Morgen naar de garage, en was niet mijn auto gelukkig :pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
Word je auto nu gefixed AQ? Wat was er mis?
Goed dat je het zegt. Mijn scootmobiel moet ook weer voor een onderhoudsbeurtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen naar de garage, en was niet mijn auto gelukkig :p
Maar bokke klote zo iets!
Daar heb ik een paraplu voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:33 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh... nat geregend en al![]()
Gelukkig hebben we hier een droger staan en had ik reservekleding bij me
Ouch.. ik heb gefietst.. trein.. gefietst...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik een paraplu voor
Minder dat door de wind de paraplu inklapte en ik nu met een bebloede hand zit
Sharquote:
Nicequote:
Netjesquote:
Vanmiddag moet het wat meer opklaren, in de ochtend her en der flinke regen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag mag ik naar een bruiloft, ze hebben het wel slecht getroffen qua weer zeg
quote:
Dat is zeker balen zeg, zou er niet aan moeten denken als je bruiloft zo in t water valtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag mag ik naar een bruiloft, ze hebben het wel slecht getroffen qua weer zeg
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit een echte advertentie is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je te goedquote:
Gvd wat prachtig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Een goedkope computer ter grootte van een smartphonequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef wc-eend het volgende:
WTF is dat Raspberry Pi- ding... ik heb jullie er al meerdere male over gehoord..
wantzquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
TAIN!!
Your Raspberry Pi has now been shipped from our warehouse.
Zodra er een goed snel emulator op werkt ga ik een Snes cartridge casemod voor je makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wantz
het is maar goed dat nu wij getrouwd zijn alles van jou ook van mij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |