Nestelenquote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitchesssssss!!!Ben blij dat ik naar Den Haag verkas, gisteren heel de dag schoongemaakt (en friet gegeten uiteraard), leuk huis! Zin om er te gaan nestelen en m'n mancave in te richten!
waar zit je in fc de haagquote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitchesssssss!!!Ben blij dat ik naar Den Haag verkas, gisteren heel de dag schoongemaakt (en friet gegeten uiteraard), leuk huis! Zin om er te gaan nestelen en m'n mancave in te richten!
Dichtbij Hans!quote:
Nice Spank!!quote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Vlakbij het oude ADO stadion! Half minuutje ten noorden van het zuiderparkquote:
Zo dicht bij mijquote:Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vlakbij het oude ADO stadion! Half minuutje ten noorden van het zuiderpark
quote:
KUT!quote:Op zondag 2 september 2012 11:31 schreef Wessiej het volgende:
behalve dat ik nu woon in utrecht groet.
Dat heb ik gelukkig gisteren al gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice Spank!!
Ik ben nu ook aan t schoonmaken, was hard nodig
Ik ga ook maar eens mijn ramen lappen, ik woon hier nu meer als een jaar en alleen toen ik hier kwam wonen heeft mijn moeder het gedaan maar daarna heb ik het nooit gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gisteren al gedaan
Raad eens wat mijn moeder gedaan heeft toen ik er net woondequote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens mijn ramen lappen, ik woon hier nu meer als een jaar en alleen toen ik hier kwam wonen heeft mijn moeder het gedaan maar daarna heb ik het nooit gedaan![]()
Moedersquote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Raad eens wat mijn moeder gedaan heeft toen ik er net woondealleen ik had toen gigantisch de griep
Je raam nuquote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens mijn ramen lappen, ik woon hier nu meer als een jaar en alleen toen ik hier kwam wonen heeft mijn moeder het gedaan maar daarna heb ik het nooit gedaan![]()
Close enough!quote:
filmpje van dit tafareel pleasequote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Mario spelen gaat echt super goed als je een kat hebt die elke keer als mario springt of rent de ds in elkaar mept
Ik zal volgende keer proberen filmpje te maken, speel toch vaak genoeg. Heb wel een foto dat hij steeds met zijn kop voor het beeld van de ds zit maar daar zie je niet echt dat hij slaatquote:
ik wacht het af, lijk mij wel een grappig gezichtquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer proberen filmpje te maken, speel toch vaak genoeg. Heb wel een foto dat hij steeds met zijn kop voor het beeld van de ds zit maar daar zie je niet echt dat hij slaat
Gelukkig welquote:
Katrol heb ik niet, wel een glijbaan!quote:Op maandag 3 september 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een hele dag gesoftbald, 4 wedstrijden op één dag is toch best pittig. Rugpiiijjjnnn
En vanavond gewoon weer gaan trainen, heeft iemand een katrol over? Dan kan ik me misschien morgen toch nog uit bed hijsen
Ik ben alweer toe aan vakantie!quote:Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef Altron het volgende:
Moguh
Pfft... eerste dag op m'n werk weer na m'n vakantie...
Ben nu alweer toe aan weekend.
Ik helemaalquote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben alweer toe aan vakantie!
Haha , ik ook als ik deze week weer gewerkt heb gok ik zo..quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben alweer toe aan vakantie!
Dat overleef ik welquote:Op maandag 3 september 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nog een week joh, dat overleef je wel
Dat zou fucking awesome zijn! Helaas is mijn bed niet zo hoogquote:Op maandag 3 september 2012 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Katrol heb ik niet, wel een glijbaan!
Haha kleine wereld!quote:Op maandag 3 september 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou fucking awesome zijn! Helaas is mijn bed niet zo hoog
Vrijdag trouwens ineens atse gespot tijdens een bruiloftHelaas niet gesproken, denk dat hij op tijd weer was vertrokken
waterglijbaanquote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha kleine wereld!
En laag bed is trouwens geen probleem als je er een waterglijbaan van maakt!
quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Excuses!
En dames en Sharana_LV in het bijzonder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |