Heb me na het verschrikkelijke eerste deel nooit meer gewaagd aan een AC game. Hoor overal dat de andere delen beter zijn maar nog hoeft het van mij niet..quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren AssRev uitgespeeld, ben de opzet van die Assassin's Creed-games inmiddels wel zat, hoop dat AC3 daar flink wat verandering in brengt anders gaat er flink wat tijd overheen voor ik weer klaar ben voor zo'n spel. Dat gezegd hebbende, het overkoepelende verhaal is wel echt tof!
Om het eerste deel nu verschrikkelijk te noemen... Ja het was wel wat eentonig maar de schaal en de toffe assassinations maakte het voor mij meer dan goed! (moet wel zeggen dat ik 'm op de PC heb gespeeld waar je al meer side-missions had, meer variatie)quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb me na het verschrikkelijke eerste deel nooit meer gewaagd aan een AC game. Hoor overal dat de andere delen beter zijn maar nog hoeft het van mij niet..
Ik vond het eerste deel verschrikkelijk ja.. En 'wel wat eentonig' is denk ik het understatement van de dag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Om het eerste deel nu verschrikkelijk te noemen... Ja het was wel wat eentonig maar de schaal en de toffe assassinations maakte het voor mij meer dan goed! (moet wel zeggen dat ik 'm op de PC heb gespeeld waar je al meer side-missions had, meer variatie)
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:10 schreef Poit het volgende:
Pff, ik ben een beetje zenuwachtig.. Ga strakjes voor het eerst naar een boksschool..
Om les te nemen, niets als boksbal... Hoop ik..
Ik vond je post leuker toen er nog maar één plaatje in stond...quote:
Of rossjeflossje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:02 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, F1 2012 in de bus. Dat wordt weer familie bellen en langs laten komen om er iets zinnigs over te melden
Wil wel helpen, maar was niet van plan om hem zelf te kopen dus kan geen user review voor je maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:02 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, F1 2012 in de bus. Dat wordt weer familie bellen en langs laten komen om er iets zinnigs over te melden
Wordt sowieso lastig, dit is de previewbuildquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil wel helpen, maar was niet van plan om hem zelf te kopen dus kan geen user review voor je maken.
Zover ik gezien heb is er weinig veranderd tov F1 2011. Nouja er is een rookie en challenge mode bijgekomen en natuurlijk de nieuwe baan in Texas die dit jaar op de kalender is verschenen, maar dat was het volgens mij wel... Geen idee of de gameplay aangepast is, er stond een te lange rij voor de game op de GamesCom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |