SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Dat vind Wijnand leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Schild het volgende:
BredeBarbie wat doe je???![]()
![]()
![]()
Een 'Waar...' OP.
Proeftijd he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Schild het volgende:
BredeBarbie wat doe je???![]()
![]()
![]()
Een 'Waar...' OP.
Door het slotje heenposterquote:
Is weinand al begonnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Schild het volgende:
Gelukkig zit Wijnand nu ergens op de hei zielig te doen en hangt hij niet hier rond...
Ik mag dat.quote:
Dat klopt 100%quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef m.k het volgende:
@ bredebarbie: ik begrijp hieruit dat jij daadwerkelijk een post met tekt daarin geproduceerd hebt op youtube?
teringquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef jankaas020 het volgende:
popcorn, baco en de marvel one-shot: item 7.
Youtube discussies zijn iets onder het niveau van FOK!.quote:
En wat zegt dat over jou?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Youtube discussies zijn iets onder het niveau van FOK!.
quote:
Ik ben een hoogbegaafde Youtuberquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef m.k het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jou?
[..]
[ afbeelding ]
Droom je er vaak over?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik ben een hoogbegaafde Youtuber
Die bestaan nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..](* MaryMouse denkt terug aan alle spelfouten die Bredemama in eerdere posts heeft gemaakt
Ik zit nu weer op schoolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..](* MaryMouse denkt terug aan alle spelfouten die Bredemama in eerdere posts heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:
Deze moet ik gewoon even gequote hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
Ga eens rellenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dit haten noemen.
![]()
Geloof mij de gemiddelde DEF-er is echt nog mild in zijn/haar reakties
8en zijn genoeg voor examen.quote:
Ik en rellenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ga eens rellen, m'n popcorn is nog niet op...
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen/schrijven dat je BredeBarbie wilt zien huilen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ga eens rellen, m'n popcorn is nog niet op...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en rellen
Ik ben niet goed in rellen, geloof dat er alleen in C&H en RLS in het verleden wat posts van mij verwijderd zijn omdat ze niet helemaal door de beugel konden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en rellen
Ik ben niet goed in rellen, geloof dat er alleen in C&H en RLS in het verleden wat posts van mij verwijderd zijn omdat ze niet helemaal door de beugel konden
Met genoeg moet je geen genoegen nemen, zorg dat je zo goed bent als het maar even mogelijk is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
8en zijn genoeg voor examen.
Dan moet ik meer leren en minder sportenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Met genoeg moet je geen genoegen nemen, zorg dat je zo goed bent als het maar even mogelijk is.
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en rellen
Ik word altijd een beetje naar van huilende mannen jongetjes..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen/schrijven dat je BredeBarbie wilt zien huilen.![]()
-
Een onvoldoende in M3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Kan je alvast verklappen dat je gaat falen voor Nederlands.![]()
Je kan nog genoeg sporten als je uit geleerd bentquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan moet ik meer leren en minder sporten
Ik moet wel als een baas op die keuring komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je kan nog genoeg sporten als je uit geleerd bent
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Met genoeg moet je geen genoegen nemen, zorg dat je zo goed bent als het maar even mogelijk is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Kan je alvast verklappen dat je gaat falen voor Nederlands.![]()
Ja op domme lui zitten ze echt te wachten. Want een Korporaal der Marniers hoeft ook nooit wat te schrijven, en al hellemaal niet zonder fouten en/of begrijpelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik moet wel als een baas op die keuring komen.
Ach Nederlands is toch kut, Engels daarintegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Als hij VWO NL examen zou moeten doen wel ja. Las eerder vandaag op FOK! dat vmbo gevraagt wordt om 16.000.000 als zestien miljoen voluit te schrijven.
quote:
nu ben ik nieuwsgierig, waar ging het over?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb toch netjes mijn verontschuldigingen aangeboden aan de mod in C&H. Aan Danny niet
dat geeft ik toe, die verwijderde de posts in RLS (of was het SST) sneller dan ik kon posten
Het enige nuttige wat ik ooit van een korporaal der mariniers geleerd heb: altijd pen en papier bij je hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja op domme lui zitten ze echt te wachten. Want een Korporaal der Marniers hoeft ook nooit wat te schrijven, en al hellemaal niet zonder fouten en/of begrijpelijk.
Dan heb jij nog nooit een tekst van een korporaal van de mariniers gelezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja op domme lui zitten ze echt te wachten. Want een Korporaal der Marniers hoeft ook nooit wat te schrijven, en al hellemaal niet zonder fouten en/of begrijpelijk.
Nee dat klopt, maar mag toch hopen dat met zijn taken pakket hij dat toch enigermaten kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een korporaal van de mariniers zien schrijven
Zo spannend was het niet, ik quote vooral iemand die posts plaatste die in strijd waren met de policy.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig, waar ging het over?
Wat is m3??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een onvoldoende in M3Nederlands een 5.3.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo spannend was het niet, ik quote vooral iemand die posts plaatste die in strijd waren met de policy.
Mavo 3?quote:
Bestaat dat nog? Ik dacht dat ik in 2001 één van de laatste klassen was...quote:
klopt, bestaat niet meer, maar sommige knuppels noemen het nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Ik dacht dat ik in 2001 één van de laatste klassen was...
Grenzen opzoeken heet datquote:
En een lepelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat ik ooit van een korporaal der mariniers geleerd heb: altijd pen en papier bij je hebben.
Om VMBO-T een betere naam te geven, zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef m.k het volgende:
[..]
klopt, bestaat niet meer, maar sommige knuppels noemen het nog steeds hetzelfde
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef -Amber- het volgende:
IK ga me eens bij de CO voegen ivm inspectie
Doe ze de groeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef -Amber- het volgende:
IK ga me eens bij de CO voegen ivm inspectie
VMBO-TL representquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Om VMBO-T een betere naam te geven, zeker?
Pareltjes in het gekkie forum aan het lezenquote:
Eigenlijk vind ik het maar trieste figuren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:28 schreef m.k het volgende:
Wat een bazen![]()
http://img4.imageshack.us/img4/7782/alepoagosto2012surreali.jpg (copy/paste deze link)
http://img811.imageshack.us/img811/8907/1000xti05.jpg (copy/paste deze link)
http://img593.imageshack.us/img593/3695/1000xti02.jpg (copy/paste deze link)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:34 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Pareltjes in het gekkie forum aan het lezen
^^quote:
http://img837.imageshack.us/img837/6500/1000xti29.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het maar trieste figuren.
Nog een triest figuurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef m.k het volgende:
[..]
http://img837.imageshack.us/img837/6500/1000xti29.jpg (copy/paste deze link)
Crush op mijn leraarquote:
Die schoonmoeders zag ik ook staat, volgens mij, is dat die schijnheilige met ruzie over een geldcadeau aan vriendlief?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Crush op mijn leraar
26 jarige is heet op leraar en wil in het buitenland valium bestellen om de les door te komen.
Verder nog een leuk topic over schoonmoeders
Ja maar het leraar topic wordt steeds beter, vooral een van de laatste comments over koeien bezorgde me net een hartverknetteringquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die schoonmoeders zag ik ook staat, volgens mij, is dat die schijnheilige met ruzie over een geldcadeau aan vriendlief?
Mongolen schoolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef BredeBradda het volgende:
M3 is mavo 3 ja. Onze school noemt het nog steeds Mavo vandaar Klas M3B.
quote:
Vind ik nou ook.quote:
Waar slaat dat nu op?quote:
Als je termen die sinds 2001 niet meer in gebruik zijn nog steeds hanteert...quote:
Ah, OK, ik ben nog van de *eao, mavo, havo, vwo tijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je termen die sinds 2001 niet meer in gebruik zijn nog steeds hanteert...
MAVO bestaat gewoon weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je termen die sinds 2001 niet meer in gebruik zijn nog steeds hanteert...
Ik moet morgen weer werken, en maandag uiteraardquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef BredeBradda het volgende:
Wie moet er van jullie maandag weer werken?
Was er vakantie dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef BredeBradda het volgende:
Wie moet er van jullie maandag weer werken?
Hier wel iigquote:
8 uur onderweg voor 2 uur werk?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef paintmeester het volgende:
Ik moet maandag op dienstreis naar vlissingen
Ik toch wel, tijd voor kerstverlofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:56 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ben alweer 2 weken aan het werk...
Reistijd eigentijd, of reistijd diensttijd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef paintmeester het volgende:
Ik moet maandag op dienstreis naar vlissingen
quote:
Al een tijdje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik toch wel, tijd voor kerstverlof
Al een jaar geloof ik.quote:
In Caribisch Nederland is de mavo naar Europees-Nederlands model heringevoerd op 1 augustus 2011 (artikel 15 van de Wet voortgezet onderwijs BES). De mavo en het vbo (samen vmbo genoemd) vervangen het Antilliaanse vsbo (voorbereidend secundair beroepsonderwijs) dat in 2002 de mavo en het bvo (beroepsvoorbereidend onderwijs) verving.quote:
Terugreis zal deels in eigen tijd zijn. Maar ik dido het hele zaakjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reistijd eigentijd, of reistijd diensttijd?
Jezus, dan mag je wel op 1/8000 schieten ofzoquote:
Veel keuze is er niet.quote:
"Bezoek aan de Vlindertuin".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef BredeBradda het volgende:
M.k. hoe heette dat filmpje over de LMB ookalweer??
quote:
Hoezo vraag je dat aan mij? en welk filmpje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef BredeBradda het volgende:
M.k. hoe heette dat filmpje over de LMB ookalweer??
Nooit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef EllaN het volgende:
Wanneer gaan we DEF-meeten in de vlindertuin?
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat aan mij? en welk filmpje?
Vergeet niet je stretcher mee te nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef EllaN het volgende:
Wanneer gaan we DEF-meeten in de vlindertuin?
quote:
Was iemand anders, staat in het vorige topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustus
Dat was Schild, en lastig hè terug zoeken op FOK!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustus
ja die zagen we een uurtje geleden ook inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef paintmeester het volgende:
Kijken jullie serieus deze filmpjes? Dacht dat alleen ER dat deed....
Hoop dat je tevens niet gehecht bent aan je golvende lokken, die gaan er ook af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
Whehe mobiel inleveren op bivak, gaat nog wat worden voor mij![]()
Dat gelukkig dan weer nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoop dat je tevens niet gehecht bent aan je golvende lokken, die gaan er ook af.
Want je kunt niet zonder?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
Whehe mobiel inleveren op bivak, gaat nog wat worden voor mij![]()
Om tijd te doden zit ik altijd op m;n mobquote:
Daar heb je echt geen tijd om te doden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Om tijd te doden zit ik altijd op m;n mob
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
Fair warning ,hoorde dat dit jaar lui uit de initiele opleiding waren gestapt omdat ze hun mobiel 4 weken moeten inleveren en de haren eraf gaan
Lol, dat is toch juist vanzelfsprekend van dat haar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
Fair warning ,hoorde dat dit jaar lui uit de initiele opleiding waren gestapt omdat ze hun mobiel 4 weken moeten inleveren en de haren eraf gaan
En die telefoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lol, dat is toch juist vanzelfsprekend van dat haar.
Ja en het is ook verboden je leuter tijdens een bivak te wassen. Anders kan je natuurlijk nooit je vriendin trakteren op een echte bivaklul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja en het is ook verboden je leuter tijdens een bivak te wassen. Anders kan je natuurlijk nooit je vriendin trakteren op een echte bivaklul.
Asjeblieft zeg, dit is een geintje?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
Nee geen geintje. Lui die in tranen uitbarsten als ze hun spullen in de baksenvelop doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg, dit is een geintje?!
Waar was dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nee geen geintje. Lui die in tranen uitbarsten als ze hun spullen in de baksenvelop doen
Buiten de KM ook bij de KLu.quote:
Bij de EMMV doen ze daar niet aan, iig niet in "mijn tijd" (quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef paintmeester het volgende:
Bij mij ging het op het korste standje eraf. Niet zo erg want ik behoor zowiezo tot de groep mannen van de teruglopende haarlijn
Zijn iig wel geil tijdens de bootjesreis. Zal niet de eerste keer zijn dat een adelborst getriplestut wordt in het cafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij de EMMV doen ze daar niet aan, iig niet in "mijn tijd" ()
Ik wist wel dat ze kort haar bij vrouwelijke adelborsten doen, allemaal van die rattekoppies.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zijn iig wel geil tijdens de bootjesreis. Zal niet de eerste keer zijn dat een adelborst getriplestut wordt in het caf
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zijn iig wel geil tijdens de bootjesreis. Zal niet de eerste keer zijn dat een adelborst getriplestut wordt in het caf
Prachtigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]![]()
Owja, ik ben nu bij het deeltje 'koe' van dat topic.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefixt voor je. Overigens heeft Wijnand nu wel wat andere zaken aan z'n hoofd dan hier nutteloos rondhangen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat vind vindt Wijnand leuk.
Jazeker. En TMartina ook.quote:
Waar gaat dit over? Druk met wat>?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gefixt voor je. Overigens heeft Wijnand nu wel wat andere zaken aan z'n hoofd dan hier nutteloos rondhangen.
[..]
Jazeker. En TMartina ook.
Druk met uitgescholden worden door z'n instructeurs op het kasteel misschien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Druk met wat>?
Wijnand gaat bij de Esses click?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Druk met uitgescholden worden door z'n instructeurs op het kasteel misschien?
Of schelden ze bij de Kmar niet soms?![]()
Affirm.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wijnand gaat bij de Esses click?
Bij de koe moet op de heuvel gegraast worden en de aap moet zijn banaan gebruikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]![]()
Owja, ik ben nu bij het deeltje 'koe' van dat topic.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgensmij niet, maar zou toch kunnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, overigens ook je eerste OP hier of niet BreekbareBroeder?
Onderhoud ze he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ga maar eens m'n kussen periodiek onderhoud geven.
Want?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef BredeBradda het volgende:
Straks krijg ik nog meerdere MIVD'ers op me af
Dan zeggen Esses en Wijnand zo, ja die BredeBradda, even een extra grote scan afleggen, even zijn FOK! goed doornemen hahahquote:
Volgens die Chinese ongein ben ik een rat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Bij de koe moet op de heuvel gegraast worden en de aap moet zijn banaan gebruiken
Ik kan je vertellen, daar klopt geen jota van.quote:The Chinese astrological cycle begins with the year of the Rat; consequently those born within this category like to be first, pioneers, at the forefront of the action. Because of this, they tend to see themselves as a cut above the others. Restless and inquisitive, those born under the influence of the Rat are active, both physically and mentally, and tend to lead busy lives. Challenge is essential to them for they love the thrill of living dangerously, adapting easily to different environments and surviving against all odds.
Ik moet de eerste user die Esses serieus neemt nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan zeggen Esses en Wijnand zo, ja die BredeBradda, even een extra grote scan afleggen, even zijn FOK! goed doornemen hahah
Je hebt je roeping gemist maat. Kennelijk was het voorbestemd dat je officier werd bij het KCTquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Volgens die Chinese ongein ben ik een rat.
[..]
Ik kan je vertellen, daar klopt geen jota van.
Heb ik de MIVD al gezegdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan zeggen Esses en Wijnand zo, ja die BredeBradda, even een extra grote scan afleggen, even zijn FOK! goed doornemen hahah
Ik ben een konijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Volgens die Chinese ongein ben ik een rat.
[..]
Ik kan je vertellen, daar klopt geen jota van.
Ik een rat.quote:
Wie neemt jou nou weer serieus.quote:
Ik ben een aapquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wie neemt jou nou weer serieus.
Met je VO die nog goedgekeurd moet worden
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben een rooster(moet ik me nou net zoals Rave gaan gedragen?
)
Een konijn is:quote:
Ai.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:50 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een konijn is:
Keen, Wise, Fragile, Tranquil, Serene, Considerate, Fashionable, Sneaky, Obsessive
Konden ze niet meteen gewoon alle eigenschappen die er zijn in de mix gooien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:50 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een konijn is:
Keen, Wise, Fragile, Tranquil, Serene, Considerate, Fashionable, Sneaky, Obsessive
Hier, van wiki:quote:
Ik ga alvast een schuilkelder bouwenquote:The first trine consists of the Rat, Dragon, and Monkey. These three signs are intense and powerful individuals, capable of great good or great evil. They make great leaders, but the three may have different approaches. Frustrated when hampered, these signs are ruled by highly potent energy and unpredictability. At their worst, Rats are ruthlessly power-hungry, vindictive, and Machiavellian; Dragons are inflexible megalomaniacs and narcissists; and Monkeys are destructive manipulators and hedonists. They are intelligent, magnanimous, charismatic, charming, authoritative, confident, eloquent, and artistic. They can also be tyrannical, bombastic, prejudiced, deceitful, imperious, and ruthless.
nieuwsgierig, onafhankelijk, levendig, behulpzaam en heeft alles in de gaten, maar ook niet erg diepgaand, lomp, huichelachtig en met zichzelf bezigquote:
Smart, Magnetic, Well-liked, Affable, Quick-witted, Surreptitious, Selfish, Protective, Calculating, Nags.quote:
Apen zijn toch juist wel altijd met zichzelf bezig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:53 schreef m.k het volgende:
[..]
nieuwsgierig, onafhankelijk, levendig, behulpzaam en heeft alles in de gaten, maar ook niet erg diepgaand, lomp, huichelachtig en met zichzelf bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een beetje de barbie van def?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:53 schreef m.k het volgende:
[..]
nieuwsgierig, onafhankelijk, levendig, behulpzaam en heeft alles in de gaten, maar ook niet erg diepgaand, lomp, huichelachtig en met zichzelf bezig
Preciesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de barbie van def?
Lt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lt. kan je de kenmerken van een rooster eens opzoeken?
Brave, Romantic, Motivated, Proud, Blunt, Resentful, Boastfulquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lt. kan je de kenmerken van een rooster eens opzoeken?
Ik moet jammergenoeg toegeven dat ik me in al die eigenschappen eigenlijk wel kan vinden, ook die negatieve dingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:00 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Brave, Romantic, Motivated, Proud, Blunt, Resentful, Boastful
Hey, dat stond er niet bij!quote:
Dat zijn zeker de karaktereigenschappen die jij mij toeschrijft of niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:04 schreef m.k het volgende:
Een Haan heeft een kleurrijk karakter. Goed organisatievermogen. Gevoel voor humor, maar met onwrikbare opvattingen, houdt van discussie. Hanen zijn niet zo tactvol, soms wispelturig. Ze hebben een waardige en gezaghebbende houding. Financieel bekwaam. De Haan maakt veel notities en is ambitieus, maar soms een beetje irreëel. Houdt niet van kritiek, maar wel van tradities en rituelen, van optochten en pracht en praal. Een Haan kan erg trots zijn en besteedt meestal veel aandacht aan het uiterlijk. Over het algemeen zijn Hanenkinderen erg onafhankelijk en hebben ze hun zaakjes goed voor elkaar. Ze kunnen zichzelf goed vermaken. Als ouder kan de Haan erg streng zijn, hij/zij wil het beste voor de kinderen en stelt daardoor vaak hoge eisen. Ook kan een Hanenouder niet zo goed affectie tonen. Het zijn in wezen hele goede ouders, maar ze gedragen zich vaak iets te afstandelijk tegenover hun kinderen.
Klopt wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:53 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Smart, Magnetic, Well-liked, Affable, Quick-witted, Surreptitious, Selfish, Protective, Calculating, Nags.
Nee copy paste werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat zijn zeker de karaktereigenschappen die jij mij toeschrijft of niet?
Valt me nog mee dat er ook redelijk positieve dingen tussen zitten.
Ja, zie jij daar positieve dingen tussen staan? sorry dat was niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik doelde op het dikgedrukte, dat heb jij toch zeker zelf gedaan?.
Zie editquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja, zie jij daar positieve dingen tussen staan? sorry dat was niet mijn bedoeling
ligt aan de situatie waarin hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zie edit.
Ik vind Ze hebben een waardige en gezaghebbende houding wel positief.
Waardigheid is toch altijd goed?quote:
Laat maar. ik ga tukken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waardigheid is toch altijd goed?
En gezag wordt aanvaard door de mensen, dus ik ben geen dictator
Bluf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Morgen in het fietsenhok achter school! Bring it on!![]()
quote:
Zelf!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef m.k het volgende:
Vrouwen en schilderenHeb ik de hele serre 2 keer in de verf staan zegt mijn moeder "en dan wil ik het uiteindelijk in die kleur hebben" wijst naar een pot met hagelwitte verf die nog niet is aangeraakt.
Dat wou ik ook zeggen ja.quote:
Wat voor waterverf heb je gebruikt dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen ja.
Maargoed, kom er net achter dat het hele project overnieuw kan. verf droogt niet
Relius, ik vermoed dat mn pa er ooit loodverf ofzo op heeft gesmeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor waterverf heb je gebruikt dan?
Verder...
Nee. Net in nederland.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een rust, ja.... Waar zijn pumatje en Esses gebleven? Nog aan het nagenieten?
Bitter weinig gezien. Alleen tijdens kut weer een tent kapot zien sxheuren en toen moest ik dus nog.... Eerste dag :-(quote:
Mooi, goede vakantie gehad?quote:
Yup. Nat, dat wel.quote:
Niet zo gek daar. Is het geen regen dan wel door de temperatuur van het zweet.quote:
Ik hoop toch echt wel dat je bemerkt had dat het maar om een geintje gingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:37 schreef Esses het volgende:
En terugkomende op werkkleding opmerking van amber, elke nederlandse baas die je verplicht in werkkleding te werken verstrekt het.
Idem.quote:
Ja, tegenhouden lukte niet meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we zo'n beetje de laatste van NL
quote:
Had het al. Dacht het eens uit te proberen en kwam er toen achter dat ik het maar niks vond, en dat eens geinstallerrd je niet meer naar het oude terug kon.quote:
Ja, ik ook een weekje geledenquote:
Ok, thanksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Aangezien het om U.S. Marines gaat maar even verbeterd.
Nog 40 minuten wachten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef MaryMouse het volgende:
en ik zit maar te wachten tot het pakje geopend wordt. Besef nu pas dat het real-time is
Blond momentje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef MaryMouse het volgende:
en ik zit maar te wachten tot het pakje geopend wordt. Besef nu pas dat het real-time is
Ja, toen ik ging kijken waren ze net die vitrine aan het openschroeven, dus ik dacht dat het een samenvatting was.quote:
heb ik wel vaker last van.quote:
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, toen ik ging kijken waren ze net die vitrine aan het openschroeven, dus ik dacht dat het een samenvatting was.
[..]
heb ik wel vaker last van.
Dat er een vacature isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef -Amber- het volgende:
Vond vanmorgen een notitie van me vrouw met een magneetje aan de ijskast bevestigd. "Het werkt niet, ik ga terug naar mijn ouders." Ik opende de ijskast een het lichtje brande gewoon, ook het bier was gewoon koud. Waar heeft dat mens het in Godsnaam over?
Grijp je kans. Kun je weer naar de VS.quote:
Precies, daarom hebben vrouwen ook kleinere voetjes dan mannen. Kunnen ze beter bij het aanrecht.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grijp je kans. Kun je weer naar de VS.
Ik weet mijn plek hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Precies, daarom hebben vrouwen ook kleinere voetjes dan mannen. Kunnen ze beter bij het aanrecht.
Is trouwens het enige recht dat vrouwen hebben.
Zonde om je weekend te verslapen, maar slaap lekkerquote:
quote:
Esses leeft niet meer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De OP is kapot geloof ik
Hoe is het?
Jawel, maar die is nog aan het opdrogenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Esses leeft niet meer?
quote:Gaat goed. Moe maar voldaan
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Schild het volgende:
Gelukkig zit Wijnand nu ergens op de hei zielig te doen en hangt hij niet hier rond...
Wat heeft Esses nou weer uitgevroten dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jawel, maar die is nog aan het opdrogen
Nat geworden in Thailand, geen verdere details bekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat heeft Esses nou weer uitgevroten dan?
Avond ERquote:
Nee. Ik had alles gescant. Mijn excuses,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt wel dat je bemerkt had dat het maar om een geintje ging
Was toen net wakker..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zonde om je weekend te verslapen, maar slaap lekker
Tering..quote:
Ja zie je wel, het is duidelijk een botje en geen gespierde kerel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef hoogvlieger het volgende:
he kijk, foto van Rave_NL gevonden.
[ afbeelding ]
Taaiaap.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Wijnand, hoe gaat ie? Bevalt het? Vertel eens wat
Goed te doenquote:
Nee dat duurt nog 3 dagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
Nou wijnand, al bijna opsporings ambtenaar?
Niet normaal inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Schild het volgende:
Wijnand, zult 't wel niet koud hebben gehad tijdens bivak he...![]()
Ik denk nog wel iets langer ;-)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Goed te doenlekker rondgebanjerd door de bossen en veul meer. Ga wel lekker vroeg naar bed vanavond
[..]
Nee dat duurt nog 3 dagen
Bivak bij de Vijf Eiken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad
Nee, ook geen drie jaar. Maar meneer is in opleiding, tenzij hij over 3 dagen zijn eerste werkstages gaat lopen zal hij nog even geen opsporingsambtenaar wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Schild het volgende:
Denk dat die 3 dagen 3 jaren moeten zijn... zo zie je maar dat een weekje bos niet goed voor je is.
Valt mee, bijkomende van mijn vakantie.quote:
40 tot 60 kilometer per dag gelopen. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef paintmeester het volgende:
ahhh wilde vakantie gehad in Thailand
Dan krijg je ook dikke kuitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
40 tot 60 kilometer per dag gelopen. Dan krijg je dat
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
Lance Armstrong zijn prijzenkast nu ook.
Yups. En een verschrikkelijk zere rug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dan krijg je ook dikke kuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |