Bluf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Morgen in het fietsenhok achter school! Bring it on!![]()
quote:
Zelf!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef m.k het volgende:
Vrouwen en schilderenHeb ik de hele serre 2 keer in de verf staan zegt mijn moeder "en dan wil ik het uiteindelijk in die kleur hebben" wijst naar een pot met hagelwitte verf die nog niet is aangeraakt.
Dat wou ik ook zeggen ja.quote:
Wat voor waterverf heb je gebruikt dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen ja.
Maargoed, kom er net achter dat het hele project overnieuw kan. verf droogt niet
Relius, ik vermoed dat mn pa er ooit loodverf ofzo op heeft gesmeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor waterverf heb je gebruikt dan?
Verder...
Nee. Net in nederland.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een rust, ja.... Waar zijn pumatje en Esses gebleven? Nog aan het nagenieten?
Bitter weinig gezien. Alleen tijdens kut weer een tent kapot zien sxheuren en toen moest ik dus nog.... Eerste dag :-(quote:
Mooi, goede vakantie gehad?quote:
Yup. Nat, dat wel.quote:
Niet zo gek daar. Is het geen regen dan wel door de temperatuur van het zweet.quote:
Ik hoop toch echt wel dat je bemerkt had dat het maar om een geintje gingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:37 schreef Esses het volgende:
En terugkomende op werkkleding opmerking van amber, elke nederlandse baas die je verplicht in werkkleding te werken verstrekt het.
Idem.quote:
Ja, tegenhouden lukte niet meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we zo'n beetje de laatste van NL
quote:
Had het al. Dacht het eens uit te proberen en kwam er toen achter dat ik het maar niks vond, en dat eens geinstallerrd je niet meer naar het oude terug kon.quote:
Ja, ik ook een weekje geledenquote:
Ok, thanksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Aangezien het om U.S. Marines gaat maar even verbeterd.
Nog 40 minuten wachten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef MaryMouse het volgende:
en ik zit maar te wachten tot het pakje geopend wordt. Besef nu pas dat het real-time is
Blond momentje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef MaryMouse het volgende:
en ik zit maar te wachten tot het pakje geopend wordt. Besef nu pas dat het real-time is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |