SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Dat vind Wijnand leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Schild het volgende:
BredeBarbie wat doe je???![]()
![]()
![]()
Een 'Waar...' OP.
Proeftijd he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Schild het volgende:
BredeBarbie wat doe je???![]()
![]()
![]()
Een 'Waar...' OP.
Door het slotje heenposterquote:
Is weinand al begonnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Schild het volgende:
Gelukkig zit Wijnand nu ergens op de hei zielig te doen en hangt hij niet hier rond...
Ik mag dat.quote:
Dat klopt 100%quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef m.k het volgende:
@ bredebarbie: ik begrijp hieruit dat jij daadwerkelijk een post met tekt daarin geproduceerd hebt op youtube?
teringquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef jankaas020 het volgende:
popcorn, baco en de marvel one-shot: item 7.
Youtube discussies zijn iets onder het niveau van FOK!.quote:
En wat zegt dat over jou?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Youtube discussies zijn iets onder het niveau van FOK!.
quote:
Ik ben een hoogbegaafde Youtuberquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef m.k het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jou?
[..]
[ afbeelding ]
Droom je er vaak over?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik ben een hoogbegaafde Youtuber
Die bestaan nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..](* MaryMouse denkt terug aan alle spelfouten die Bredemama in eerdere posts heeft gemaakt
Ik zit nu weer op schoolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..](* MaryMouse denkt terug aan alle spelfouten die Bredemama in eerdere posts heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:
Deze moet ik gewoon even gequote hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
Ga eens rellenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dit haten noemen.
![]()
Geloof mij de gemiddelde DEF-er is echt nog mild in zijn/haar reakties
8en zijn genoeg voor examen.quote:
Ik en rellenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ga eens rellen, m'n popcorn is nog niet op...
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen/schrijven dat je BredeBarbie wilt zien huilen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ga eens rellen, m'n popcorn is nog niet op...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en rellen
Ik ben niet goed in rellen, geloof dat er alleen in C&H en RLS in het verleden wat posts van mij verwijderd zijn omdat ze niet helemaal door de beugel konden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en rellen
Ik ben niet goed in rellen, geloof dat er alleen in C&H en RLS in het verleden wat posts van mij verwijderd zijn omdat ze niet helemaal door de beugel konden
Met genoeg moet je geen genoegen nemen, zorg dat je zo goed bent als het maar even mogelijk is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
8en zijn genoeg voor examen.
Dan moet ik meer leren en minder sportenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Met genoeg moet je geen genoegen nemen, zorg dat je zo goed bent als het maar even mogelijk is.
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en rellen
Ik word altijd een beetje naar van huilende mannen jongetjes..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen/schrijven dat je BredeBarbie wilt zien huilen.![]()
-
Een onvoldoende in M3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Kan je alvast verklappen dat je gaat falen voor Nederlands.![]()
Je kan nog genoeg sporten als je uit geleerd bentquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan moet ik meer leren en minder sporten
Ik moet wel als een baas op die keuring komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je kan nog genoeg sporten als je uit geleerd bent
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Met genoeg moet je geen genoegen nemen, zorg dat je zo goed bent als het maar even mogelijk is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Kan je alvast verklappen dat je gaat falen voor Nederlands.![]()
Ja op domme lui zitten ze echt te wachten. Want een Korporaal der Marniers hoeft ook nooit wat te schrijven, en al hellemaal niet zonder fouten en/of begrijpelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik moet wel als een baas op die keuring komen.
Ach Nederlands is toch kut, Engels daarintegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Als hij VWO NL examen zou moeten doen wel ja. Las eerder vandaag op FOK! dat vmbo gevraagt wordt om 16.000.000 als zestien miljoen voluit te schrijven.
quote:
nu ben ik nieuwsgierig, waar ging het over?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb toch netjes mijn verontschuldigingen aangeboden aan de mod in C&H. Aan Danny niet
dat geeft ik toe, die verwijderde de posts in RLS (of was het SST) sneller dan ik kon posten
Het enige nuttige wat ik ooit van een korporaal der mariniers geleerd heb: altijd pen en papier bij je hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja op domme lui zitten ze echt te wachten. Want een Korporaal der Marniers hoeft ook nooit wat te schrijven, en al hellemaal niet zonder fouten en/of begrijpelijk.
Dan heb jij nog nooit een tekst van een korporaal van de mariniers gelezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja op domme lui zitten ze echt te wachten. Want een Korporaal der Marniers hoeft ook nooit wat te schrijven, en al hellemaal niet zonder fouten en/of begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |