quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
Zouzou zit er vast vanavond om dr ongenoegen te uiten
Qiw ohhhhh diequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
Zouzou zit er vast vanavond om dr ongenoegen te uiten
Ik ben echt best nieuwsgierig welke user er achter zouzou zit, irritant of niet, het is een geweldige trollquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zouzou is Bénédicte?![]()
Darn, dat zou bijna briljant zijn
Misschien is het Teun welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben echt best nieuwsgierig welke user er achter zouzou zit, irritant of niet, het is een geweldige troll
Die heeft ze nu niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was had ze al een permban gehad...
Gert kan nog even geen antwoord geven denk ik, die ziet met lede ogen van alles terugkeren en moet nog even aan het idee wennen dat het wellicht gedaan is met zijn rustquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Marrije het volgende:
Heeft Gert nou eigenlijk een leuke zomer gehad?
En dat door Liesje en Yvonne.... Het is vast gezellig achter de schermenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert kan nog even geen antwoord geven denk ik, die ziet met lede ogen van alles terugkeren en moet nog even aan het idee wennen dat het wellicht gedaan is met zijn rust
Ja, grootste lol, voor je het weet heb je opeens een 3 sterren-abo aan je kont hangen, kijk maar uit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat door Liesje en Yvonne.... Het is vast gezellig achter de schermen
Gebruik je dat laffe "ik ken het eg nie hellepe" excuus nou nog stééds?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, grootste lol, voor je het weet heb je opeens een 3 sterren-abo aan je kont hangen, kijk maar uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |