abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115236841
Hello allemaal,

Ik zit in een relatie van 5,5 jaar en ben dik tevreden, afgezien van het feit dat we best weinig seks hebben (1-2 keer per maand) en ik daardoor ook over andere mannen fantaseer. Nu fantaseer ik bijna elke dag over een leraar die ik eigenlijk al tijden probeer te vermijden. Na de zomer moet ik al zijn lessen helaas toch gaan volgen, anders kan ik de opleiding niet afronden. Ik krijg het al benauwd als ik bij hem in de buurt kom. Ik voel me zo puberaal en schaam me enorm voor mijn gedrag. Ik wil ook niet dat mijn vriend het aan me merkt (hij heeft ook les van hem gehad). Gisteren was ik met mijn vriend in de supermarkt en toen stonden we ineens toevallig naast die leraar. Ik kreeg bijna geen lucht meer en liep gauw ergens anders naartoe, ik kon geen woord meer over mijn lippen krijgen tegen mijn vriend. Ook ben ik erg bang dat de leraar tijdens de les mij vragen stelt over de stof en me op die manier voor schut zet voor de klas, omdat ik heel veel moeite heb met het vak.

Een paar maanden geleden kreeg ik ineens angstaanvallen in een heel andere situatie, daar kreeg ik diazepam (valium) voor. Nu zit ik te denken om een hele lading diazepam te bestellen voor de periode dat ik zijn lessen moet volgen. Ik kan er maar een paar krijgen van de huisarts maar in het buitenland kan ik ze wel bestellen. Met deze pillen blijf ik kalm en laat ik mijn emoties niet zo uit de hand lopen. Ik ben namelijk bang dat ik iets heel doms ga doen en mijn relatie verkloot. Heeft iemand hier ervaring met valium? Wat denken jullie, is het een dom idee?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:51:23 #2
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115236910
hoe oud ben je :?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:52:02 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115236919
Ja, ik vind het vrij dom.

Verman jezelf. En dan krijg je maar een rooie kop in de klas. Daar ga je niet dood aan en je relatie ook niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_115236983
Zeg tegen je vriend dat hij je vaker moet neuken... Klaar..
pi_115237003
Haha wtf. Dat dit bestaat in Nederland
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:55:29 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115237066
Je kan die pillen niet bestellen - misschien bij een illegale apotheek, maar dan weet je nooit wat je slikt.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_115237226
Met die angstaanvallen bedoel ik letterlijk dat ik baad in 't angstzweet, ik ben bang dat ik ga flauwvallen en ik krijg verschrikkelijke hartkloppingen. Mijn handen worden gevoelloos. Ik heb het al in de meest onbenullige situaties. Ik denk dat verder niemand hier begrijpt hoe erg ik ermee zit, tenzij je zelf last van paniek-/angstaanvallen hebt. Ik doe nu jaren over een studie die normaal maar 4 jaar doet, omdat ik zoveel situaties heb vermeden. Ik wil nu echt gewoon een keer klaar zijn en zijn klotelessen volgen en me gewoon kunnen concentreren op de stof, ipv me te laten afleiden door mijn emoties.

Aan deze reacties heb ik weinig. Ik weet dat jullie het zien als aanstellerij, maar ik ervaar het als een enorm probleem dus ik zou graag inhoudelijke reacties krijgen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:59:48 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115237253
Tjezus hoe oud ben je als ik vragen mag? En idd die pillen kun je niet via inet bestellen, daar moet je bij een dealer voor zijn die in pillen handelt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:00:06 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115237267
Dan moet je naar een psychiater - wij kunnen niet echt helpen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:00:27 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115237278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Caro_2012 het volgende:
Met die angstaanvallen bedoel ik letterlijk dat ik baad in 't angstzweet, ik ben bang dat ik ga flauwvallen en ik krijg verschrikkelijke hartkloppingen. Mijn handen worden gevoelloos. Ik heb het al in de meest onbenullige situaties. Ik denk dat verder niemand hier begrijpt hoe erg ik ermee zit, tenzij je zelf last van paniek-/angstaanvallen hebt. Ik doe nu jaren over een studie die normaal maar 4 jaar doet, omdat ik zoveel situaties heb vermeden. Ik wil nu echt gewoon een keer klaar zijn en zijn klotelessen volgen en me gewoon kunnen concentreren op de stof, ipv me te laten afleiden door mijn emoties.

Aan deze reacties heb ik weinig. Ik weet dat jullie het zien als aanstellerij, maar ik ervaar het als een enorm probleem dus ik zou graag inhoudelijke reacties krijgen.
Dan moet je naar je huisarts gaan en het daar bespreken.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:02:01 #12
189978 controlaltdelete
pi_115237344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Caro_2012 het volgende:

Heb je dat ook al eens aan je huisarts verteld? Zoja, dan snap ik niet waarom hij je alleen die medicatie voorschrijft en niet door stuurt naar een psych.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115237399
Ik ben 26 en ik weet dat het overdreven kinderlijk gedrag is, maar ik ben ook al bij een psycholoog en een haptonoom geweest en het heeft allemaal niks geholpen. Ik voel me ook niet volwassen en onafhankelijk, hoewel ik het echt probeer te zijn. Met die pillen kan ik beter denken en voel ik me rustiger. Ik kan ze zeer zeker wèl bestellen in het buitenland.
pi_115237455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Caro_2012 het volgende:
Ik ben 26 en ik weet dat het overdreven kinderlijk gedrag is, maar ik ben ook al bij een psycholoog en een haptonoom geweest en het heeft allemaal niks geholpen. Ik voel me ook niet volwassen en onafhankelijk, hoewel ik het echt probeer te zijn. Met die pillen kan ik beter denken en voel ik me rustiger. Ik kan ze zeer zeker wèl bestellen in het buitenland.
Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:05:00 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115237484
Cijfer opkrikken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:05:25 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115237503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Caro_2012 het volgende:
Nu wil je ze nemen om je studie af te kunnen maken. Straks heb je nodig omdat je de zenuwen hebt omdat je moet solliciteren. Of in je baan omdat je anders te nerveus in een vergadering zit...

Een afhankelijkheid van pillen ligt op de loer.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:06:12 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115237536
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet naar een psycholoog hiermee, jeetje wat overdrijven mensen zeg. Je bent gewoon verliefd op je leraar, komt zo vaak voor.
Lees je wel goed? Het gaat niet om die crush, het gaat erom dat ze het zonder illegale pillen niet kan handelen.
pi_115237594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lees je wel goed? Het gaat niet om die crush, het gaat erom dat ze het zonder illegale pillen niet kan handelen.
Nou en?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115237612
@Kola Ja, op het obsessieve af.. Ik google hem en ben hem een keer gevolgd om te weten waar hij ongeveer woont, ik ben echt niet normaal bezig.. Wat moet mijn vriend van me denken?

@fathank Hahaha ik denk helaas niet dat hij voor mijn charmes valt! Volgens mij beledig ik hem als ik zijn lessen niet serieus neem
pi_115237661
Diazepam is verslavend.
Beter zoek je hulp voor je paniekaanvallen je gaat er namelijk niet dood aan. Aan die pillen kun je echter wel dood gaan.
Je hebt geen idee op welk hellend vlak je je begeeft dus ga onmiddellijk bellen met je huisarts en vraag om hulp. Je krijgt dan cognitieve therapie en gesprekken dit soort shit is beginnend junkiegedrag.

Neuk liever je leraar en stop met je relatie dan dat je aan de drugs gaat.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:08:44 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_115237674
echt joh? :') Je wil pillen gaan bestellen in het buitenland zodat je die kunt slikken omdat je daarmee wil voorkomen dat je helemaal wild wordt van je leraar en je door hem laat neuken?

Als je pillen moet slikken om je leraar niet te neuken (en dus je relatie te verkloten) dan zijn er ernstigere dingen aan de hand dan die crush op je leraar hoor :')
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:08:57 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115237683
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou en?
Tja, als je denkt dat ze beter af is met die pillen, dan inderdaad 'nou en?'
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:10:28 #23
189978 controlaltdelete
pi_115237747
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Kola het volgende:

[..]

Voor die crush niet nee maar om van die angstaanvallen af te komen weer wel.
pi_115237809
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor die crush niet nee maar om van die angstaanvallen af te komen weer wel.
Helemaal niet. :') Alsof je zelf niets op kan lossen, mensen vertrouwen en leunen altijd te veel op hulp van buitenaf.
pi_115237852
@Nozem Heb je zelf ook angstproblemen gehad? Hoe ben je er vanaf gekomen? Ik heb twee vrienden met hetzelfde probleem, ze zeggen allebei dat therapie helpt maar ik zie ze geen enkele vooruitgang boeken en hun medicatie is zo sterk dat ze helemaal niet meer normaal kunnen functioneren. Wat voor therapie kan dan helpen? Mijn psycholoog wist nauwelijks wat van ademhalingstechnieken en verwees me naar de haptonoom, maar dat was zo'n zweverige hippie met homeopathische prut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')