat hij er een cock push-up door kan doen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:59 schreef Reintji het volgende:
Zo. Mint condition cib Zelda Four Swords Adventures binnen voor de GameCube. Zou Roy er een klein stijfje van krijgen?
Nee, het is Zelda, volgens Roy het zwarte schaap van Nintendo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:59 schreef Reintji het volgende:
Zo. Mint condition cib Zelda Four Swords Adventures binnen voor de GameCube. Zou Roy er een klein stijfje van krijgen?
zon eentje die je voor nintendo punten kon kopen op nintendo.nl ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, het is Zelda, volgens Roy het zwarte schaap van Nintendo.
Maar dat spel is toch niet zo speciaal? Is best wel geflopt dacht ik, en volgens mij ook geen spel dat geliefd is bij de Zelda-fans.
Ik heb nog die limited edition Zelda-collection voor de GameCube nieuw in seal liggen, klaar voor de verkoop! Maar daarvoor moet hij eerst nog wat meer waard worden...
Ja. Ik had er twee, eentje heb ik gespeeld en een paar jaar geleden al verkocht, deze heb ik in seal bewaard voor de verkoop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zon eentje die je voor nintendo punten kon kopen op nintendo.nl ?
Volgens mij zijn die nog vrij veel te krijgen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ja. Ik had er twee, eentje heb ik gespeeld en een paar jaar geleden al verkocht, deze heb ik in seal bewaard voor de verkoop.
Mhoa. Op MP en eBay gaat ie nauwelijks voor minder dan ¤40~60,- weg. Had een mazzeltje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, het is Zelda, volgens Roy het zwarte schaap van Nintendo.
Maar dat spel is toch niet zo speciaal? Is best wel geflopt dacht ik, en volgens mij ook geen spel dat geliefd is bij de Zelda-fans.
Ik heb nog die limited edition Zelda-collection voor de GameCube nieuw in seal liggen, klaar voor de verkoop! Maar daarvoor moet hij eerst nog wat meer waard worden...
een snes controller voor de wii?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die nog vrij veel te krijgen inderdaad.
Waar moest je anders die punten voor gebruiken
Die kwam pas veel later, in de GC tijd stond er echt nooit iets op die store.quote:
quote:
Babes in bikini's?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Weetje wat wel helemaal de shit is?![]()
![]()
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ite-en-darksiders-2/
Pubers. Gamende pubers.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.
congratz, je bent geen puber meer!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.
Dat is toch al jaren zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
VERTEL ME WAT DE SHIT IS IK MOET WEET!!!!quote:
Het is FACKing grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Unityquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
VERTEL ME WAT DE SHIT IS IK MOET WEET!!!!
Het komt niet meer goed met je AQquote:
Ik weet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Unity
[..]
Het komt niet meer goed met je AQ
Ik krijg nog liever oogherpes AQ.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet!
Volgens week komt ook de nieuwe film van DGVF uit op youtube!
Ga jij die wel kijken?
quote:
Je hoort 'm bijna gaan van "ssscchhhhhPLOP!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |