Die schoonmoeders zag ik ook staat, volgens mij, is dat die schijnheilige met ruzie over een geldcadeau aan vriendlief?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Crush op mijn leraar
26 jarige is heet op leraar en wil in het buitenland valium bestellen om de les door te komen.
Verder nog een leuk topic over schoonmoeders
Ja maar het leraar topic wordt steeds beter, vooral een van de laatste comments over koeien bezorgde me net een hartverknetteringquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die schoonmoeders zag ik ook staat, volgens mij, is dat die schijnheilige met ruzie over een geldcadeau aan vriendlief?
Mongolen schoolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef BredeBradda het volgende:
M3 is mavo 3 ja. Onze school noemt het nog steeds Mavo vandaar Klas M3B.
quote:
Vind ik nou ook.quote:
Waar slaat dat nu op?quote:
Als je termen die sinds 2001 niet meer in gebruik zijn nog steeds hanteert...quote:
Ah, OK, ik ben nog van de *eao, mavo, havo, vwo tijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je termen die sinds 2001 niet meer in gebruik zijn nog steeds hanteert...
MAVO bestaat gewoon weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je termen die sinds 2001 niet meer in gebruik zijn nog steeds hanteert...
Ik moet morgen weer werken, en maandag uiteraardquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef BredeBradda het volgende:
Wie moet er van jullie maandag weer werken?
Was er vakantie dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef BredeBradda het volgende:
Wie moet er van jullie maandag weer werken?
Hier wel iigquote:
8 uur onderweg voor 2 uur werk?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef paintmeester het volgende:
Ik moet maandag op dienstreis naar vlissingen
Ik toch wel, tijd voor kerstverlofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:56 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ben alweer 2 weken aan het werk...
Reistijd eigentijd, of reistijd diensttijd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef paintmeester het volgende:
Ik moet maandag op dienstreis naar vlissingen
quote:
Al een tijdje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik toch wel, tijd voor kerstverlof
Al een jaar geloof ik.quote:
In Caribisch Nederland is de mavo naar Europees-Nederlands model heringevoerd op 1 augustus 2011 (artikel 15 van de Wet voortgezet onderwijs BES). De mavo en het vbo (samen vmbo genoemd) vervangen het Antilliaanse vsbo (voorbereidend secundair beroepsonderwijs) dat in 2002 de mavo en het bvo (beroepsvoorbereidend onderwijs) verving.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |