Jij zegt het ik dacht hetquote:
Heul nietquote:
Héé hoest met Kally (en familie)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, de familiedagen bij jou thuis vliegen voorbij zeker!
Wie heeft er gewonnenquote:
Tante Trix had een volle spaarkaart.quote:
Komt er nog wat dan op TV, want Knevel&vd Brink kan ik niet ontvangen in Amsterdam, zo zonde he......quote:
weet welk prog. je gaat kijken maar daar wordt ik verdrietig van, je weet wel hequote:
Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet welk prog. je gaat kijken maar daar wordt ik verdrietig van, je weet wel he
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig van
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielvind het allemaal gladjakkers, zakkenvullers, praatjesmakers en pannekoeken............... en ik hoorde vanavond van iemand als je op Rutte gaat stemmen wilt hij de werkende medemens volgend jaar er 1000 euro bonus in hun loon meegeven, of het waar is weet ik niet..
Oke, dus die 1000 Eurie loop ik dus even mis, nou ja zijn beloftes, of Rutte het echt zou doen betwijfel ik eigenlijk, ze beloven zoveel stuk voor stuk, zou ook niet meer weten op wie ik ga stemmen, zat al te denken stem ik maar niet maar dan gaat geheid mijn stem naar Geertje, alles vind ik goed behalve mijn stem voor Geertjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!
Even roepen naar de keuken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |