quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodra er een goed snel emulator op werkt ga ik een Snes cartridge casemod voor je maken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
TAIN!!
Your Raspberry Pi has now been shipped from our warehouse.
Ik heb minder ambitieuse plannen dan jij gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wat jouw mening er over is.
Er was uiteindelijk niets mee aan de handquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Mijn scootmobiel moet ook weer voor een onderhoudsbeurt
1 uur 20 min speelduurquote:DGVF wordt ontvoerd en hij heeft geen idee wiedit gedaan heeft.
In zijn cel heeft hij vaak gedoe met zijn celgenoten. Die kan hij echt niet uitstaan.
Maar ze zullen toch moeten samenwerken om alles tot een goed einde te brengen.
AQ ... ik ga even op vakantie en wat is er gelijk weer met je gebeurd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
De 2de DGVF FILM IS UIT
[..]
1 uur 20 min speelduur![]()
En een stuk beter dan de 1e film!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AQ ... ik ga even op vakantie en wat is er gelijk weer met je gebeurd?
Eindelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Poit het volgende:
TAIN!!
Your Raspberry Pi has now been shipped from our warehouse.
Ik heb er even doorheen gezapt maar t is niet mijn humorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Geef het een kans shar!
43% beter dan de vorige film!
Sta me bij Shar!quote:
Ik heb toch de moeite genomen om er op te klikken en er even naar te kijken!quote:
Ik moet hem nog zien! Was is wel beter dan de 1e?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb toch de moeite genomen om er op te klikken en er even naar te kijken!
Ik snap gewoon echt _niet_ wat er zo leuk aan is.
Ik voorspel dat eendje binnen kort bezoek krijgtquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Lig ik lekker te slapen... Wordt ik 01:30 bruut wakker gemaakt door een ruziënd quartet... Ik kijk uit mijn raam en kan alles zien..
Een negert wil te graag in zijn auto rijden na teveel gedronken te hebben. Zijn blanke vriend en diens vrouw en haar zus, de vrouw van de negert, houden hem tegen.
De negert kan dit niet hebben en zoekt ruzie met de blanke vriend... Die raakt opgefokt en de negert doet een 'over 9000' en wil die blanke vriend slaan... Dames komen tussenbeide maar de negert is zo krachtig dat hij de zus van zijn vrouw ten gronde slaat...
Gelukkig had eendmans al de popo's gebeld toen de negert ging slaan en kwam de politie snel tusserbeide...
Toen gingen dingen van kwaad naar erger wat de negert bleef kalm en deed alsof hij niks misdragen had. Zijn vrouw beschermde de negert door te zeggen dat het te snel ging. De blanke man ging redelijk uit zijn stekker en de politie zag meer dader in hem dan de negert.
Maar eendmans merkte alles op en heeft zich netjes bij oom agent gemeld en verteld wat er gebeurd is. Oom agent was blij want hij snapte geen fuck er van.
Alom alom een negert die onschuldig doet.. Zijn vrouw die daar in mee gaat, waarschijnlijk door de grootte van zijn fallus, diens zus die nu in het ziekenhuis ligt en de blanke man zit op het politiebureau want zijn gevoelens jegens de negert waren te agressief van aard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Heb je ook nog pinda's uit het raam gegooid?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Lig ik lekker te slapen... Wordt ik 01:30 bruut wakker gemaakt door een ruziënd quartet... Ik kijk uit mijn raam en kan alles zien..
Een negert wil te graag in zijn auto rijden na teveel gedronken te hebben. Zijn blanke vriend en diens vrouw en haar zus, de vrouw van de negert, houden hem tegen.
De negert kan dit niet hebben en zoekt ruzie met de blanke vriend... Die raakt opgefokt en de negert doet een 'over 9000' en wil die blanke vriend slaan... Dames komen tussenbeide maar de negert is zo krachtig dat hij de zus van zijn vrouw ten gronde slaat...
Gelukkig had eendmans al de popo's gebeld toen de negert ging slaan en kwam de politie snel tusserbeide...
Toen gingen dingen van kwaad naar erger wat de negert bleef kalm en deed alsof hij niks misdragen had. Zijn vrouw beschermde de negert door te zeggen dat het te snel ging. De blanke man ging redelijk uit zijn stekker en de politie zag meer dader in hem dan de negert.
Maar eendmans merkte alles op en heeft zich netjes bij oom agent gemeld en verteld wat er gebeurd is. Oom agent was blij want hij snapte geen fuck er van.
Alom alom een negert die onschuldig doet.. Zijn vrouw die daar in mee gaat, waarschijnlijk door de grootte van zijn fallus, diens zus die nu in het ziekenhuis ligt en de blanke man zit op het politiebureau want zijn gevoelens jegens de negert waren te agressief van aard.
Daar ben je ook lekker klaar mee zegquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |