Mmm, ik vertrouw dit voor geen centquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yvonne! Ik wist wel dat je nog even kwam kijken
Maar, hier ben ik met mijn Bossche Bolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar is marymouse en zij met die bossche bol ava eigenlijk gebleven?
Goede morgen Kardinaal. Dat is weer even geleden hé. Ik ben toevallig een beetje aan het rondneuzen (vakantie) en zie dat er hier weer leven in de brouwerij is. Gezelligquote:
's avonds is er hier meer te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Goede morgen Kardinaal. Dat is weer even geleden hé. Ik ben toevallig een beetje aan het rondneuzen (vakantie) en zie dat er hier weer leven in de brouwerij is. Gezellig
Dan moet je zeggen dat je er bent, dan blijft iemand misschien plakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:04 schreef kaatje50 het volgende:
ja, weet ik. Kijk de laatste tijd wel vaker, maar dan is er toevallig niemand. Of...ik lig lam op de bank naar de tv te kijken
dat is ook een idee. Zal mijn leven beterenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je er bent, dan blijft iemand misschien plakken
Het weerforum? forum.Pietpaulusma.anaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
ik zit overigens wel vaak op het weerforum. Ik vind het zo mooi, die bezetenheid van onweer en bliksem. Zelf ben ik er bang van, dus misschien dat ik het daarom zo in de gaten houdt, haha
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het weerforum? forum.Pietpaulusma.anaal?
Ja. want het is wat hier met de tornado's!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]sorry, dom uitgedrukt, maar zo noem ik het altijd tegen mijn man. Ik bedoel het topic Weer, Klimaat en Natuurrampen en dan voornamelijk het weer in Nederland..wel leuk hoor
Jezus, de familiedagen bij jou thuis vliegen voorbij zeker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]sorry, dom uitgedrukt, maar zo noem ik het altijd tegen mijn man. Ik bedoel het topic Weer, Klimaat en Natuurrampen en dan voornamelijk het weer in Nederland..wel leuk hoor
Jij zegt het ik dacht hetquote:
Heul nietquote:
Héé hoest met Kally (en familie)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, de familiedagen bij jou thuis vliegen voorbij zeker!
Wie heeft er gewonnenquote:
Tante Trix had een volle spaarkaart.quote:
Komt er nog wat dan op TV, want Knevel&vd Brink kan ik niet ontvangen in Amsterdam, zo zonde he......quote:
weet welk prog. je gaat kijken maar daar wordt ik verdrietig van, je weet wel hequote:
Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet welk prog. je gaat kijken maar daar wordt ik verdrietig van, je weet wel he
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig van
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielvind het allemaal gladjakkers, zakkenvullers, praatjesmakers en pannekoeken............... en ik hoorde vanavond van iemand als je op Rutte gaat stemmen wilt hij de werkende medemens volgend jaar er 1000 euro bonus in hun loon meegeven, of het waar is weet ik niet..
Oke, dus die 1000 Eurie loop ik dus even mis, nou ja zijn beloftes, of Rutte het echt zou doen betwijfel ik eigenlijk, ze beloven zoveel stuk voor stuk, zou ook niet meer weten op wie ik ga stemmen, zat al te denken stem ik maar niet maar dan gaat geheid mijn stem naar Geertje, alles vind ik goed behalve mijn stem voor Geertjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!
Even roepen naar de keuken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
Je stem gaat dan natuurlijk niet echt verloren, blanco is een proteststem, daarmee geef je natuurlijk wel een signaal afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je niet stemt gaat je stem verloren en niet naar een partij. Als je wel wil stemmen kan je blanco of ongeldig stemmen dan gaat je stem ook verloren maar telt die mee voor de opkomst.
Dat is pas sinds 2008. En dan telt die apart mee voor de boekhouding voor die tijd waren ongeldige en blanco-stemmen hetzelfde. Je stem gaat gewoon verloren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Je stem gaat dan natuurlijk niet echt verloren, blanco is een proteststem, daarmee geef je natuurlijk wel een signaal af
nee, je kan niet goed tellen denk ik, echt over 24 jaar hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat het voor jou nog wel 30 jaar zou duren?
Het schiet al opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, je kan niet goed tellen denk ik, echt over 24 jaar hoor
Kook je toch gewoon een levenselixer waarmee je 300 wordt? Beetje heks kan dat toch wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja de jaren vliegen zo voorbij![]()
Ik ga ff lezen daar, hou wel van gedoe en herrie in de tent en bloed aan de muurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
ik zit even de FB van NWS te lezen over het Badr Hari topic, wann gedoe en gezeik weer zeg.Ik dacht overigens dat ik hoorde dat ze het bij Knevel en van de Brink er ook over gingen hebben, niet over dat topic maar over Badr Hari natuurlijk!
Als het nog even zo doorgaat duurt het niet lang meer voor Knevel en vd Brink het over het topic gaan hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
ik zit even de FB van NWS te lezen over het Badr Hari topic, wann gedoe en gezeik weer zeg.Ik dacht overigens dat ik hoorde dat ze het bij Knevel en van de Brink er ook over gingen hebben, niet over dat topic maar over Badr Hari natuurlijk!
och, ik moet zeggen, ik vind het ook niet geheel onvermakelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ga ff lezen daar, hou wel van gedoe en herrie in de tent en bloed aan de muur
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het nog even zo doorgaat duurt het niet lang meer voor Knevel en vd Brink het over het topic gaan hebben
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
Zouzou zit er vast vanavond om dr ongenoegen te uiten
Qiw ohhhhh diequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
Zouzou zit er vast vanavond om dr ongenoegen te uiten
Ik ben echt best nieuwsgierig welke user er achter zouzou zit, irritant of niet, het is een geweldige trollquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zouzou is Bénédicte?![]()
Darn, dat zou bijna briljant zijn
Misschien is het Teun welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben echt best nieuwsgierig welke user er achter zouzou zit, irritant of niet, het is een geweldige troll
Die heeft ze nu niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was had ze al een permban gehad...
Gert kan nog even geen antwoord geven denk ik, die ziet met lede ogen van alles terugkeren en moet nog even aan het idee wennen dat het wellicht gedaan is met zijn rustquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Marrije het volgende:
Heeft Gert nou eigenlijk een leuke zomer gehad?
En dat door Liesje en Yvonne.... Het is vast gezellig achter de schermenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert kan nog even geen antwoord geven denk ik, die ziet met lede ogen van alles terugkeren en moet nog even aan het idee wennen dat het wellicht gedaan is met zijn rust
Ja, grootste lol, voor je het weet heb je opeens een 3 sterren-abo aan je kont hangen, kijk maar uit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat door Liesje en Yvonne.... Het is vast gezellig achter de schermen
Gebruik je dat laffe "ik ken het eg nie hellepe" excuus nou nog stééds?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, grootste lol, voor je het weet heb je opeens een 3 sterren-abo aan je kont hangen, kijk maar uit!
Mijn munitie om jou te jennen met dat abo werd mij wreed ontnomen, mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zo zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gebruik je dat laffe "ik ken het eg nie hellepe" excuus nou nog stééds?
Het kostte mij dik poen druiloor....
Is dat over voetballe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
Renee v.d Gijp bij VI; Als van Basten nu zegt ik laat m'n baard staan tot we winnen, dan kan ie in december mooi voor Sinterklaas spelen
Da's humor, maar dat is aan jou natuurlijk niet besteedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat over voetballe?![]()
Mooi, tijd om dringend andere dingen te gaan doen....
Klopt, er is nix leuks aan voetballe, zelfs niet grappig bedoeld...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's humor, maar dat is aan jou natuurlijk niet besteed
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, er is nix leuks aan voetballe, zelfs niet grappig bedoeld...
5th is ook Amsterdammer, ..... eentje die niet van Ajax houdtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Voetballen is heel erg leuk, en mijn cluppie is nog leuker
Is toch heel ergquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
5th is ook Amsterdammer, ..... eentje die niet van Ajax houdt
Sorry..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is toch heel ergdan is hij niet met een AJAX hart geboren
Dan ga je vast kijken morgen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry..
[ afbeelding ]
Ik ben van datte...
Wel toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom vraag je in de OP hoe het met die Griek is en niet met mij?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Laysa het volgende:
Bwehehehe...zo komt iedereen langzaam even posten hier
ik ken je tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]kon het toch niet laten
Ik snap je niet, je gaat dus kijken of je weet niet waar ik het over heb?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als jij iets weet wat IK ga missen, kan je een Slap Shot om je oren krijgen weet je hé?
Naar jouw Griek wordt tenminste gevraagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe is het met zijn vrouw/vriendin?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet de groeten van hem hebben
FANNquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhh Hoest met de Viking ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar jouw Griek wordt tenminste gevraagd
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar jouw Griek wordt tenminste gevraagd
Ik was anders nog als een scherpschutterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Het was half 3 's nachts he? Mijn herens wwerkten niet meer, vond dat ik er al heel wat had.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we deze effe volblaffen vanavond !![]()
![]()
![]()
Haksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Toverheks het volgende:
En Laysa![]()
![]()
en ook de rest van het tuig dat dit topic weer komt vereren met een bezoekje
Ja jij was er toen ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was anders nog als een scherpschutter![]()
ff kijken of ik toen ook gepost heb
Jaaaaaaaaaaaaa dat bedoel ik !quote:
Wie gaan we volblaffen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we deze effe volblaffen vanavond !![]()
![]()
![]()
Goed. Wat aardig dat je het vraagtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhh Hoest met de Viking ?
Is Huppelkut toch tot maandag met vriendin en moeder naar Slagharen ben ik haar kamer aan het metermovosenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is Huppelkut toch tot maandag met vriendin en moeder naar Slagharen ben ik haar kamer aan het metermovosennou kan niet meer verder in het donker morgen maar weer heb het zowaar echt druk, denk dat ik maar een baan ga zoeken
Dit topic !quote:
plugin, mis je een plugin ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit topic !![]()
Ik krijg steeds melding van PLUg In ofzoiet !![]()
dat is die laptop hastikke langzaam, of de verbinding, dat ken ook
Is gewoon een varken, echt meen ik overal ligt wat in dat kippenhok, en de tandpasta was zeker in de aanbieding van die dure, liggen 5 tube`squote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
omg....was zeker ook grote schoonmaak
![]()
lekker klussen daar ben je gek op
Die wilde ik net voor je postenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is gewoon een varken, echt meen ik overal ligt wat in dat kippenhok, en de tandpasta was zeker in de aanbieding van die dure, liggen 5 tube`smaar allemaal creme en roosjes van dekbed kussens, kaarsjes et6c.en heb je wel eens iemand met een tafeltje en een rolgordijn van 2 meter zoveel achterop een scooter zien zitten
en dan nog een mega grote tas ergens te bungelen.
Dat wist ik !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die wilde ik net voor je posten
ahhhhhhhhhh Vitasquote:
Shockwave betekent dat je lappie over 10 minuten ontploftquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik veelook iet met shockwave geen flauw idee wat dat ding bedoeld
Oh...... dan neem ik vast afscheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Shockwave betekent dat je lappie over 10 minuten ontploft
ah, iets met je shockwave plugin dus (is voor het afspelen van filmpjes o.a. youtube)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik veelook iet met shockwave geen flauw idee wat dat ding bedoeld
Waar blijft mijn Alexander of marvinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh...... dan neem ik vast afscheid![]()
Het was fijn om jullie te kennen
ehhhh....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
ah, iets met je shockwave plugin dus (is voor het afspelen van filmpjes o.a. youtube)
Welke browser gebruik je?
nee doe efffe die ene kreun negert,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Alexander of marvin
ik weet zeker dat je kassakutje helemaal inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Maar wordt wel mooi hoor Laysa, heb van die bakken voor in zo boekenkast gekocht ook creme met bloemetjes, dekbed overtrek en zo een stoer plaid erover gedrapeerd en nog meer bende was een vermogen kwijt bij de Ikea ( we doen het met zijn alle he, of ik doe alles hun leggen alleen geld op tafel)en komen nog wat meiden prullen enzo, nu maar hopen dat ze het mooi vind zoniet gaat ze maar een ander kosthuis zoeken, neem ik haar kamer wel
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee doe efffe die ene kreun negert,ik vergeet steeds hoe die vent heet,
het begint met uh uh uh
Hoop het ook, en een nagellak en make up echt ze werkt nu bij de Kruitvat part time ( 29ste heeft ze intake gesprek van school nieuwe opleiding) maar ze kan zelf wel een Kruitvat beginnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je kassakutje helemaal inzal zijn
chrome dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ehhhh....die met dat rondje blauwe stip rood groen en geel ik weet niet meer
hoe dat heette
Heeft ze ander werk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop het ook, en een nagellak en make up echt ze werkt nu bij de Kruitvat part time ( 29ste heeft ze intake gesprek van school nieuwe opleiding) maar ze kan zelf wel een Kruitvat beginnen
oke...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
chrome dus
als ie moeilijk blijft doen, gewoon effe Adobe shockwave player opnieuw downloaden en installeren, grote kans dat het dan verholpen is.
http://get.adobe.com/shockwave/otherversions/
Ja ben blij hoor dat Madam weer de moeite had genomen om een baantje te gaan zoeken, die 3 weken AH vond ze maar niks, wat denken ze daar wel dat ze boodschappen mandjes gaat sorteren, en langer werkt dan afgesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft ze ander werk?
Wat goed van dr![]()
En spannend de 29e
Dit gaat over de jongste Heks? gaat goed dus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ben blij hoor dat Madam weer de moeite had genomen om een baantje te gaan zoeken, die 3 weken AH vond ze maar niks, wat denken ze daar wel dat ze boodschappen mandjes gaat sorteren, en langer werkt dan afgesprokenEn dit bevalt haar helemaal, ze vind het erg leuk, leuke meiden etc. dus ben ik allang blij.
eeeeejjjjjjjjjjjjjj die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
En als dat niet helpt, dit nummer van Jack keihard aanzetten, dan wordt je ook weer blij![]()
verstandige vrouwquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... dat laat ik even later aan die Griek over
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit gaat over de jongste Heks? gaat goed dus?
klotekinderenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Heks is nog niet eens het juiste woord, af en toe echt zou haar zo aan haar haren de trap af willen slepen, maar dat mag niet
![]()
Nee hoor, maar ze is af en toe zo stronteigenwijs en denkt dat ze alles beter weet wordt er soms moe van
hard! zo goeeedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeejjjjjjjjjjjjjj die ken ik nog nieteffe luisteren
Ik zei gister kutkinderen, blijft het zelfde tochquote:
één pot natquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei gister kutkinderen, blijft het zelfde toch
Die geven het alweer opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
Waar zit de rest nu ineene, was zo gesjellig druk hier![]()
Tv kijken en zo naar bedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ze worden oud heks, tis niet andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar goed, mooi filmpje ook, mooie vrouw, Jack White is
Oh daar zijn die geile wijven weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die geven het alweer op![]()
blaffen wij hem toch effe vol Heks ?
ja toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
Nieuwe album van Jack, Blunderbuss, gewoon 2 of 3 keer luisteren en ......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisteren
Deze zijn nog geilerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
quote:
die laat ik even voor strakkiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie deze ook gevolgd vanavond, heel intressant en leuk en mooie caps van Gher......
Honderd jaar oud pakket vanavond geopend
doe maar een aai over z'n bolletje, vin ik ruim voldoende ....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Laysa slaap lekker dan straks en kus aan D-K ook namens Jian
was echt leuk om te volgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die laat ik even voor strakkies
mmmm, ik vond het een beetje een dooddoener en die show was belachelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie deze ook gevolgd vanavond, heel intressant en leuk en mooie caps van Gher......
Honderd jaar oud pakket vanavond geopend
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
doe maar een aai over z'n bolletje, vin ik ruim voldoende ....
quote:
Omdat je geen Noors kon verstaan, maar ben razend benieuwd wat er allemaal instaat en hoop ook dat het gauw op internet komt wat het allemaal voor betekenis heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, ik vond het een beetje een dooddoener en die show was belachelijk
Gewoon voorbereiding op nieuwe schermutselingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]dacht dat er wat opbloeide tussen jullie als ik het topic zo volg, de goedemorgen/goedemiddag en avond enzo
Nee kijk thuis heb het druk ben aan het klussen en ben niet meegevraagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]toverheks
ga je morgen ook naar ajax ?
Als we het over voetballen gaan hebben ben ik weg hoor !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]toverheks
ga je morgen ook naar ajax ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon voorbereiding op nieuwe schermutselingen
ik schenk alleen nog maar bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]speel je nog steeds voor ober? of ben je die rol ontgroeid ?
Godquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we het over voetballen gaan hebben ben ik weg hoor !![]()
alleen deze vin ik wel leuk![]()
Op z'n topquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow......... maar dat lust ik wel hoor !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik schenk alleen nog maar bier
[ afbeelding ]
zit weer te joetoepen jou schuldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of is er nog iemand die iets kwijt wil ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef Toverheks het volgende:
Doet ik ff deze, af en toe kijken blijft leuk.
Ja, da's waar, wil jij nog iets kwijt Heks hier aan de RLS mensjes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit weer te joetoepen jou schuld
Welnee, ik doseer alleen een beetje anders heb ik morgen niks meer te vertellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat we uitgeluld zijn
Oh die is al zo oud, maar blijft geweldig, dat kind is zoontje van kennissen van hun dus niks zielig, maar volgens mij moest ie toch na afloop huilenquote:
Coos zal wel af en toe bijlezen, zal hem eens twitterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, da's waar, wil jij nog iets kwijt Heks hier aan de RLS mensjes?
Ik niet, weet je wie ik wel een beetje heb gemist?
CoosCoos als je dit leest ?
Ik heb je gemist...
Jullie gaan toch niet door met die reunie of wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik doseer alleen een beetje anders heb ik morgen niks meer te vertellen
Dat zou wel mooi zijn !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef Laysa het volgende:
Nou als Coos nu niet te voorschijn komt weet ik het ook niet meer
Je kan nu niet meer terug hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet door met die reunie of wel?
Jawelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet door met die reunie of wel?
Honda mag ook effe lang komen !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik heb hondjes al een keer geroepen in het vorige topic, maar nog niks
Mis er nog wel een paar, Tuinfluiterd die zelde hier poste maar het wel volgde, Cc is ook nog niet langs geweest dacht ik. en zo zijn er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik heb hondjes al een keer geroepen in het vorige topic, maar nog niks
Met griekse yoghurt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Zit ik het topic dus voor niks vol te blaffen !
Fluitertje postte hier niet zo vaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mis er nog wel een paar, Tuinfluiterd die zelde hier poste maar het wel volgde, Cc is ook nog niet langs geweest dacht ik. en zo zijn er nog wel een paar.
Nee hoor, we maken gewoon een derde aan, gezellig, zoals heks zegtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Zit ik het topic dus voor niks vol te blaffen !
Kijk aan !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Gert het volgende:
Hou eens op met ruziemaken!![]()
![]()
![]()
O wacht, te vroeg.![]()
Mijn zomer was prima en duurt nog een paar weken Marrije! Ben jij tevreden over jouw zomer? Die hitte was zeker wel afzien!
Tis hier allemaal nog heel liefelijk hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
O wacht, te vroeg.![]()
Mijn zomer was prima en duurt nog een paar weken Marrije! Ben jij tevreden over jouw zomer? Die hitte was zeker wel afzien?![]()
ow........ oke...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken gewoon een derde aan, gezellig, zoals heks zegt
Je bent een schorpioen of je bent het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk aan !ze komen onder alle stenen vandaan !
![]()
ja het vorige topic had meer potentiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis hier allemaal nog heel liefelijk hoor
Ah... ik ben maagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent een schorpioen of je bent het niet.
het is maar een kwestie van tijd voordat jij je zin krijgt hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
ja het vorige topic had meer potentie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
O wacht, te vroeg.![]()
Mijn zomer was prima en duurt nog een paar weken Marrije! Ben jij tevreden over jouw zomer? Die hitte was zeker wel afzien?![]()
Nee, nee, nee, ik ben een aimabel mens, vrede op aarde enzo, maar jouw echtgenoot moest in het vorige topic weer zo nodig het aankomend modje spelen, jaaahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is maar een kwestie van tijd voordat jij je zin krijgt hoor
Die zijn uiteraard ook van harte welkom. Maar het zal effe wennen zijn. Je bent gewend om een beetje aan de keukentafel te keuvelen en ineens zit de hele huiskamer vol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Gert denkt, goffer de goffer was zo lekker rustig heb je dat gajes weer, het tuig blijft de SC volspammen, alles jammer waar zijn die mouse enzo, kunnen toch gesjellig meekleppen, Gert zeg er eens wat van
Nee hoor....Dat ben ik...je vergist je schromelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik ben een aimabel mens, vrede op aarde enzo, maar jouw echtgenoot moest in het vorige topic weer zo nodig het aankomend modje spelen, jaaaha
DK zou een uitstekende mod zijn !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik ben een aimabel mens, vrede op aarde enzo, maar jouw echtgenoot moest in het vorige topic weer zo nodig het aankomend modje spelen, jaaaha
Zou jij mod willen worden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor....Dat ben ik...je vergist je schromelijk
jij mag welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor....Dat ben ik...je vergist je schromelijk
Willen....willen....het is geen kwestie van willen maar moeten...we moeten toch de rekeningen betalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou jij mod willen worden?
Ze moeten gewoon aanschuiven, we bijten nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn uiteraard ook van harte welkom. Maar het zal effe wennen zijn. Je bent gewend om een beetje aan de keukentafel te keuvelen en ineens zit de hele huiskamer vol.![]()
markvanrinsum
ow....... gadver die ga ik niet aanklikken hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef Toverheks het volgende:
hou niet van Froger, maar mooi nummer en vooral de muziek.
OMG, wat doe je nu, we waren zo leuk samenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
DK zou een uitstekende mod zijn !
Maar de muziek dat orkest vind het een mooie ballad al wordt ik er ook verdrietig van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow....... gadver die ga ik niet aanklikken hoorik wordt altijd een beetje misselijk
van die kop
Geef het nog een kans ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
OMG, wat doe je nu, we waren zo leuk samen
Die klik ik wel effe aan, niet dat ik blij wordt van zijn hoofdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:54 schreef markvanrinsum het volgende:
als we dit topic vol gooien met youtube dan mag deze niet ontbreken![]()
Wil naar de mucical, al denk ik dat je niet mee mag blerren in de zaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:54 schreef markvanrinsum het volgende:
als we dit topic vol gooien met youtube dan mag deze niet ontbreken![]()
welleke musical? hij is toch dood ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil naar de mucical, al denk ik dat je niet mee mag blerren in de zaal
mwhehehe willekequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welleke musical? hij is toch dood ?
http://www.musicals.nl/hi(...)-de-musical-home.aspquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt er een note bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen bezwaar tegen heb, wel tegen die drammer van je (als mod dan hè)
In de nieuwe La Mar komt er een musical over zijn leven met Rachel, Zij geloofd in mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je eerst effe een linkie, wat dat is enzo...?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In de nieuwe La Mar komt er een musical over zijn leven met Rachel, Zij geloofd in mij
![]()
Zullen we dat gaan doen FANN avond de La mar lijkt me ook gesjellig
http://www.musicals.nl/hi(...)-de-musical-home.aspquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je eerst effe een linkie, wat dat is enzo...?
Misschien is het wat?Maar we moeten wel kunnen blérren toch?
effe kieken strakkies... ik sla hem effe op !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.musicals.nl/hi(...)-de-musical-home.asp
Mark had hem al neergezet.
ragel hazes alliasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In de nieuwe La Mar komt er een musical over zijn leven met Rachel, Zij geloofd in mij
![]()
Zullen we dat gaan doen FANN avond de La mar lijkt me ook gesjellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |