Ik heb geen idee waar jij tegenwoordig wel en niet zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebrek in je opvoeding, maar, eh, mwah, tis maar hoe je het allemaal interpreteert, hè
Maar ontopic, (huh) als je eerdaags bij Crea zit, kom ik je zeker eens opzoeken. Knutselen en Wonen trouwens ook niks voor je, daar kom ik nooit namelijk
Die is al weg sinds de oude garde het weer aan het overnemen isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho, ho, wat denk je van de gezelligheid ?
U spot met eerlijke sukkels of belazert ze evenhard, hoe dan ook leuker kunnen we het niet maken.. of..?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen sterren, dus ik word niet gehoord
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U spot met eerlijke sukkels of belazert ze evenhard, hoe dan ook leuker kunnen we het niet maken.. of..?
[ afbeelding ]
Geeft niet, het gaat er eigenlijk allen om waar ik nooit zit, want dat zijn geweldige plaatsen voor jou als mod. We moeten gewoon even afstemmen, meer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij tegenwoordig wel en niet zit.
Een gezellig forum heeft toch ook geen mod nodigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho, ho, wat denk je van de gezelligheid ?
Mooi, dan blijf je in het vervolg in ieder geval uit dit topic!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, het gaat er eigenlijk allen om waar ik nooit zit, want dat zijn geweldige plaatsen voor jou als mod. We moeten gewoon even afstemmen, meer niet
Aaaarghhh, haal weg, haal weg, ik zal me gedragen, ik beloof hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U spot met eerlijke sukkels of belazert ze evenhard, hoe dan ook leuker kunnen we het niet maken.. of..?
[ afbeelding ]
Ja, je bent inderdaad lekker bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is al weg sinds de oude garde het weer aan het overnemen is
Vind het helemaal geen gek idee als D-K Gert en Pietje gaat ondersteunen met het moeilijke Vak Modquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, het gaat er eigenlijk allen om waar ik nooit zit, want dat zijn geweldige plaatsen voor jou als mod. We moeten gewoon even afstemmen, meer niet
Yvonne leest met een schuin-oog mee hoor! Want wat waren sommige users in het verleden toch vervelend en nu er nieuw leven ingeblazen wordt moeten die dingen niet opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind het helemaal geen gek idee als D-K Gert en Pietje gaat ondersteunen met het moeilijke Vak Modin voor en tegenspoed of in bange dagen of ach weet ik veel maar kunnen we D-K niet voordragen aan Danny en Yvonne
Dimmen D_Kaatje, ik heb zojuist 3 sterren gekregen ......, het zou me niks verbazen als ik straks blauw benquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf je in het vervolg in ieder geval uit dit topic!
Hoeft toch ook helemaal niet, en hoop echt dat het weer een beetje gaat lopen deze SC en dat die *andere* ook gesjellig meeposten die toch hier de SC hoog hebben gehouden de afgeelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yvonne leest met een schuin-oog mee hoor! Want wat waren sommige users in het verleden toch vervelend en nu er nieuw leven ingeblazen wordt moeten die dingen niet opnieuw beginnen
En dat D_K zijn promotie naar Klussen en Wonen krijgt natuurlijk, hij verdient het en dat bedoel ik positief, ........ kut me neusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoeft toch ook helemaal niet, en hoop echt dat het weer een beetje gaat lopen deze SC en dat die *andere* ook gesjellig meeposten die toch hier de SC hoog hebben gehouden de afgeelopen 2 jaar
Gadver.. je wist er nix van ook nog? Ohhmy over inkruiper crowd gesproken..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dimmen D_Kaatje, ik heb zojuist 3 sterren gekregen ......, het zou me niks verbazen als ik straks blauw ben
Tsja, proef de Macht van de machtelozen.. jij ...jij.. ehh.. dinges...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef Jian het volgende:
Mummie, leukerdzorg dat ze die 3 sterren van me af halen, ik wil niet bij dezelfde club als D_K horen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Laysa het volgende:
Misschien ben ik wel degene die Mod word. Gezellig toch
Als je je echtgenoot dan een beetje in de hand houdt stem ik voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Laysa het volgende:
Misschien ben ik wel degene die Mod word. Gezellig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |