Danny, tsss jij durft De Grote Danny zomaar aan te roepen??quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, en nu de waarheid, is dit een strategie van Danny omdat dit sub-forum moet verdwijnen ofzo?
Ik vermoed dat Yvonne hier eerder opduikt dan Danny.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Danny, tsss jij durft De Grote Danny zomaar aan te roepen??Dan helpen 4 sterre je ook niet veel...
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Heidi zegt dat er een nieuwe RLS komt, dus zal ie er wel komen, het kan even duren natuurlijk, maar als Heidi het zegt geloof ik het![]()
Ik hoop toch dat ie nog es terugkomt, als NMNS of als Teun of van mijn part met een nieuwe identiteit. Ik weet zeker dat Cc, Noek en ook Gert en nog veel meer in stilte met me mee hopen
En dan stellen ze jou aan als mod .......quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee er moet nieuw leven in geblazen worden juist. Toch ooit de basis van Fok! geweest schijnt.
Heksiequote:
Ik heb geen sterren, dus ik word niet gehoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Danny, tsss jij durft De Grote Danny zomaar aan te roepen??Dan helpen 4 sterre je ook niet veel...
[Schuilkelder-smily]
wat is er mis met knutselen en crea bea, toevallig een heel leuk sub forum met leuke crea bea mensjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze je dan maar wel wegstoppen in Knutselen en Creativiteit o.i.d.!
Toon Hermans? Zo lekker actueel weer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan stellen ze jou aan als mod .......Ik wed dat Toon Hermans deze opneemt in zijn oudejaarsconference en ik weet zeker dat zelfs jouw grote baas zich dan de tering lacht
en wat een aanwinst zou D_K daar zijn, tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er mis met knutselen en crea bea, toevallig een heel leuk sub forum met leuke crea bea mensjes![]()
Dag meiske!quote:
D-K kan alleen niet breien en haken dus niks te melden daar , llaat hem maar lekker hier aan Modderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
en wat een aanwinst zou D_K daar zijn, toch
Hoop het niet las af en toe is gesellig groepje dus hoe meer mensen hoe meer geleuter.........quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dag meiske!
BTW: Heeft de oude garde nu alweer de nieuwe verdreven?
Ik kan toch moeilijk Theo Maassen noemen hè, die zit nog niet in dat prachtige openluchttheater van jouw grote baas, tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toon Hermans? Zo lekker actueel weer.![]()
Jij kon bij de zoon van de grote baas in de klas hebben gezeten.
Ik zie een geweldige kantklosser in 'm, kan ie niet veel aan verklooien ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kan alleen niet breien en haken dus niks te melden daar , llaat hem maar lekker hier aan Modderen
Zelfs die is al lichtelijk gedateerd Jian.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk Theo Maassen noemen hè, die zit nog niet in dat prachtige openluchttheater van jouw grote baas, toch
Surequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs die is al lichtelijk gedateerd Jian.
Geen idee, nooit echt gelezen. Is het de moeite waard?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie een geweldige kantklosser in 'm, kan ie niet veel aan verklooien ook
Je weet toch dat ik beter ben met breien en haken.quote:
Gebrek in je opvoeding, maar, eh, mwah, tis maar hoe je het allemaal interpreteert, hèquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee, nooit echt gelezen. Is het de moeite waard?
Net als aan dit forumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie een geweldige kantklosser in 'm, kan ie niet veel aan verklooien ook
hahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik beter ben met breien en haken.
Ik haak zo een ajax-shirtje voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |