Mmm, ik vertrouw dit voor geen centquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yvonne! Ik wist wel dat je nog even kwam kijken
Maar, hier ben ik met mijn Bossche Bolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar is marymouse en zij met die bossche bol ava eigenlijk gebleven?
Goede morgen Kardinaal. Dat is weer even geleden hé. Ik ben toevallig een beetje aan het rondneuzen (vakantie) en zie dat er hier weer leven in de brouwerij is. Gezelligquote:
's avonds is er hier meer te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Goede morgen Kardinaal. Dat is weer even geleden hé. Ik ben toevallig een beetje aan het rondneuzen (vakantie) en zie dat er hier weer leven in de brouwerij is. Gezellig
Dan moet je zeggen dat je er bent, dan blijft iemand misschien plakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:04 schreef kaatje50 het volgende:
ja, weet ik. Kijk de laatste tijd wel vaker, maar dan is er toevallig niemand. Of...ik lig lam op de bank naar de tv te kijken
dat is ook een idee. Zal mijn leven beterenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je er bent, dan blijft iemand misschien plakken
Het weerforum? forum.Pietpaulusma.anaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
ik zit overigens wel vaak op het weerforum. Ik vind het zo mooi, die bezetenheid van onweer en bliksem. Zelf ben ik er bang van, dus misschien dat ik het daarom zo in de gaten houdt, haha
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het weerforum? forum.Pietpaulusma.anaal?
Ja. want het is wat hier met de tornado's!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]sorry, dom uitgedrukt, maar zo noem ik het altijd tegen mijn man. Ik bedoel het topic Weer, Klimaat en Natuurrampen en dan voornamelijk het weer in Nederland..wel leuk hoor
Jezus, de familiedagen bij jou thuis vliegen voorbij zeker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]sorry, dom uitgedrukt, maar zo noem ik het altijd tegen mijn man. Ik bedoel het topic Weer, Klimaat en Natuurrampen en dan voornamelijk het weer in Nederland..wel leuk hoor
Jij zegt het ik dacht hetquote:
Heul nietquote:
Héé hoest met Kally (en familie)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, de familiedagen bij jou thuis vliegen voorbij zeker!
Wie heeft er gewonnenquote:
Tante Trix had een volle spaarkaart.quote:
Komt er nog wat dan op TV, want Knevel&vd Brink kan ik niet ontvangen in Amsterdam, zo zonde he......quote:
weet welk prog. je gaat kijken maar daar wordt ik verdrietig van, je weet wel hequote:
Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet welk prog. je gaat kijken maar daar wordt ik verdrietig van, je weet wel he
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig van
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielvind het allemaal gladjakkers, zakkenvullers, praatjesmakers en pannekoeken............... en ik hoorde vanavond van iemand als je op Rutte gaat stemmen wilt hij de werkende medemens volgend jaar er 1000 euro bonus in hun loon meegeven, of het waar is weet ik niet..
Oke, dus die 1000 Eurie loop ik dus even mis, nou ja zijn beloftes, of Rutte het echt zou doen betwijfel ik eigenlijk, ze beloven zoveel stuk voor stuk, zou ook niet meer weten op wie ik ga stemmen, zat al te denken stem ik maar niet maar dan gaat geheid mijn stem naar Geertje, alles vind ik goed behalve mijn stem voor Geertjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!
Even roepen naar de keuken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
Je stem gaat dan natuurlijk niet echt verloren, blanco is een proteststem, daarmee geef je natuurlijk wel een signaal afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je niet stemt gaat je stem verloren en niet naar een partij. Als je wel wil stemmen kan je blanco of ongeldig stemmen dan gaat je stem ook verloren maar telt die mee voor de opkomst.
Dat is pas sinds 2008. En dan telt die apart mee voor de boekhouding voor die tijd waren ongeldige en blanco-stemmen hetzelfde. Je stem gaat gewoon verloren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Je stem gaat dan natuurlijk niet echt verloren, blanco is een proteststem, daarmee geef je natuurlijk wel een signaal af
nee, je kan niet goed tellen denk ik, echt over 24 jaar hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat het voor jou nog wel 30 jaar zou duren?
Het schiet al opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, je kan niet goed tellen denk ik, echt over 24 jaar hoor
Kook je toch gewoon een levenselixer waarmee je 300 wordt? Beetje heks kan dat toch wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja de jaren vliegen zo voorbij![]()
Ik ga ff lezen daar, hou wel van gedoe en herrie in de tent en bloed aan de muurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
ik zit even de FB van NWS te lezen over het Badr Hari topic, wann gedoe en gezeik weer zeg.Ik dacht overigens dat ik hoorde dat ze het bij Knevel en van de Brink er ook over gingen hebben, niet over dat topic maar over Badr Hari natuurlijk!
Als het nog even zo doorgaat duurt het niet lang meer voor Knevel en vd Brink het over het topic gaan hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
ik zit even de FB van NWS te lezen over het Badr Hari topic, wann gedoe en gezeik weer zeg.Ik dacht overigens dat ik hoorde dat ze het bij Knevel en van de Brink er ook over gingen hebben, niet over dat topic maar over Badr Hari natuurlijk!
och, ik moet zeggen, ik vind het ook niet geheel onvermakelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ga ff lezen daar, hou wel van gedoe en herrie in de tent en bloed aan de muur
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het nog even zo doorgaat duurt het niet lang meer voor Knevel en vd Brink het over het topic gaan hebben
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
Zouzou zit er vast vanavond om dr ongenoegen te uiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |