Druk met uitgescholden worden door z'n instructeurs op het kasteel misschien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Druk met wat>?
Wijnand gaat bij de Esses click?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Druk met uitgescholden worden door z'n instructeurs op het kasteel misschien?
Of schelden ze bij de Kmar niet soms?![]()
Affirm.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wijnand gaat bij de Esses click?
Bij de koe moet op de heuvel gegraast worden en de aap moet zijn banaan gebruikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]![]()
Owja, ik ben nu bij het deeltje 'koe' van dat topic.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgensmij niet, maar zou toch kunnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, overigens ook je eerste OP hier of niet BreekbareBroeder?
Onderhoud ze he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ga maar eens m'n kussen periodiek onderhoud geven.
Want?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef BredeBradda het volgende:
Straks krijg ik nog meerdere MIVD'ers op me af
Dan zeggen Esses en Wijnand zo, ja die BredeBradda, even een extra grote scan afleggen, even zijn FOK! goed doornemen hahahquote:
Volgens die Chinese ongein ben ik een rat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Bij de koe moet op de heuvel gegraast worden en de aap moet zijn banaan gebruiken
Ik kan je vertellen, daar klopt geen jota van.quote:The Chinese astrological cycle begins with the year of the Rat; consequently those born within this category like to be first, pioneers, at the forefront of the action. Because of this, they tend to see themselves as a cut above the others. Restless and inquisitive, those born under the influence of the Rat are active, both physically and mentally, and tend to lead busy lives. Challenge is essential to them for they love the thrill of living dangerously, adapting easily to different environments and surviving against all odds.
Ik moet de eerste user die Esses serieus neemt nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan zeggen Esses en Wijnand zo, ja die BredeBradda, even een extra grote scan afleggen, even zijn FOK! goed doornemen hahah
Je hebt je roeping gemist maat. Kennelijk was het voorbestemd dat je officier werd bij het KCTquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Volgens die Chinese ongein ben ik een rat.
[..]
Ik kan je vertellen, daar klopt geen jota van.
Heb ik de MIVD al gezegdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan zeggen Esses en Wijnand zo, ja die BredeBradda, even een extra grote scan afleggen, even zijn FOK! goed doornemen hahah
Ik ben een konijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Volgens die Chinese ongein ben ik een rat.
[..]
Ik kan je vertellen, daar klopt geen jota van.
Ik een rat.quote:
Wie neemt jou nou weer serieus.quote:
Ik ben een aapquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wie neemt jou nou weer serieus.
Met je VO die nog goedgekeurd moet worden
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben een rooster(moet ik me nou net zoals Rave gaan gedragen?
)
Een konijn is:quote:
Ai.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:50 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een konijn is:
Keen, Wise, Fragile, Tranquil, Serene, Considerate, Fashionable, Sneaky, Obsessive
Konden ze niet meteen gewoon alle eigenschappen die er zijn in de mix gooien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:50 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een konijn is:
Keen, Wise, Fragile, Tranquil, Serene, Considerate, Fashionable, Sneaky, Obsessive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |