MaryMouse kom er maar in!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar is marymouse en zij met die bossche bol ava eigenlijk gebleven?
Nou draag me dan maar voor bij Vonnekequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je je echtgenoot dan een beetje in de hand houdt stem ik voor
Ik ken maar één echte muis, soury, kom er maar inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar is marymouse en zij met die bossche bol ava eigenlijk gebleven?
Sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat je dat geheim zou houden en zou doen alsof ik de mod werd.
Ohhw wacht... wtf, ik begin het te zien nu.. 3 sterren ineens, zoveel babbels.. spammen like hell overall dat het een fucking lust is... je wil Mod worden hé? Gluipdeken!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
Godsamme, zo komt dit topic toch nog vol hoor. En als D_K de mensen nu even gerust stelt met de mededeling dat ie echt geen mod wordt, dan zal je zien dat het morgen helemaal storm loopt
Bij dezequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou draag me dan maar voor bij Vonneke
Admin ....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw wacht... wtf, ik begin het te zien nu.. 3 sterren ineens, zoveel babbels.. spammen like hell overall dat het een fucking lust is... je wil Mod worden hé? Gluipdeken!!
Ik vraag me af wat we hier eerder kunnen verwachten, een post van soury of de kroning van een nieuwe mod.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken maar één echte muis, soury, kom er maar in
Hoogstwaarschijnlijk Soury...zo verknocht is ze toch niet aan 40+?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat we hier eerder kunnen verwachten, een post van soury of de kroning van een nieuwe mod.
laysa als mod. ik ben voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Laysa het volgende:
Misschien ben ik wel degene die Mod word. Gezellig toch
Soury zwerft nog wel rond hier hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat we hier eerder kunnen verwachten, een post van soury of de kroning van een nieuwe mod.
Ik denk dat soury sowieso niet zo verknocht is aan Fok!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk Soury...zo verknocht is ze toch niet aan 40+?
Gomi!quote:
Of boksenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
kunnen we ook ongegeneerd over wielrennen kletsen enzo. yeah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |