een snes controller voor de wii?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die nog vrij veel te krijgen inderdaad.
Waar moest je anders die punten voor gebruiken
Die kwam pas veel later, in de GC tijd stond er echt nooit iets op die store.quote:
quote:
Babes in bikini's?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Weetje wat wel helemaal de shit is?![]()
![]()
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ite-en-darksiders-2/
Pubers. Gamende pubers.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.
congratz, je bent geen puber meer!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat dit geld maakt is beyond me. Het is afgrijselijk amateuristisch en zo totaal niet grappig. De tering hey.
Dat is toch al jaren zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
VERTEL ME WAT DE SHIT IS IK MOET WEET!!!!quote:
Het is FACKing grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Unityquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
VERTEL ME WAT DE SHIT IS IK MOET WEET!!!!
Het komt niet meer goed met je AQquote:
Ik weet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Unity
[..]
Het komt niet meer goed met je AQ
Ik krijg nog liever oogherpes AQ.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet!
Volgens week komt ook de nieuwe film van DGVF uit op youtube!
Ga jij die wel kijken?
quote:
Je hoort 'm bijna gaan van "ssscchhhhhPLOP!"quote:
Jouw billen of jouw Lotje?quote:
Lot natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Jouw billen of jouw Lotje?
Stiekem denk ik gewoon dat dit Lotje is![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |