Dan moet je naar je huisarts gaan en het daar bespreken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Caro_2012 het volgende:
Met die angstaanvallen bedoel ik letterlijk dat ik baad in 't angstzweet, ik ben bang dat ik ga flauwvallen en ik krijg verschrikkelijke hartkloppingen. Mijn handen worden gevoelloos. Ik heb het al in de meest onbenullige situaties. Ik denk dat verder niemand hier begrijpt hoe erg ik ermee zit, tenzij je zelf last van paniek-/angstaanvallen hebt. Ik doe nu jaren over een studie die normaal maar 4 jaar doet, omdat ik zoveel situaties heb vermeden. Ik wil nu echt gewoon een keer klaar zijn en zijn klotelessen volgen en me gewoon kunnen concentreren op de stof, ipv me te laten afleiden door mijn emoties.
Aan deze reacties heb ik weinig. Ik weet dat jullie het zien als aanstellerij, maar ik ervaar het als een enorm probleem dus ik zou graag inhoudelijke reacties krijgen.
Heb je dat ook al eens aan je huisarts verteld? Zoja, dan snap ik niet waarom hij je alleen die medicatie voorschrijft en niet door stuurt naar een psych.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Caro_2012 het volgende:
Met die angstaanvallen bedoel ik letterlijk dat ik baad in 't angstzweet, ik ben bang dat ik ga flauwvallen en ik krijg verschrikkelijke hartkloppingen. Mijn handen worden gevoelloos. Ik heb het al in de meest onbenullige situaties. Ik denk dat verder niemand hier begrijpt hoe erg ik ermee zit, tenzij je zelf last van paniek-/angstaanvallen hebt. Ik doe nu jaren over een studie die normaal maar 4 jaar doet, omdat ik zoveel situaties heb vermeden. Ik wil nu echt gewoon een keer klaar zijn en zijn klotelessen volgen en me gewoon kunnen concentreren op de stof, ipv me te laten afleiden door mijn emoties.
Aan deze reacties heb ik weinig. Ik weet dat jullie het zien als aanstellerij, maar ik ervaar het als een enorm probleem dus ik zou graag inhoudelijke reacties krijgen.
Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Caro_2012 het volgende:
Ik ben 26 en ik weet dat het overdreven kinderlijk gedrag is, maar ik ben ook al bij een psycholoog en een haptonoom geweest en het heeft allemaal niks geholpen. Ik voel me ook niet volwassen en onafhankelijk, hoewel ik het echt probeer te zijn. Met die pillen kan ik beter denken en voel ik me rustiger. Ik kan ze zeer zeker wèl bestellen in het buitenland.
Nu wil je ze nemen om je studie af te kunnen maken. Straks heb je nodig omdat je de zenuwen hebt omdat je moet solliciteren. Of in je baan omdat je anders te nerveus in een vergadering zit...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Caro_2012 het volgende:
Ik ben 26 en ik weet dat het overdreven kinderlijk gedrag is, maar ik ben ook al bij een psycholoog en een haptonoom geweest en het heeft allemaal niks geholpen. Ik voel me ook niet volwassen en onafhankelijk, hoewel ik het echt probeer te zijn. Met die pillen kan ik beter denken en voel ik me rustiger. Ik kan ze zeer zeker wèl bestellen in het buitenland.
Lees je wel goed? Het gaat niet om die crush, het gaat erom dat ze het zonder illegale pillen niet kan handelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.
Nou en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Het gaat niet om die crush, het gaat erom dat ze het zonder illegale pillen niet kan handelen.
Tja, als je denkt dat ze beter af is met die pillen, dan inderdaad 'nou en?'quote:
Voor die crush niet nee maar om van die angstaanvallen af te komen weer wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor die crush niet nee maar om van die angstaanvallen af te komen weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |