Ik heb geen idee of dat het recht geeft om bijvoorbeeld ehh een grote bek te geven tegen lieve postertjes..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, je hebt je gewoon ingekocht, ik dacht dat het een erebaan was![]()
Maar 3 gouwe sterren is nog wel hoger dan een Silver Star, toch?
Tuurlijk, 't staat er niet bij, maar als 3 gouwe-sterren-user ben je vast ban-proof, immers als je geband bent betaal je natuurlijk ook niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat het recht geeft om bijvoorbeeld ehh een grote bek te geven tegen lieve postertjes..![]()
Ofehh als BeterWeter een beetje Offtopic te lullen bij ouwe Opaatjes.. ik durf het niet echt meer uit te proberen...
Jeetje en dat voor die paar euro.....Geweldig, lullig alleen dat IK er voor betalen moet blijkbaar..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk, 't staat er niet bij, maar als 3 gouwe-sterren-user ben je vast ban-proof, immers als je geband bent betaal je natuurlijk ook niet meerNee, jij bent hierbij als het ware goed verzekerd
Ja, maar daarvoor ben je wel incrowd natuurlijk, one of the guys/girls, een echte fokker. Je telt mee, jouw daden en doen op the interwebszz gaan nooit verloren. Come to think of it, .... ik ben toch wel een beetje jaloersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje en dat voor die paar euro.....Geweldig, lullig alleen dat IK er voor betalen moet blijkbaar..
Je bedoelt afgemeld _23072012_1?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
Nu zie ik opeens de huidige bewoners van deze SC niet meer posten?! Gewoon doen hoor, NMNS komt toch niet meer terug
Ik geloof dat ik denk dat ik een beetje misselijke ga worden....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor ben je wel incrowd natuurlijk, one of the guys/girls, een echte fokker. Je telt mee, jouw daden en doen op the interwebszz gaan nooit verloren. Come to think of it, .... ik ben toch wel een beetje jaloers
Kus terug, ik spreek die ouwe brommert zo nu en dan nog wel eens, of ie ooit nog terugkomt hier, ...?.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt afgemeld _23072012_1?
ik denk ook niet dat we hem hier nog zien![]()
Maar hoi hoi en kus kus, want dat hoort op een reunie, wat ik me wel af vraag: Wat was er 2 jaar geleden?
81, jij ook nog gefeliciteerd! Maar ik weet wel dat dat hier niet gevierd is 2 jaar geleden, wat dan wel? Nou ja, ik wacht even op het antwoord van Liesje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kus terug, ik spreek die ouwe brommert zo nu en dan nog wel eens, of ie ooit nog terugkomt hier, ...?.
Tsja 2 jaar geleden? ik weet het ook niet precies, of het moet zijn dat Yvonne toen ook jarig was, werd ze dus 73 of zoiets
Heidi zegt dat er een nieuwe RLS komt, dus zal ie er wel komen, het kan even duren natuurlijk, maar als Heidi het zegt geloof ik hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
81, jij ook nog gefeliciteerd! Maar ik weet wel dat dat hier niet gevierd is 2 jaar geleden, wat dan wel? Nou ja, ik wacht even op het antwoord van Liesje.
Als jij die ouwe nog wel eens spreekt weet jij net zo goed als ik dat de kans heel klein is dat hij hier ooit nog eens post. Maar misschien opent de nieuwe RLS weer nieuwe deuren. Er komt toch weer een nieuwe RLS, toch?
We rekenden er eigenlijk op dat jij als 3 gouwe-sterren-user enig licht op deze zaak zou kunnen werpen, jullie horen immers altijd alles als eerste, toch?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf?? Wat? wat? wat gefeliciteerd met wat? wat rls? Wat mis ik hier nou weer
Godkolere, ik begin eerder te geloven dat de 3sterre overal buiten gehouden worden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
We rekenden er eigenlijk op dat jij als 3 gouwe-sterren-user enig licht op deze zaak zou kunnen werpen, jullie horen immers altijd alles als eerste, toch?!
Inderdaad, als Heidi het zegt, dan geloof ik het. Ik zat even naar het topic te zoeken, maar kon het zo gauw niet vinden, dus mo9et 5thEncounter zelf maar even op zoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Heidi zegt dat er een nieuwe RLS komt, dus zal ie er wel komen, het kan even duren natuurlijk, maar als Heidi het zegt geloof ik het![]()
Ik hoop toch dat ie nog es terugkomt, als NMNS of als Teun of van mijn part met een nieuwe identiteit. Ik weet zeker dat Cc, Noek en ook Gert en nog veel meer in stilte met me mee hopen
Bepaal jij dat? en zo ja sinds wanneer? Help, ik zie het nu pas een 3 gouwe-sterren-user, ow my dear god (shit dat helpt natuurlijk ook niet, want daar heb je vast ook al een streepje voor)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teun heeft al oren en ogen genoeg hier. Een stem heeft hij hier niet nodig.
Dat bepaal ik ja. Sinds binnenkort als het blauw officieel overgedragen gaat worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? en zo ja sinds wanneer? Help, ik zie het nu pas een 3 gouwe-sterren-user, ow my dear god (shit dat helpt natuurlijk ook niet, want daar heb je vast ook al een streepje voor)
Jij vast niet Lieverd als ik "die ene" hier mag geloven...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
3*** users?![]()
Moet je je tegenwoordig inkopen om er een beetje bij te horen?
Als ze je dan maar wel wegstoppen in Knutselen en Creativiteit o.i.d.!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat bepaal ik ja. Sinds binnenkort als het blauw officieel overgedragen gaat worden.
Helaas is het hier. Vanwege de binding met dit forum in het verleden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze je dan maar wel wegstoppen in Knutselen en Creativiteit o.i.d.!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het hier. Vanwege de binding met dit forum in het verleden.
Schijnbaar, neem 5th, vroeger een rebel, schoppen tegen de gevestigde orde, mr. kritiek himself. Maar ze hebben 'm gebroken, hij hoort erbij nu, bij de club waar ook D_K bij hoort, nou dan weet je het welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
3*** users?![]()
Moet je je tegenwoordig inkopen om er een beetje bij te horen?
Ja, ja, en nu de waarheid, is dit een strategie van Danny omdat dit sub-forum moet verdwijnen ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het hier. Vanwege de binding met dit forum in het verleden.
Nee er moet nieuw leven in geblazen worden juist. Toch ooit de basis van Fok! geweest schijnt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, en nu de waarheid, is dit een strategie van Danny omdat dit sub-forum moet verdwijnen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |