Wat iemand 'de ware' maakt is naar mijn mening dat jij voor hem/haar kiest. 'de ware' is dan ook (eventueel) een tijdelijke status, maar op dat moment is diegene niettemin de ware.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad. Ik ben dólgelukkig met mijn man en zou hem voor geen goud willen missen. Maar ik leer wel eens heren kennen waarvan ik denk "nou, als ik niet al getrouwd zou zijn..". Dat betekent voor mij niet direct een crush ofzo, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen; ik geloof niet in één 'ware' of zulks een onzin. Er zijn meer mensen op deze aardkloot waar je prima mee klikt en een erg fijn leven samen kunt hebben. Maargoed, hondstrouw als ik ben en nog steeds tot over m'n oren verliefd op m'n man blijft het bij erkennen dat 'je het met die andere man wellicht óók prima had uitgehouden'.
je vriend gaat je dumpen als hij er achter komt. en gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Caro_2012 het volgende:
@Kola Ja, op het obsessieve af.. Ik google hem en ben hem een keer gevolgd om te weten waar hij ongeveer woont, ik ben echt niet normaal bezig.. Wat moet mijn vriend van me denken?
@fathank Hahaha ik denk helaas niet dat hij voor mijn charmes valt! Volgens mij beledig ik hem als ik zijn lessen niet serieus neem
TS is 26, die leraar mag haar in alle gaatjes nemen zonder dat zijn baan op het spel staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:20 schreef Veela het volgende:
Je docent zal toch niet op je avances in gaan, dat kan hem zijn baan kosten en jij bent heus niet zo belangrijk voor hem dat hij dat er voor over heeft. Als je dus iets doet, maak je alleen jezelf belachelijk.
quote:Nu zit ik te denken om een hele lading diazepam te bestellen voor de periode dat ik zijn lessen moet volgen.
je kan ook het hele topic lezen voordat je een dipshit van jezelf maakt, maar dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Dit is toch niet serieus? Toch?
Dit is dan weer een punt waar ik over zou struikelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Caro_2012 het volgende:
minder seks is volgens mij een van de minst belangrijke dingen.. Onze relatie is verder heel stabiel dus het zou ontzettend zonde zijn.
WTF!?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:05 schreef Lyrebird het volgende:
Caro_2012, je bent een koe.
Dat is niet beledigend bedoeld, maar met je 26 jaar ben je volgens de Chinese kalender een Ox. Koeien hebben de neiging om mentaal alles te herkauwen, waardoor je blijft piekeren. Dat is desastreus voor je mentale en fysieke gesteldheid. Heb je ook problemen met je maag, met je spijsvertering?
Advies: sta luchtiger in het leven. Voor een koe is dat enorm lastig. Het helpt als je jezelf omringt met bijvoorbeeld apen: mensen die het leven als een feest zien. Apen zijn 19 en 31 jaar oud. Hoe oud is je vriend?
Sla geen maaltijd over, eet zo gezond mogelijk, ga een muziekinstrument spelen, ga dansen, beweeg veel en neem jezelf en het leven niet al te serieus.
Een accupuncturist en Koreaanse ginseng helpen ook. Tegen blozen bestaan middeltjes die prima werken.
We wachten het antwoord van de TS af.quote:
Er staat ook een redelijk algemeen verhaal wat voor 9 van de 10 mensen opgaat. Dus er zal best een kern van waarheid in kunnen zitten. Ik durf alleen te wedden dat dat dan niet komt door de astrologie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
We wachten het antwoord van de TS af.![]()
Ik durf te wedden dat ik er niet ver naast zit.
Misschien daar eens mee naar de huisarts? Misschien heeft het een oorzaak dat zijn libido zo laag is. Ik bedoel, 2 keer per maand seks hebben is echt niet veel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Caro_2012 het volgende:
@Cue_ Dat is inderdaad een groot probleem voor me, maar we hebben daar al eindeloos over gepraat en we komen uiteindelijk op geen enkel duidelijk antwoord. Het enige dat ik zeker weet is dat ik een veel groter libido heb dan hijIk vraag me zo vaak af of hij gewoon niet meer geïnteresseerd is in mijn uiterlijk. Word er vreselijk wanhopig van, maar ben voor mezelf tot de conclusie gekomen dat het geen nut heeft om me hier zo druk om te maken, minder seks is volgens mij een van de minst belangrijke dingen.. Onze relatie is verder heel stabiel dus het zou ontzettend zonde zijn. Ik baal er gewoon van dat ik zoveel emotie heb als ik die leraar zie of aan 'm denk, wou dat ik het kon uitschakelen.
@probeer en @drijfhout, jullie mogen inderdaad eerst goed lezen voor je een oordeel velt. Ik kies helemaal niet voor dit dubbele gevoel.
We weten alleen dat hij 2 keer per maand sex met haar heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien daar eens mee naar de huisarts? Misschien heeft het een oorzaak dat zijn libido zo laag is. Ik bedoel, 2 keer per maand seks hebben is echt niet veel.
Wat zou je advies voor een zwijn zijn? Ik pieker ook vaak trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:05 schreef Lyrebird het volgende:
Caro_2012, je bent een koe.
Dat is niet beledigend bedoeld, maar met je 26 jaar ben je volgens de Chinese kalender een Ox. Koeien hebben de neiging om mentaal alles te herkauwen, waardoor je blijft piekeren. Dat is desastreus voor je mentale en fysieke gesteldheid. Heb je ook problemen met je maag, met je spijsvertering?
Advies: sta luchtiger in het leven. Voor een koe is dat enorm lastig. Het helpt als je jezelf omringt met bijvoorbeeld apen: mensen die het leven als een feest zien. Apen zijn 19 en 31 jaar oud. Hoe oud is je vriend?
Sla geen maaltijd over, eet zo gezond mogelijk, ga een muziekinstrument spelen, ga dansen, beweeg veel en neem jezelf en het leven niet al te serieus.
Een accupuncturist en Koreaanse ginseng helpen ook. Tegen blozen bestaan middeltjes die prima werken.
Ik ben niet zo bekend met de zwijnen (levensgenieters). Die zouden weinig problemen moeten hebben, als het gaat om relaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Wat zou je advies voor een zwijn zijn? Ik pieker ook vaak trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |