Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet welk prog. je gaat kijken maar daar wordt ik verdrietig van, je weet wel he
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zendtijd Politieke Partijen natuurlijk, daar wordt ik momenteel ook een beetje verdrietig van
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag vanavond Promo over 1 of andere Frans Bauer prog. is daar de Grote Emiel te gast ( volgende week) nou knap toch een beetje af van Emielvind het allemaal gladjakkers, zakkenvullers, praatjesmakers en pannekoeken............... en ik hoorde vanavond van iemand als je op Rutte gaat stemmen wilt hij de werkende medemens volgend jaar er 1000 euro bonus in hun loon meegeven, of het waar is weet ik niet..
Oke, dus die 1000 Eurie loop ik dus even mis, nou ja zijn beloftes, of Rutte het echt zou doen betwijfel ik eigenlijk, ze beloven zoveel stuk voor stuk, zou ook niet meer weten op wie ik ga stemmen, zat al te denken stem ik maar niet maar dan gaat geheid mijn stem naar Geertje, alles vind ik goed behalve mijn stem voor Geertjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks, ik word er momenteel ook een beetje moe van en ik weet het ook niet meer. Ik stemde altijd VVD, maar ik geloof niet dat ik dat nog over mijn hart kan verkrijgen. Maar de rest zie ik ook niet zitten. Dat laatste van die 1000 euro klopt!
Even roepen naar de keuken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Vrouwen achter het aanrecht enzo. Weet Laysa het al?
Je stem gaat dan natuurlijk niet echt verloren, blanco is een proteststem, daarmee geef je natuurlijk wel een signaal afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je niet stemt gaat je stem verloren en niet naar een partij. Als je wel wil stemmen kan je blanco of ongeldig stemmen dan gaat je stem ook verloren maar telt die mee voor de opkomst.
Dat is pas sinds 2008. En dan telt die apart mee voor de boekhouding voor die tijd waren ongeldige en blanco-stemmen hetzelfde. Je stem gaat gewoon verloren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Je stem gaat dan natuurlijk niet echt verloren, blanco is een proteststem, daarmee geef je natuurlijk wel een signaal af
nee, je kan niet goed tellen denk ik, echt over 24 jaar hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat het voor jou nog wel 30 jaar zou duren?
Het schiet al opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, je kan niet goed tellen denk ik, echt over 24 jaar hoor
Kook je toch gewoon een levenselixer waarmee je 300 wordt? Beetje heks kan dat toch wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja de jaren vliegen zo voorbij![]()
Ik ga ff lezen daar, hou wel van gedoe en herrie in de tent en bloed aan de muurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
ik zit even de FB van NWS te lezen over het Badr Hari topic, wann gedoe en gezeik weer zeg.Ik dacht overigens dat ik hoorde dat ze het bij Knevel en van de Brink er ook over gingen hebben, niet over dat topic maar over Badr Hari natuurlijk!
Als het nog even zo doorgaat duurt het niet lang meer voor Knevel en vd Brink het over het topic gaan hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
ik zit even de FB van NWS te lezen over het Badr Hari topic, wann gedoe en gezeik weer zeg.Ik dacht overigens dat ik hoorde dat ze het bij Knevel en van de Brink er ook over gingen hebben, niet over dat topic maar over Badr Hari natuurlijk!
och, ik moet zeggen, ik vind het ook niet geheel onvermakelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ga ff lezen daar, hou wel van gedoe en herrie in de tent en bloed aan de muur
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het nog even zo doorgaat duurt het niet lang meer voor Knevel en vd Brink het over het topic gaan hebben
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
Zouzou zit er vast vanavond om dr ongenoegen te uiten
Qiw ohhhhh diequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
Zouzou zit er vast vanavond om dr ongenoegen te uiten
Ik ben echt best nieuwsgierig welke user er achter zouzou zit, irritant of niet, het is een geweldige trollquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zouzou is Bénédicte?![]()
Darn, dat zou bijna briljant zijn
Misschien is het Teun welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben echt best nieuwsgierig welke user er achter zouzou zit, irritant of niet, het is een geweldige troll
Die heeft ze nu niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was had ze al een permban gehad...
Gert kan nog even geen antwoord geven denk ik, die ziet met lede ogen van alles terugkeren en moet nog even aan het idee wennen dat het wellicht gedaan is met zijn rustquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Marrije het volgende:
Heeft Gert nou eigenlijk een leuke zomer gehad?
En dat door Liesje en Yvonne.... Het is vast gezellig achter de schermenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert kan nog even geen antwoord geven denk ik, die ziet met lede ogen van alles terugkeren en moet nog even aan het idee wennen dat het wellicht gedaan is met zijn rust
Ja, grootste lol, voor je het weet heb je opeens een 3 sterren-abo aan je kont hangen, kijk maar uit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat door Liesje en Yvonne.... Het is vast gezellig achter de schermen
Gebruik je dat laffe "ik ken het eg nie hellepe" excuus nou nog stééds?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, grootste lol, voor je het weet heb je opeens een 3 sterren-abo aan je kont hangen, kijk maar uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |