Het klinkt als een LEGO-game waarin ze de pretentie dat mensen samenwerken hebben losgelatenquote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
http://gambitious.com/ideas/2044-super-micro-heroes
Xou deze een tof spel zijn?
ZEG HEE!!! GA EENS SLAPEN!!!!quote:
Misschien typ ik in mijn slaap? ....quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ZEG HEE!!! GA EENS SLAPEN!!!!
Misschien lieg je ook nog eens naast het feit dat je nog steeds wakker bent?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien typ ik in mijn slaap? ....
Misschien lieg ik in mijn slaap? .. oh wait....whut....quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien lieg je ook nog eens naast het feit dat je nog steeds wakker bent?
Sharquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!
Buuuuh ik heb veel te kort geslapen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Wat een verrassing aan het topic te zien.
Je hoeft je tegen mij niet te verantwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaaaaar, teveel dingen aan hoofd buuuuh.
Morgen fiets kopen en dan ga ik naar t werk op de fiets als het niet regent
Dat komt me bekend voor...quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Morgen fiets kopen en dan ga ik naar t werk op de fiets als het niet regent
Ik heb geen auto en een hekel aan de bus en metro die ik nu elke dag moet nemen dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor...
En dan toch gewoon elke dag in de auto stappen![]()
Pftt.. ben altijd veelste lui 's ochtends..
Kan je alleen niet meer DSenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en een hekel aan de bus en metro die ik nu elke dag moet nemen dus ik denk dat het wel goed komt
quote:
Dan moet dat idd wel goed gaan komenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en een hekel aan de bus en metro die ik nu elke dag moet nemen dus ik denk dat het wel goed komt
Naar Amsterdam fietsen lijkt me niet echt geweldig als ik er met het OV al 1 uur en 45 minuten over zou doen...quote:
1 uur en 45 minuten??quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Naar Amsterdam fietsen lijkt me niet echt geweldig als ik er met het OV al 1 uur en 45 minuten over zou doen...
Gewoon in Den Haag, maar dan wel aan de andere kant van de stad vlakbij de Uithof...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
1 uur en 45 minuten??
Sinds wanneer woon jij in Limburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |