Terugreis zal deels in eigen tijd zijn. Maar ik dido het hele zaakjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reistijd eigentijd, of reistijd diensttijd?
Jezus, dan mag je wel op 1/8000 schieten ofzoquote:
Veel keuze is er niet.quote:
"Bezoek aan de Vlindertuin".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef BredeBradda het volgende:
M.k. hoe heette dat filmpje over de LMB ookalweer??
quote:
Hoezo vraag je dat aan mij? en welk filmpje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef BredeBradda het volgende:
M.k. hoe heette dat filmpje over de LMB ookalweer??
Nooit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef EllaN het volgende:
Wanneer gaan we DEF-meeten in de vlindertuin?
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat aan mij? en welk filmpje?
Vergeet niet je stretcher mee te nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef EllaN het volgende:
Wanneer gaan we DEF-meeten in de vlindertuin?
quote:
Was iemand anders, staat in het vorige topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustus
Dat was Schild, en lastig hè terug zoeken op FOK!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustus
ja die zagen we een uurtje geleden ook inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef paintmeester het volgende:
Kijken jullie serieus deze filmpjes? Dacht dat alleen ER dat deed....
Hoop dat je tevens niet gehecht bent aan je golvende lokken, die gaan er ook af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
Whehe mobiel inleveren op bivak, gaat nog wat worden voor mij![]()
Dat gelukkig dan weer nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoop dat je tevens niet gehecht bent aan je golvende lokken, die gaan er ook af.
Want je kunt niet zonder?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
Whehe mobiel inleveren op bivak, gaat nog wat worden voor mij![]()
Om tijd te doden zit ik altijd op m;n mobquote:
Daar heb je echt geen tijd om te doden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Om tijd te doden zit ik altijd op m;n mob
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
Fair warning ,hoorde dat dit jaar lui uit de initiele opleiding waren gestapt omdat ze hun mobiel 4 weken moeten inleveren en de haren eraf gaan
Lol, dat is toch juist vanzelfsprekend van dat haar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
Fair warning ,hoorde dat dit jaar lui uit de initiele opleiding waren gestapt omdat ze hun mobiel 4 weken moeten inleveren en de haren eraf gaan
En die telefoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lol, dat is toch juist vanzelfsprekend van dat haar.
Ja en het is ook verboden je leuter tijdens een bivak te wassen. Anders kan je natuurlijk nooit je vriendin trakteren op een echte bivaklul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja en het is ook verboden je leuter tijdens een bivak te wassen. Anders kan je natuurlijk nooit je vriendin trakteren op een echte bivaklul.
Asjeblieft zeg, dit is een geintje?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef paintmeester het volgende:
Nee geen geintje. Lui die in tranen uitbarsten als ze hun spullen in de baksenvelop doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg, dit is een geintje?!
Waar was dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nee geen geintje. Lui die in tranen uitbarsten als ze hun spullen in de baksenvelop doen
Buiten de KM ook bij de KLu.quote:
Bij de EMMV doen ze daar niet aan, iig niet in "mijn tijd" (quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef paintmeester het volgende:
Bij mij ging het op het korste standje eraf. Niet zo erg want ik behoor zowiezo tot de groep mannen van de teruglopende haarlijn
Zijn iig wel geil tijdens de bootjesreis. Zal niet de eerste keer zijn dat een adelborst getriplestut wordt in het cafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij de EMMV doen ze daar niet aan, iig niet in "mijn tijd" ()
Ik wist wel dat ze kort haar bij vrouwelijke adelborsten doen, allemaal van die rattekoppies.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zijn iig wel geil tijdens de bootjesreis. Zal niet de eerste keer zijn dat een adelborst getriplestut wordt in het caf
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zijn iig wel geil tijdens de bootjesreis. Zal niet de eerste keer zijn dat een adelborst getriplestut wordt in het caf
Prachtigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]![]()
Owja, ik ben nu bij het deeltje 'koe' van dat topic.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefixt voor je. Overigens heeft Wijnand nu wel wat andere zaken aan z'n hoofd dan hier nutteloos rondhangen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat vind vindt Wijnand leuk.
Jazeker. En TMartina ook.quote:
Waar gaat dit over? Druk met wat>?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gefixt voor je. Overigens heeft Wijnand nu wel wat andere zaken aan z'n hoofd dan hier nutteloos rondhangen.
[..]
Jazeker. En TMartina ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |